Sophie Hilbrand.quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:01 schreef opgebaarde het volgende:
wie?
Hier ben ik het toch niet met je eens. Ik vind het persoonlijk een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:01 schreef FuifDuif het volgende:
en verder ook geen lust voor het oog,
Hier ben ik het toch met jou eensquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:16 schreef Lod het volgende:
[..]
Hier ben ik het toch niet met je eens. Ik vind het persoonlijk een mooie vrouw.
Je moet niet alleen op de tieten letten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:16 schreef Lod het volgende:
[..]
Hier ben ik het toch niet met je eens. Ik vind het persoonlijk een mooie vrouw.
AHAHAHAHAHA, noem je dat al lekker?quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:22 schreef R-Tech het volgende:
Gewoon een lekker wijf man, niet zeiken. Als hetgeen wat ze uitkraamt je niet aanstaat kan je altijd het geluid uitzetten
Ze is idd niet de mooiste, maar lelijk is andersquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHA, noem je dat al lekker?
Ik zeg ook niet dat ze lelijk isquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:34 schreef Urvin het volgende:
[..]
Ze is idd niet de mooiste, maar lelijk is anders![]()
Maar niet bij Lijst 0 gisteren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:11 schreef BereNDD het volgende:
Zij heeft haar credits wel gekregen bij six pack vind ik
Het is inderdaad jammer dat het niveau van de televisiepresentatie zo is gekelderd. Vooral in de jaren 70 en 80 had je toppers, zoals Willem Ruis en droegen de presentatoren nog een das en spraken ze nog in de u-vorm. Nee, die tijd is helaas niet meerquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:27 schreef buzzer het volgende:
Ik vind het niveau van de nieuwe lichting presentators toch al om te janken.
Ik weet niet hoe deze presenteert, maar het uitzicht kon beroerder in ieder geval.
Ze moeten gewoon wat meer fuifsnuiven.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat het niveau van de televisiepresentatie zo is gekelderd. Vooral in de jaren 70 en 80 had je toppers, zoals Willem Ruis en droegen de presentatoren nog een das en spraken ze nog in de u-vorm. Nee, die tijd is helaas niet meer.
Dus jij kijkt de hele dag belspelletjes?quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik vind haar nog best neukbaar.
Kan mij niks boeien of ze er ook echt wat van bakt in dat geval.
Als ze lekker pijpen ,zit 't met de rest ook meestal wel goed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik vind haar nog best neukbaar.
Kan mij niks boeien of ze er ook echt wat van bakt in dat geval.
Brand Nubian aan en Gigi op de achtergrond. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:01 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dus jij kijkt de hele dag belspelletjes?
Die dames zijn ook "neukbaar", maar het zijn wel programma's van niks.
Dat is een bigquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ze heeft wel lelijke tieten, die Sophie.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet niet alleen op de tieten letten.![]()
Veel vrouwen hebben lelijke tieten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ze heeft wel lelijke tieten, die Sophie.
van dichtbij wel hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:22 schreef apestaartje het volgende:
Ik zou haar trouwens nóóit 30 schatten.
maar ze is evengoed lekker, en ze presenteert ook OK vind ikquote:
Ja joh, en als je haar spot zonder make-up enzo is ze nog eng ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:01 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom is Sophie Hilbrand zo populair tegenwoordig? Ik vind haar bijzonder ongetalenteerd en verder ook geen lust voor het oog, dus ik klaag hier over het feit dat ze zo'n hot televisie-item is van deze tijd. Maar ach, bij nader inzien past het dan ook wel weer goed bij deze tijd.
Inderdaad, snap niet wat er zo hot aan haar is, ze is ook nog niet eens knapquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:01 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom is Sophie Hilbrand zo populair tegenwoordig? Ik vind haar bijzonder ongetalenteerd en verder ook geen lust voor het oog, dus ik klaag hier over het feit dat ze zo'n hot televisie-item is van deze tijd. Maar ach, bij nader inzien past het dan ook wel weer goed bij deze tijd.
Verliefd zijn op een TV-ster is zo totally gay.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:53 schreef roedeledokie het volgende:
Afgrijselijk hoe mensen hier ontleed worden, kijk ik nu alleen naar het totaalplaatje?
Haar ''overall performance'' valt best wel mee, ik vind haar wel wat grappigs, normaals, liefs, .... hebben.
Als ik zo wat op en neer zap met de remote blijf ik toch altijd ff hangen op het kanaal waar zij verschijnt.
zit te eten ffsquote:
Dat zegt niks. Als Clairy Polak op tv komt blijf ik ook altijd hangen. Hoog. Aan een balk. In het tuinschuurtje.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:53 schreef roedeledokie het volgende:
Afgrijselijk hoe mensen hier ontleed worden, kijk ik nu alleen naar het totaalplaatje?
Haar ''overall performance'' valt best wel mee, ik vind haar wel wat grappigs, normaals, liefs, .... hebben.
Als ik zo wat op en neer zap met de remote blijf ik toch altijd ff hangen op het kanaal waar zij verschijnt.
Verliefd ben ik wel thuis op mijn eige wijf! (ziet er stukke beter uit, al zeg ik het zelf)quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Verliefd zijn op een TV-ster is zo totally gay. [afbeelding]
Wat een luxe!, ik heb geeneens een tuinschuurtjequote:Op dinsdag 5 september 2006 09:58 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Als Clairy Polak op tv komt blijf ik ook altijd hangen. Hoog. Aan een balk. In het tuinschuurtje.
I.D.D. (Als ik aan Hollandse wijven denk krijg ik automatisch een beeld van zoiets als Sophie voor ogen)quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:05 schreef Faithz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sophie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk wijf is dat. Lekker normaal! Komt leuk en eerlijk over. En inderdaad een lust voor het oog![]()
jij mag ook wel eens opschietenquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:46 schreef Scorpie het volgende:
Tering, ze hoeft alleen nog maar dood te gaan, verrot van buiten en binnen is ze al![]()
Mijn kont ziet er mooier uit dan die grafkop van haar en jouquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jij mag ook wel eens opschieten
Juist niet, houden zo!quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:53 schreef BobbyB het volgende:
Is het erg als ik haar nog nooit eerder gezien heb, en haar naam ook nog nooit eerder heb gehoord?
Spraken ze nog in de u-vorm? Toen spraken ze gewoon nog Nederlands in plaats van dat rare taaltje wat nu uitgekraamd wordt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat het niveau van de televisiepresentatie zo is gekelderd. Vooral in de jaren 70 en 80 had je toppers, zoals Willem Ruis en droegen de presentatoren nog een das en spraken ze nog in de u-vorm. Nee, die tijd is helaas niet meer.
Ik ga kijken, kan ik daarna een topic openenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:20 schreef Lod het volgende:
Oh, en voor de mensen die haar wel graag zien. Volgens mij is vanavond te gast bij "De wereld draait door" (19.30 Ned3).
Oh, en voor de mensen die haar niet graag zien. Niet kijken naar "De wereld draait door" vanavond...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |