quote:
quote:
quote:
Vind je het heel erg als ik je een beetje uitlach?quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:08 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb t wel eens gebruiktEerst smerig zoutig, dan dubbel zien, dan motorisch gestoord, dan moe, dan liggen, dan diepe slaap. Nix aan dus
Nee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik je een beetje uitlach?
That is correctquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:07 schreef MaJo het volgende:
MaJo!
Ik bedoelde het niet gemeen ofzo, maar zoals jij het beschrijft, wel aandoenlijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:10 schreef BwennieBren het volgende:
Nee.
experimenteel dat ik ben was, wilde gewoon weten wat het met je doet, that's all. Het was overigen 9 tot 8 jaar geleden ofzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:10 schreef MaJo het volgende:
Om welke reden heb je dan ghb gebruikt bwen? Medisch of gewoon uit interesse? Lijkt me maar eng spul, brrr...
En je vond het niet handig om eerst met iets simpels te beginnen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zo. Ben ik ook weer. Heb m'n pa even online door de beginselen van Age of Empires moeten loodsen. Hij was een beetje uitgekeken op Solitaire en Freecell....
Huldequote:Op dinsdag 5 september 2006 03:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
That is correct![]()
MaJo, laat me je nogmaals bedanken voor het opzetten van deze quiz-reeks, waar ik talloze uren aan verdaan heb. Wie had ooit verwacht dat het zo groot zou worden? Ik heb bijzonder veel genoten van al die uren quiz-plezier en heb erdoor ook een boel nieuwe internet-vrienden gevonden, laat staan de geweldige meet die we gehad hebben.
Ik vind dat je jezelf bijzonder sterk houdt met alle shit die jouw kant op wordt gesmeten en ik ben dan ook bijzonder trots op je. Het doet mij dan ook bijzonder veel deugd om met mijn (voorlopige) laatste punt te mogen zeggen:
MaJo +1
Heej Daf!quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zo. Ben ik ook weer. Heb m'n pa even online door de beginselen van Age of Empires moeten loodsen. Hij was een beetje uitgekeken op Solitaire en Freecell....
Je bent lievquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
That is correct![]()
MaJo, laat me je nogmaals bedanken voor het opzetten van deze quiz-reeks, waar ik talloze uren aan verdaan heb. Wie had ooit verwacht dat het zo groot zou worden? Ik heb bijzonder veel genoten van al die uren quiz-plezier en heb erdoor ook een boel nieuwe internet-vrienden gevonden, laat staan de geweldige meet die we gehad hebben.
Ik vind dat je jezelf bijzonder sterk houdt met alle shit die jouw kant op wordt gesmeten en ik ben dan ook bijzonder trots op je. Het doet mij dan ook bijzonder veel deugd om met mijn (voorlopige) laatste punt te mogen zeggen:
MaJo +1
Niet veel, zoals ik al zei twas een experiment, was gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik je een beetje uitlach?
Wat had je er eigenlijk van verwacht?
Ga je tot het 250ste topic geen vragen meer stellen dan? En waarom nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:13 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heej Daf!
Je hebt net m'n laatste vraag in de komende 10 topiques gemist
Grandioos spel, trouwens, AoE
Nee, vandaar kende ik m daarvoor ook nog nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goede muzieksmaakDie versie van We are Scientists ken ik niet, zal er eens naar luisteren (of staat ie op hun cd?
)
Wat een lieve vraag!quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:07 schreef Asmodian het volgende:
Anyway, without further ado:
Wie is de liefste meid van de wereld?
Omdat ik 500 punten eigenlijk wel een mooie score vind om de ranglijst mee af te sluitenquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga je tot het 250ste topic geen vragen meer stellen dan? En waarom niet
Dat is onzin johquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:16 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Omdat ik 500 punten eigenlijk wel een mooie score vind om de ranglijst mee af te sluiten
Beiden fout. Desperate Housewives is wel onderdeel van de Net5 avond maar wordt op het moment niet uitgezonden. Gooische Vrouwen is van Talpa.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:16 schreef Nembrionic het volgende:
Gooische Vrouwen
Desperate Housewives?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |