Net alsof wij normaal gesproken niet veel sterker zijn dan Kopenhagen. In principe is elke tegenstander in de UEFA-cup gewoon te pakken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:49 schreef manny het volgende:
laten we eerst maar een serie neerzetten in de competitie en een paar rondes europees doorkomen. Er zitten echt wel sterkere clubs dan Kopenhagen in de UEFA.
ik hoop het ook. ik denk van niet. We spelen al 3 seizoenen erg matig. Ik zie de grote ommekeer nog niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Net alsof wij normaal gesproken niet veel sterker zijn dan Kopenhagen. In principe is elke tegenstander in de UEFA-cup gewoon te pakken.
Ieder jaar tegen dezelfde tegenstanders in de CL is ook niet alles. Al helemaal niet wat reisjes betreft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind de uefa cup treurig.
Liever Milan of Inter of Real of Arsenal of Man UTD. Als clubs uit het Oost-blokquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ieder jaar tegen dezelfde tegenstanders in de CL is ook niet alles. Al helemaal niet wat reisjes betreft.
Door de salonremise tegen groningenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef Saekerhett het volgende:
Beste seizoen afgelopen tijd was 2002/2003, maar toen werden we niet kampioen, 1 puntje achter Pisvee.
Zou zeker mooi zijn, maar volgens mij was de 3-0 tegen Heerenveen op hetzelfde moment niet genoeg voor het kampioenschap. Dan hadden we met 4-0 of 5-0 moeten winnen geloof ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Door de salonremise tegen groningen![]()
Wat had het mooi geweest als een groningse speler in de laatste seconden had gescoord, maar ze waren te laf om geschiedenis te kunnen schrijven.
Correct.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind UEFA eigelijk ook niet zo'n ramp, CL was je er waarschijnlijk toch wel weer meteen bij de poulefase eruit gevlogen, nu winnen we uiteraard van die gare Noren en daarna krijg je hopelijk toch wel wat vette tripjes die je niet met CL hebt...West Ham, Verona, Palermo, Tottenham, Livorno, Newcastle...
Milaan ken ik ondertussen wel. Londen ook, maar bij West Ham ben ik nog nooit geweest
Ehhh, West Ham is in Londenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef Saekerhett het volgende:
Beste seizoen afgelopen tijd was 2002/2003, maar toen werden we niet kampioen, 1 puntje achter Pisvee. VdV was toen in topvorm, Sneijder kwam kijken, Maxwell, Trabelsi, Galasek, Chivu, Zlatan, Van der Meyde en zelfs Litmanen waren er nog... Prachtig voetbal lieten ze zien. Menig tegenstander werd met 5-0 opgerold in de Arena. Het jaar daarop werden we wél kampioen, maar was het voetbal zelf een stuk minder.
Toch raar hoe zoiets kan lopen...
Palermo lijkt me stoerquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind UEFA eigelijk ook niet zo'n ramp, CL was je er waarschijnlijk toch wel weer meteen bij de poulefase eruit gevlogen, nu winnen we uiteraard van die gare Noren en daarna krijg je hopelijk toch wel wat vette tripjes die je niet met CL hebt...West Ham, Verona, Palermo, Tottenham, Livorno, Newcastle...
Milaan ken ik ondertussen wel. Londen ook, maar bij West Ham ben ik nog nooit geweest
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:14 schreef Bananenman het volgende:
Je quote én de verkeerde én je moet eens leren lezen
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
![]()
BTW; Zie nu de nieuwsgroepen voor erg vette dvd's ; Orange Violence, CHelsea Headhunters, The Peoples game...
Ik wil jullie dit natuurlijk niet onthouden ..het zijn docus in de trend van![]()
![]()
Zondag nog in home?quote:Op woensdag 6 september 2006 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
Na een avondje Volendam zal ik zondag nog best onder invloed zijn, mooie bodem dus.
Moeten jullie geen bandieri's knutselen?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:36 schreef Bananenman het volgende:
Wordt steeds drukker hier met al die 410'ers
Als je het hele gebeuren niet begrijpt zul je het inderdaad wel een kutfilm vinden ja.quote:
Net alsof jij dat hele gebeuren wel begrijpt als PSV supporter. Het enige wat jullie doen is niks.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je het hele gebeuren niet begrijpt zul je het inderdaad wel een kutfilm vinden ja.
Al vind ik FF wel iets leuker.
Stumper....quote:Op woensdag 6 september 2006 10:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Net alsof jij dat hele gebeuren wel begrijpt als PSV supporter. Het enige wat jullie doen is niks.
quote:Maduro voelt zich sterker worden
05 sep 2006
Het was een wijs besluit om nu eens niet met het Nederlands elftal op stap te gaan en het vermoeide lichaam tot rust te laten komen. Dat ziet Hedwiges Maduro zelf ook wel in.
Het doet hem geen pijn om vier van zijn ploeggenoten in het oranje te zien, terwijl hij zelf gewoon in clubtenue op het trainingsveld staat. Zelf had Hedwiges Maduro ook wel in de gaten dat het verstandiger was om lijf en leden nu eens te ontzien, in plaats van met het Nederlands elftal twee EK-kwalificatiewedstrijden af te werken. Ajax’ trainer Henk ten Cate kwam met het voorstel om de jonge middenvelder te sparen voor de interlands tegen Luxemburg en Wit-Rusland, maar anders had Maduro het waarschijnlijk zelf wel geopperd. ,,Het is altijd een eer om voor je land te kunnen spelen, maar soms is luisteren naar je lichaam verstandiger’’, aldus Maduro na de middagtraining op dinsdag. Hij was afgepeigerd na een lang en intensief voetbaljaar, maar toch probeerde de Almeerder bij Ajax gewoon de draad weer op te pakken. ,,Afgelopen seizoen is slopend geweest voor mij. Ik had maar een korte vakantie na het jeugd-WK, heb daarna heel veel wedstrijden met Ajax 1 gespeeld en toen kwam ook nog het WK in Duitsland er achteraan. Mijn lijf wilde niet meer en dat is eigenlijk niet meer dan logisch.’’
De vermoeidheid werkte zichtbaar door in Maduro’s vorm, die in de eerste weken nog verre van optimaal was. De nieuwe technische staf schenkt hem desondanks het volle vertrouwen, zo blijkt ook op het trainingsveld. Meer dan alle andere spelers krijgt Maduro reacties op wat hij doet. Henk ten Cate geeft hem aanwijzingen als hij twijfelt en complimenten als hij de opdracht perfect uitvoert, maar de trainer levert ook voor iedereen hoorbare kritiek als de speler laks of te afwachtend is. Maduro is blij met de vele aandacht die hij krijgt. ,,Hij doet het om mij beter te maken, dus dat kan ik alleen maar toejuichen. Ik weet ook dat de trainer het goed met mij voor heeft, anders zou hij zijn energie wel aan iemand anders besteden. Dat zou een slecht teken zijn, als hij niet met je praat.’’
Alhoewel het er tijdens de middagsessie naast de ArenA pittig aan toe gaat, valt het plezier van een ieders gezicht te lezen. De hoofdmoot van de training bestaat uit korte, intensieve wedstrijdjes, tussen spelers onderling, maar ook tussen tweetallen en trio’s. Alle resultaten worden uiteindelijk bij elkaar opgeteld en verwerkt tot een totaalklassement. Dat lijkt te worden gewonnen door Maduro, maar Alfons Groenendijk beslist anders. Precies op het moment dat de 21-jarige voor open doel wil uithalen voor het winnende doelpunt in zijn tweestrijd met Olaf Lindenbergh, fluit de als scheidsrechter fungerende Groenendijk voor het einde. Maduro kan het niet geloven, grijpt naar zijn hoofd en maakt in het daarop volgende kwartier voortdurend zijn afkeur duidelijk.
Tijdens de wedstrijdjes dragen alle spelers een hartslagmeter, zodat de trainers naderhand precies kunnen zien hoe hun conditie er voor staat. Bij Maduro is die inmiddels bijna weer op het gewenste peil, zegt hij zelf. ,,Ik heb de afgelopen tijd veel met de hersteltrainer gewerkt. Allemaal kort sprintwerk, waarbij je benen flink verzuren. Hoe vaker je dat doet, hoe langer het duurt voordat je benen vollopen. Ik voel me nu echt sterk. Vandaag merkte ik ook dat ik me nog redelijk fris voelde, terwijl we toch hard hebben getraind.’’
AJAX.NL
Tja...quote:Op woensdag 6 september 2006 10:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Net alsof jij dat hele gebeuren wel begrijpt als PSV supporter. Het enige wat jullie doen is niks.
Tuig, dat is het.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:36 schreef Bananenman het volgende:
Wordt steeds drukker hier met al die 410'ers
Absoluut! Komen we weer eens ergens anders.quote:
Dat zou ik niet op een spandoek zettenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Absoluut! Komen we weer eens ergens anders.
AFCA: We're follow you everywhere!
quote:Op woensdag 6 september 2006 11:14 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zou ik niet op een spandoek zetten![]()
En zoiets moeten jullie bij elkaar kopenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
Die goeie oude tijd toch altijd maar weer
Nee hoor, transfervrijquote:Op woensdag 6 september 2006 11:44 schreef Freak187 het volgende:
[..]
En zoiets moeten jullie bij elkaar kopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |