En Editors, al kan ik er zo snel geen andere bedenken naast die 2quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet allemaal hoorZoals Infadels (hoewel daar inmiddels twijfel over bestaat
)
www.theinfadels.com gaat door naar hun eigen site en ze 'ondertekenen' de nieuws stukjes met THE Infadels....quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet allemaal hoorZoals Infadels (hoewel daar inmiddels twijfel over bestaat
)
Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, Dirty Pretty Things, We are Scientists enz.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En Editors, al kan ik er zo snel geen andere bedenken naast die 2
Vandaar de twijfel waar MaJo het over hadquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
www.theinfadels.com gaat door naar hun eigen site en ze 'ondertekenen' de nieuws stukjes met THE Infadels....
dus daar hou ik het op
Veel plezier en tot gauw!quote:
Een beetjequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kun je voorstellen hoe dom dit klinkt als je het spel niet kent
Weet ik, maar kijk ook eens helemaal bovenaan wat daar staat, we are not the Infadels, zo heet hun cd ook. Maar hun nieuwe cd gaat we are the infadels hetenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
www.theinfadels.com gaat door naar hun eigen site en ze 'ondertekenen' de nieuws stukjes met THE Infadels....
dus daar hou ik het op
Ja..ik snapte 'm welquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:42 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Vandaar de twijfel waar MaJo het over had
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:44 schreef Homdeck het volgende:
Is dat dat spel waarbij ik na 5 seconden al werd overreden door een taxi?
Welk cijfer geeft Allmusic aan Infadels? Dan kijk ik of ik ze ook god vindquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..ik snapte 'm wel
We zitten niet echt op 1 golflengte vandaag he?
Trouwens...Allmusic geeft ook gewoon THE Infadels aan..en Allmusic = G.O.D.
Dat is waar... Maar m'n andere Godheid, Wikipedia en de CD-hoes die ik voor me heb liggen zeggen 'Infadels'quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..ik snapte 'm wel
We zitten niet echt op 1 golflengte vandaag he?
Trouwens...Allmusic geeft ook gewoon THE Infadels aan..en Allmusic = G.O.D.
Dat zal idd LSL 1 zijn!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:44 schreef Homdeck het volgende:
Is dat dat spel waarbij ik na 5 seconden al werd overreden door een taxi?
sorry, rodin? ik zeg ook maar watquote:
Ze hebben er nog geen recensie van geschreven en er dus ook nog geen sterren aan toegekendquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welk cijfer geeft Allmusic aan Infadels? Dan kijk ik of ik ze ook god vind
dan heb ik dat spel gehad op mijn 286. Als ik in die kroeg naar een andere kamer wou was ie 5 minuten aan het ladenquote:
Dan moet je wel heel weinig geheugen hebben gehadquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dan heb ik dat spel gehad op mijn 286. Als ik in die kroeg naar een andere kamer wou was ie 5 minuten aan het laden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |