Net alsof wij normaal gesproken niet veel sterker zijn dan Kopenhagen. In principe is elke tegenstander in de UEFA-cup gewoon te pakken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:49 schreef manny het volgende:
laten we eerst maar een serie neerzetten in de competitie en een paar rondes europees doorkomen. Er zitten echt wel sterkere clubs dan Kopenhagen in de UEFA.
ik hoop het ook. ik denk van niet. We spelen al 3 seizoenen erg matig. Ik zie de grote ommekeer nog niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Net alsof wij normaal gesproken niet veel sterker zijn dan Kopenhagen. In principe is elke tegenstander in de UEFA-cup gewoon te pakken.
Ieder jaar tegen dezelfde tegenstanders in de CL is ook niet alles. Al helemaal niet wat reisjes betreft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind de uefa cup treurig.
Liever Milan of Inter of Real of Arsenal of Man UTD. Als clubs uit het Oost-blokquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ieder jaar tegen dezelfde tegenstanders in de CL is ook niet alles. Al helemaal niet wat reisjes betreft.
Door de salonremise tegen groningenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef Saekerhett het volgende:
Beste seizoen afgelopen tijd was 2002/2003, maar toen werden we niet kampioen, 1 puntje achter Pisvee.
Zou zeker mooi zijn, maar volgens mij was de 3-0 tegen Heerenveen op hetzelfde moment niet genoeg voor het kampioenschap. Dan hadden we met 4-0 of 5-0 moeten winnen geloof ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Door de salonremise tegen groningen![]()
Wat had het mooi geweest als een groningse speler in de laatste seconden had gescoord, maar ze waren te laf om geschiedenis te kunnen schrijven.
Correct.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind UEFA eigelijk ook niet zo'n ramp, CL was je er waarschijnlijk toch wel weer meteen bij de poulefase eruit gevlogen, nu winnen we uiteraard van die gare Noren en daarna krijg je hopelijk toch wel wat vette tripjes die je niet met CL hebt...West Ham, Verona, Palermo, Tottenham, Livorno, Newcastle...
Milaan ken ik ondertussen wel. Londen ook, maar bij West Ham ben ik nog nooit geweest
Ehhh, West Ham is in Londenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef Saekerhett het volgende:
Beste seizoen afgelopen tijd was 2002/2003, maar toen werden we niet kampioen, 1 puntje achter Pisvee. VdV was toen in topvorm, Sneijder kwam kijken, Maxwell, Trabelsi, Galasek, Chivu, Zlatan, Van der Meyde en zelfs Litmanen waren er nog... Prachtig voetbal lieten ze zien. Menig tegenstander werd met 5-0 opgerold in de Arena. Het jaar daarop werden we wél kampioen, maar was het voetbal zelf een stuk minder.
Toch raar hoe zoiets kan lopen...
Palermo lijkt me stoerquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind UEFA eigelijk ook niet zo'n ramp, CL was je er waarschijnlijk toch wel weer meteen bij de poulefase eruit gevlogen, nu winnen we uiteraard van die gare Noren en daarna krijg je hopelijk toch wel wat vette tripjes die je niet met CL hebt...West Ham, Verona, Palermo, Tottenham, Livorno, Newcastle...
Milaan ken ik ondertussen wel. Londen ook, maar bij West Ham ben ik nog nooit geweest
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:14 schreef Bananenman het volgende:
Je quote én de verkeerde én je moet eens leren lezen
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
![]()
BTW; Zie nu de nieuwsgroepen voor erg vette dvd's ; Orange Violence, CHelsea Headhunters, The Peoples game...
Ik wil jullie dit natuurlijk niet onthouden ..het zijn docus in de trend van![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |