Ja, maar ik denk dat het bij haar gewoon onwetendheid / desinteresse is. Hetzelfde als wat een E10 zou hebben gedaan als het de pre-Fortuyn tijd was geweest.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia zei dat ze niet had gestemd
Zou kunnen, als ze verder wel gewoon openlijk over alles meepraat. Aangezien ze dat dus niet doet, denk ik dat ze het gewoon niet wil vertellen. Tijdens de vele praatsessies over seks is ook iedereen vrij open... behalve Marlies. En Marlies komt nou niet echt op me over als een preutse dame.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef bloodymary het volgende:
Op mij kwam het meer over alsof ze er even niet op kon komen (kan me voorstellen als je daar zit, dat je niet eens meer op de namen van die partijen kunt komen) en dat iemand meteen vroeg links of rechts en toen zei ze meteen links.
Dat hoeft Talpa niet te doen, daar zijn ze zelf veel beter inquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:45 schreef rickfcdb het volgende:
Op de Talpa site is de anti kampers propeganda machine op volle toeren.
We hadden weer dezelfde ingeving.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:54 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB050934.jpg]afbeelding][/URL]
Weet ik niet Het valt de kijkers/streamers wel op natuurlijk. En als je vrij gesloten bent, zoals Marlies tot nu toe lijkt te zijn, dan is BB misschien niet een goed programma voor je.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:54 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat klopt wel dat ze verder ook niet veel vertelt over zichzelf.
Op zich niet geheel onverstandig.
Dat Etiënne en Marcel misschien in hetzelfde kamp als jij wonen, hoef je het niet zo erg te benadrukken.quote:
Iedereen mag hier z'n eigen voorkeuren hebben hoor LS. Scan is nu eenmal een beetje tegendraads. Moet jou ook niet geheel onbekend voorkomenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat Etiënne en Marcel misschien in hetzelfde kamp als jij wonen, hoef je het niet zo erg te benadrukken.
Ga ze vereren in hun eigen topic.
Zo niet, dan ga ik janken bij Flügel, dat je nu een beetje flauw begint te worden, die kampers zo leuk te vinden en of ze je posts kan editten.
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:11 schreef scanman01 het volgende:
Tijn heeft nu wel weer die muts op. Mag het bij het zwembad wel?
Rare opmerking voor een MOD die het ene wel toelaat en het andere niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Iedereen mag hier z'n eigen voorkeuren hebben hoor LS. Scan is nu eenmal een beetje tegendraads. Moet jou ook niet geheel onbekend voorkomen
Wat zei ze dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat Milica net zei, kan ook werkelijk niet vind ik.... Maar dat is persoonlijk.
Dit is [COS] dus neem aan dat de mensen hier wel de Streams kijken, ik ga niet alles herhalen.quote:
Ik zit ook streams te kijken maar aangezien er 4 zijn kun je ze niet alle 4 tegelijkertijd luisteren...ik heb het dus ook gemist wat Milica zei....quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is [COS] dus neem aan dat de mensen hier wel de Streams kijken, ik ga niet alles herhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |