Het geeft niet hoor.... dat je geen vriendjes hebt... je mag er best eerlijk voor uitkomenquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:54 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik sta vrij in het leven.
ik weiger mijzelf te conformeren naar heersende definitiesquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:55 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Dat is niet mijn definitie van succes, dat is de heersende definitie van succes.
Gothquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
ik weiger mijzelf te conformeren naar heersende definities![]()
Mooi. Neucken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:55 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Precies. Wij begrijpen elkaar.
Wat doe je nu danquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:57 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Tevens weiger ik in te gaan op dergelijke hersenloze reacties
Ga ik er op in dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:58 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan![]()
Conformist fuck![]()
Geen idee.... ga even kijken voor me wil jequote:Op dinsdag 5 september 2006 10:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het dooien forum dan? Valt daar niks te baggeren?![]()
Eeennnn.... KLIKquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen idee.... ga even kijken voor me wil je
Is bij lange na niet genoeg om de programma's van BNN te maken, ze krijgen def. wel subsiddies van de overheid.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:25 schreef NeoTribalist het volgende:
Is het niet zo dat de leden BNN financieren dmv hun lidmaatschap?
Jij wel zeker als je hoort dat 50% na 1 malig gebruik meteen verslaafd is?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:29 schreef Aurelianus het volgende:
Dat mietje durfde niet eens heroïne te gebruiken.
Dat is bullshit,quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:37 schreef jstn het volgende:
[..]
Jij wel zeker als je hoort dat 50% na 1 malig gebruik meteen verslaafd is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |