quote:Je hebt al je eigen topic met je Van Basten-gezeur, begin er hier dan niet ook over.
Dit is het Ajax-topic en voor ons is Marco een held (Europa Cup II). Kan mij het ene fuck schelen wat hij doet bij dat oninteressante Nederlands elftal. Over paar jaar opvolger Henk ten Cate!
Marco, Marco... Marco, Marco... Marco, Marco... We worden kampioen
![]()
Iemand nog herhaling Holland Sport-linkje?
Ga je vooraf naar het supportershome? Ben wel benieuwd wie BliksemSchigt (quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah ja, Vitesse is zondag alweer.
Ik moet er nog steeds een beetje aan wennen dat ik daadwerkelijk elke thuiswedstrijd ga
quote:zodat jullie er morgen speciaal vroeg voor uit bed kunnen komen![]()
Morgen ochtend 5 jaar 410 dvd teaser online op www.vak410.nl ,gehost door AjaxFilmSite.
Gemaakt door: Markos & mij.
EDIT: MEER INFO MORGEN ONLINE
Ik hoop ook nog wat bieries te nuttigen in het home...tussen 12 en 13 uur aanwezig denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga je vooraf naar het supportershome? Ben wel benieuwd wie BliksemSchigt () eigenlijk is.
Ik ben benieuwd wie jullie beide zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga je vooraf naar het supportershome? Ben wel benieuwd wie BliksemSchigt () eigenlijk is.
Er staat nog niks op AFS hoor..quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:32 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Van 410-forum @ Mon Sep 04, 2006 7:32 pm
[..]
Whehe. Ik kan wel wat eerder gaanquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga je normaal nooit bier drinken dan voor de match?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe. Ik kan wel wat eerder gaan![]()
Sowieso probeer ik altijd nuchter de wedstrijd te kijken; althans, geen bierquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ga je normaal nooit bier drinken dan voor de match?
Ik wil Montana en Thunderstruck ook wel eens meeten
Ik ben regelmatig in EHV..vrijdagmiddag zuipen..blue parrot ofzo die psvkroeg haha..quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:43 schreef PyTh het volgende:
Enige waar ik benieuwd naar ben zijn Bananenman, Bolluh en JaWi![]()
Who knows we might meet in the near future
Blue Parrot staat bekend als de kleuterkroeg Sethjequote:Op dinsdag 5 september 2006 11:45 schreef Sethje het volgende:
Ik ben regelmatig in EHV..vrijdagmiddag zuipen..blue parrot ofzo die psvkroeg haha..
Hehe ja klopt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Blue Parrot staat bekend als de kleuterkroeg Sethje
Daar komen de 14-15-16 jarige zich inderdaad op Vrijdagmiddag zat "zuipen" aan 3 biertjes
Jij durft, in een stad waar ze geen verstand van voetbal hebben op die enkeling na die weet hoe de kleuren rood en wit gedragen moeten wordenquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig in EHV..vrijdagmiddag zuipen..blue parrot ofzo die psvkroeg haha..
Wat is er mis met 14-15-16-jarige meisjes?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar komen de 14-15-16 jarige zich inderdaad op Vrijdagmiddag zat "zuipen" aan 3 biertjes
Niet alleen de Blue Parrot, loop De Schoen eens binnenquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |