Hoezo heb je toegang tot internet dan? Doe je veel kantoorwerk ?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:32 schreef torpie het volgende:
[..]
Over kortingen binnen de winkel heb ik nog geen ervaringen, kom ik vrijdag wel achter als ik een flinke fles drank ga halen voor het weekend![]()
Ik heb wel van een collega gehoord dat werknemers gratis spullen mogen lenen (tap/koelkast/tafels) en zelfs bier van het bedrijf krijgt (wel restpartijen maar dat smaakt er niet minder om)
Ik denk dat ik hier nog veel ga rondhangen als ik "hard" aan t werk ben![]()
Damnquote:Op woensdag 13 september 2006 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik mag strakjes iets leuks doen. Rond twee uur gaan mijn baas, nog een mevrouw, andere stagiair (tevens mijn klasgenote) en ik rondkarren in de auto (mijn auto denk ik en de auto van de baas) en dan foto's maken van de omgeving
.
Een op-mijn-luie-reet-zitten-en-af-en-toe-wat-updaten-en-af-en-toe-wat-filmen-en-fotograferen-en-daarna-bewerken Stage.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Damn![]()
Wat voor stage doe jij zeg![]()
![]()
Jup.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:24 schreef Sitethief het volgende:
Whaaaa Cool![]()
Iets Grafiische / Media achtigs dus?
Buiten de operationele stage (meeloopstage) moet ik ook een opdracht maken, bestaande uit een aantal kleine powerpoints en wat verslagen. Omdat het verder toch rustig is zit ik fijn op mn laptopje te werken en ondertussen te msnen/fok!ken.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoezo heb je toegang tot internet dan? Doe je veel kantoorwerk ?
Klinkt wel fun trouwens jouw stage
sow hey. Das even relaxed.. bij welk bedrijf werk je dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een op-mijn-luie-reet-zitten-en-af-en-toe-wat-updaten-en-af-en-toe-wat-filmen-en-fotograferen-en-daarna-bewerken Stage.
Dat moet ik nog bespreken met mn baas.. en dat na 2 weken stage lopenquote:Op woensdag 13 september 2006 13:55 schreef T1andonly het volgende:
Hoeveel verlofdagen hebben jullie trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |