Zo, dat was dus m'n 500e punt - een mooi moment om voorlopig even te stoppen tot de ranglijst-reset
![]()
.
Maar voordat ik stop hebben jullie nog een vraag tegoed. Zoals jullie weten is het mijn traditie om bij elke mijlpaal een persoonlijke vraag te stellen en ik zal jullie dit keer ook niet teleurstellen
![]()
Ik heb mijn persoonlijke vragen altijd naar een bepaald model gesteld: een vraag over een onderwerp dat mij persoonlijk aangaat maar die op zich ook te doen is voor iemand die net komt kijken bij de AKQ en verder helemaal niks van mij weet. Ik heb op die manier vragen gesteld over allerlei dingen die mij aan het hart gingen, zoals Tel Aviv, Jeruzalem en Utrecht, alsmede loze dingen die wel over mij gaan, zoals mijn username, mijn avatar en rollenspellen. Ik heb zelfs naar mijn favoriete sigaretten-merk gevraagd
![]()
Op dit moment kan ik niet zo 1-2-3 iets verzinnen in die trant. Ik heb al tussendoor gevraagd over mijn favoriete films, boeken, bands. Ik heb ook al vragen gesteld over zo'n beetje al mijn helden.
Vandaar dat ik deze keer af ga stappen van mijn bovengenoemd model.Sommigen van jullie zullen het niet met mijn vraag eens zijn of het antwoord erop, maar dat zal ik voor lief nemen: na zoveel vragen gesteld te hebben vind ik dat dit deze ene keer mag
![]()
. En ik verzeker jullie dat het antwoord erop correct is
![]()
Deze vraag gaat over iemand die mij bijzonder dierbaar is en door een moeilijke periode gaat. Vandaar even dat ik een hart onder de riem wil steken.
Anyway, without further ado:
Wie is de liefste meid van de wereld?