En de Sound of Music is ook nog langsgeweest vandaag geloof ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:05 schreef MaJo het volgende:
Er was een Beatles vraag die asmo goed had en ik was er niet?![]()
Wat? Jullie moeten echt stoppen met het stellen van musical en beatles vragen als ik er niet benquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En de Sound of Music is ook nog langsgeweest vandaag geloof ik.
*zingt nummer in haar hoofd*quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:06 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ik wilde het 3de couplet van Hey Jude
De mate van zelfbestuur binnen het Britse rijk. Kroonkolonieen (bijv. Hong Kong) werden als het ware ge-annexeerd door het Britse rijk terwijl kolonieen (bijv. India) een grote mate van zelfbestuur haddenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:05 schreef BwennieBren het volgende:
Even stomme vraagwat is het verschil tussen een kolonie en een kroonkolonie?
Nee wacht..ik ben in de wat met een TV programmaquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat? Jullie moeten echt stoppen met het stellen van musical en beatles vragen als ik er niet benWat was de vraag?
Bwennie had een deel van de tekst van het nummer neergezet en gevraagd wat het volgende couplet was. Ik vond het redelijk 'straightforward'quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee wacht..ik ben in de wat met een TV programma
Zou ze niet allemaal wetenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:09 schreef wyccie het volgende:
Er was wél een Sound of Music vraag; de namen van de kinderen.
Dat stond aan op de achtergrond terwijl ik aan het quizzen wasquote:
Geweldige foto in je sig trouwens, Nemquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee wacht..ik ben in de wat met een TV programma
Dank je...vanavond even geShoppedquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:10 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Geweldige foto in je sig trouwens, Nem
Steve Irwin RIP
thx!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De mate van zelfbestuur binnen het Britse rijk. Kroonkolonieen (bijv. Hong Kong) werden als het ware ge-annexeerd door het Britse rijk terwijl kolonieen (bijv. India) een grote mate van zelfbestuur hadden
Nee vandaag bij iets met Linda de Mol dacht ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:10 schreef Supersheep het volgende:
Gister op Zomergasten
oh met die extreem intelligente call-tv vrouwquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee vandaag bij iets met Linda de Mol dacht ik.
Contradictio in terminisquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:12 schreef Homdeck het volgende:
oh met die extreem intelligente call-tv vrouw
Die shagroker bedoel je?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:12 schreef Homdeck het volgende:
[..]
oh met die extreem intelligente call-tv vrouw
Gabber Piet?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:13 schreef Homdeck het volgende:
Welke geweldige artiest is dit?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |