Die gast spoort ook echt nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Rik bijt even in zijn eigen vel
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB050928.jpg]afbeelding][/URL]
pfft vind je het gek, 2 sneetjes brood en een eitje, dan zou ik ook aan mezelf beginnenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Die gast spoort ook echt niet![]()
of nog een sanctie of de telefoon, even lekker vuurwerk in het huis brengenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:24 schreef intoyou het volgende:
Iedereen heeft zo van: lekker chillen vandaag.
Nou BB laat je ballen zien en gooi er een weekopdracht in.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
pfft vind je het gek, 2 sneetjes brood en een eitje, dan zou ik ook aan mezelf beginnen
Ze vertelde op de slaapkamer dat ze links stemde.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:23 schreef scanman01 het volgende:
Zal me benieuwen wanneer Marlies een keer open wordt. Gisteren wilde ze weer niet zeggen op welke partij ze stemt. Toen iemand vroeg of het links of rechts was, wilde ze dat nog net wel met de groep delen. Marlies is de meest gesloten bewoner dit jaar. Ze vertelt bijna niets.
Ja dat lieten ze zien tijdens de live uitzending, maar op een of andere manier zie ik haar er wel voor aan om voor VVD te stemmen. Weet dus niet of ze helemaal eerlijk was.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze vertelde op de slaapkamer dat ze links stemde.
Ja, dat schreef ik ook. Dat wilde ze wel met de groep delen, maar niet welke partij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze vertelde op de slaapkamer dat ze links stemde.
Het zou me ook niets verbazen als ze helemaal niet stemde trouwens.. "uit principe" ofzoietsquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik ook. Dat wilde ze wel met de groep delen, maar niet welke partij.
Marcia zei dat ze niet had gestemdquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:36 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Het zou me ook niets verbazen als ze helemaal niet stemde trouwens.. "uit principe" ofzoiets![]()
Sorry, ik lees weer eens te snel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik ook. Dat wilde ze wel met de groep delen, maar niet welke partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |