Lekkere godheid danquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:47 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ze hebben er nog geen recensie van geschreven en er dus ook nog geen sterren aan toegekend
Nu welquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lekkere godheid dan
Heb je mijn mail gelezen?
Carmageddon?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:54 schreef Nembrionic het volgende:
Verdorie..nu ben ik opzoek naar dat spel waarbij je in een taxi rondrijd door een stad en je kunt op mensen schieten, branden, cirkelzagen etc. Er was veel over het spel te doen destijds
Dit is erg zegquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:55 schreef wyccie het volgende:
Tong, weet jij mijn beeldje van de vorige pagina?
Of BB?
luister ik allemaal vaak (Kaiser Chiefs wat minder), maar ik kwam er niet eens opquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, Dirty Pretty Things, We are Scientists enz.
Dat was'mquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:01 schreef BwennieBren het volgende:
Wainwright?
Weet je ook zijn voornaam? Nu ik zijn familie heb genoemd, is de achternaam wel een makkie.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:01 schreef BwennieBren het volgende:
Wainwright?
Goede muzieksmaakquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
luister ik allemaal vaak (Kaiser Chiefs wat minder), maar ik kwam er niet eens op![]()
Hoorde een weekje geleden trouwens voor het eerst Be My Baby van We are Scientists, geweldige cover![]()
Hee, niks mis met homo's. Ik val op homo'squote:
Een GHB-ende homoquote:
No dear die naam Loudon just rings a bellquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet je ook zijn voornaam? Nu ik zijn familie heb genoemd, is de achternaam wel een makkie.
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, niks mis met homo's. Ik val op homo'sSlechte eigenschap van me.
Asmo +1
Ik wilde na de enorme hints ook zijn voornaam.
Hey Asmo, heb je t wel eens gebruikt trouwens?quote:
Dat is inderdaad niet echt handig als vrouw zijndequote:Op dinsdag 5 september 2006 03:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Asmo +1
Ik moet je meedelen dat dat niet het geval is, maar van mij mag je geloven wat je wilquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Asmo +1
Kennelijk wel jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een GHB-ende homo
We moeten je wel hebben vandaag he As?
Taart..bakkie leutquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:04 schreef wyccie het volgende:
Trakteren.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:04 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey Asmo, heb je t wel eens gebruikt trouwens?
Of die ik weet dan kan ik ook een meidenvraag stellenquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:05 schreef MaJo het volgende:
Doe nu maar een vraag die ik weet asmo, kan ik een meidenvraag stellen
jij natuurlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Ehh, bedoel je bij mezelf of op iemand anders?. Maar nee, jij wel? Zo ja, wat is het effect?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |