Nee joh... hij wil gewoon graag een naamtopic thats it.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:43 schreef Jajong het volgende:
Is een kneus bedoel je.
Hopen dat HJ is en niet een of ander bochtquote:
Nee, die wou ik heul niet meer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee joh... hij wil gewoon graag een naamtopic thats it.
Zal ik stiekem Dommelsch meenemen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hopen dat HJ is en niet een of ander bocht
Pisnichtquote:
Ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:43 schreef Jajong het volgende:
Is een kneus bedoel je.
Je hebt echt een hekel aan me?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zal ik stiekem Dommelsch meenemen?
Mag... mag zekerquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zal ik stiekem Dommelsch meenemen?
Kom jij ook danquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt echt een hekel aan me?
Nou ja... jijquote:
Niet meer hoorquote:
4x0.33 VS 2x0.5quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ehm, iets meer ja
0.33 VS 0.5 ? of was het 1.0?
zquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:48 schreef Sebasser het volgende:
PS
Onze liefde, Wat is er nog van over;(
Neuj... eerst zeuren om een naamtopic... dan heb je die en dan wil je het niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:47 schreef Sebasser het volgende:
PS, hou je nog een beetje van me dan![]()
![]()
Alle huwlijken hebben wel eens problemenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
z
vast heul veel , jullie zijn bijna voor elkaar gemaakt!
Diep van binnenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neuj... eerst zeuren om een naamtopic... dan heb je die en dan wil je het niet.
Je lijkt wel een wijf![]()
Weinig... verdomd weinigquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:48 schreef Sebasser het volgende:
PS
Onze liefde, Wat is er nog van over;(
jij bent er één hé !quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neuj... eerst zeuren om een naamtopic... dan heb je die en dan wil je het niet.
Je lijkt wel een wijf![]()
Voel ik niets... doe eens krabbenquote:
* Rondkijkt *quote:
whehe hoiquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
hoi
hihiquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Rondkijkt *
Yepz... ik ben alleen![]()
Heejquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
hoi
Die zitten naast elkaar met ieder een PC en virtueel neuken wordt dat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
z
vast heul veel , jullie zijn bijna voor elkaar gemaakt!
* Kriebelen doetquote:
How wrong you can bequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die zitten naast elkaar met ieder een PC en virtueel neuken wordt dat.![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die zitten naast elkaar met ieder een PC en virtueel neuken wordt dat.![]()
er zijn geen mods wakker om die te openen, en le0 antwoord nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
HEEEik heb al geslapen. Waar is de NB?
![]()
Daar zit een slotje opquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
HEEEik heb al geslapen. Waar is de NB?
![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:54 schreef OneStupidDog het volgende:
- "Steve is wat het pesten van dieren betreft geen STEEK veranderd"
- "Steve is een hele goede kerel. Af en toe een beetje raar, maar daar moet je gewoon doorheen PRIKken"
Zou je denken?quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:57 schreef Sebasser het volgende:
Le0 slaapt Boem.
Oh, mijn computer herstarte opeens
Toen heb ik maar even spa gehaald en een pot met van die kersen op sap
Vaag kindquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:57 schreef Sebasser het volgende:
Le0 slaapt Boem.
Oh, mijn computer herstarte opeens
Toen heb ik maar even spa gehaald en een pot met van die kersen op sap
Nha... desnoods opend iemand een nieuwe... maar ik ga toch zo opnieuw slapen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zou je denken?
Bijna nikky mailen doet
ik maak wel ff 1quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha... desnoods opend iemand een nieuwe... maar ik ga toch zo opnieuw slapen.![]()
![]()
![]()
Eerlijk gezegd heb ik ook geen behoefte aan een nieuwe... morgen nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha... desnoods opend iemand een nieuwe... maar ik ga toch zo opnieuw slapen.![]()
![]()
![]()
Leef je uitquote:
Precies.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik ook geen behoefte aan een nieuwe... morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen
En jij bent een loserquote:
Juist NB vergt soms veel van ons.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik ook geen behoefte aan een nieuwe... morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen
Zwak tegenbod hoorquote:
Liefquote:
Dat heb je niet nodig als je jezelf goed verzorgtquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:06 schreef De_Loet het volgende:
[..]
wedden dat je geen Lactacyd gebruikt ?![]()
En toch deed ik er postenquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Juist NB vergt soms veel van ons.![]()
Weer liefquote:
Sterf een fijne dood nadat je door een bushokje bent getiefdquote:
een fijne dood nog welquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sterf een fijne dood nadat je door een bushokje bent getiefd
Liefde voor de medemens overheerst bij mijquote:
Liefde voor de medemens ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Liefde voor de medemens overheerst bij mij
Je ziet het streepje wat jij extra hebt niet?quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Liefde voor de medemens ?
Dus nou
je houdt evenveel van mij als van de medemens?
Ik zie zoveel lieverdquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je ziet het streepje wat jij extra hebt niet?
Dan is het tijd dat ik de boom ingaquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:31 schreef boem-dikkie het volgende:
doeeeeeeeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |