Je wil niet weten hoe dicht je bij het juiste antwoord zit....quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:27 schreef MaJo het volgende:
De schrijver van Paulus de Boskabouter is de tekenaar van Dik Trom?
Die vragen van jou zijn altijd net van de categorie iets te moeilijk en onbekend voor me.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, dat scheelt nogal in leeftijd, vrees ik. Als ik me niet vergis was de heer Kieviet al een paar jaar dood toen Paulus werd bedacht.
Woeah! Dat is hoog. Maar nee, ik dacht dat er een ander centrum geopend was. Wellicht zoek ik het morgen even op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:28 schreef MaJo het volgende:
Nem ik ken Valk wel, heb al eens informatie aangevraagd en een online test gedaan. Qua angst scoorde ik 98 uit 100
Dat antwoord omgedraaidquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe dicht je bij het juiste antwoord zit....
Had ik al gedaanquote:
De tekenaar van Dik Trom is misschien familie van de tekenaar van Paulus de Boskabouter?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:30 schreef MaJo het volgende:
De zoon van de schrijver van Dik Trom is de tekenaar van Paulus de Boskabouter?
Nee, maar je zit in de goede richting te zoeken. Familiebanden zijn heel belangrijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:30 schreef MaJo het volgende:
De zoon van de schrijver van Dik Trom is de tekenaar van Paulus de Boskabouter?
Ja, maar welke familieband?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
De tekenaar van Dik Trom is misschien familie van de tekenaar van Paulus de Boskabouter?
Nee, opa Johan Braakensiek.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:32 schreef BwennieBren het volgende:
opa weet ik veel
jeujquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, opa Johan Braakensiek.
Dat was de opa van Jean Dulieu (ofwel voor de burgerlijke stand Jan van Oort)
BwennieBren +1
quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:42 schreef Gooitzen het volgende:
Bagdad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |