quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n [afbeelding] moment of niet
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:28 schreef Jajong het volgende:
Kut ja 4. Klootzak Asmo.
Jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n [afbeelding] moment of niet
Echt niet, ik had em allang goed maar omdat ze mij haat moest ik het tot in detail beschrijven, daarom duurde het zo lang.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die jaEn die had je alleen maar goed omdat de rest het niet durfde te zeggen
![]()
Asmodian +1quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:27 schreef Asmodian het volgende:
Deel 4 mist
Daar zit ook wel wat inquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Echt niet, ik had em allang goed maar omdat ze mij haat moest ik het tot in detail beschrijven, daarom duurde het zo lang.
Weer een andere verklaring is dat een goede vriend/bekende van Al Lowe het maar een banaal spel vond daar meerdere keren over zat te zeuren tegen Al. Al heeft toen tegen hem gezegd dat er nooit een deel 4 zou komen. (die er dus ook nooit kwamquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Asmodian +1
Deel 4 bestaat inderdaad niet.
Er zijn een hoop geruchten een een aantal verklaringen van Al Lowe gekomen.
Het spel heet "The missing floppies" omdat naar verluid het spel wel gemaakt was maar de floppies zoek zijn geraakt.
Een andere verklaring was dat Al Lowe aanvankelijk wilde stoppen na deel 3 en er een vrij definitief einde aan 3 zat. Sierre wilde destijds een online gaming network opzetten en deel 4 zou daarvan onderdeel worden. Echter...dat hele project faalde nogal
En daarna is dus opnieuw begonnen en verder geteld vanaf 5
Een spel uiteraard. http://en.wikipedia.org/wiki/Leisure_Suit_Larryquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:32 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zelf moeten Googlen om te weten te komen wat dat voor iets is, maar dan kom ik uit bij een halfnaakt poppetje (een lelijke)Wat is het eigenlijk?
Een supervet computerspelletje. Een hele serie eigenlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:32 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zelf moeten Googlen om te weten te komen wat dat voor iets is, maar dan kom ik uit bij een halfnaakt poppetje (een lelijke)Wat is het eigenlijk?
Yay!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Asmodian +1
Deel 4 bestaat inderdaad niet.
Er zijn een hoop geruchten een een aantal verklaringen van Al Lowe gekomen.
Het spel heet "The missing floppies" omdat naar verluid het spel wel gemaakt was maar de floppies zoek zijn geraakt.
Een andere verklaring was dat Al Lowe aanvankelijk wilde stoppen na deel 3 en er een vrij definitief einde aan 3 zat. Sierre wilde destijds een online gaming network opzetten en deel 4 zou daarvan onderdeel worden. Echter...dat hele project faalde nogal
En daarna is dus opnieuw begonnen en verder geteld vanaf 5
Die zal ik ooit wel stellen, beloofdquote:
Niet allemaal hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:37 schreef Jajong het volgende:
Wat een verrassing! De bandnaam begint met "The".
Correct!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:36 schreef wyccie het volgende:
The Killers
Die was zeker voor MaJo bedoeld![]()
Kun je voorstellen hoe dom dit klinkt als je het spel niet kentquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:40 schreef Asmodian het volgende:
Deel 2 is echt een kutspel trouwens. Als je een paar dingen vergeet te doen in de stad voordat de boot vertrekt kan je tegen het eind van het spel vast komen te zitten. Niet goed bedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |