Sebasser weet je nog onze eerste nacht, ik noemde je een homo en jij pikte het niet en sloeg me met je handtasquote:
Dat was echt een k*tnachtquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:34 schreef Sebasser het volgende:
De nacht waarin ik ook echt ging slapen, en jij de volgende morgen heel verbaasd was
Tinkiewinkiequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sebasser weet je nog onze eerste nacht, ik noemde je een homo en jij pikte het niet en sloeg me met je handtas![]()
Blij dat ik je van dienst kon zijnquote:
Die zin/garp gebruik je nu echt te vaakquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sebasser weet je nog onze eerste nacht, ik noemde je een homo en jij pikte het niet en sloeg me met je handtas![]()
Het is geen grapquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die zin/garp gebruik je nu echt te vaak
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Blij dat ik je van dienst kon zijn
Doe jij eens niet zo engquote:
Laat maar... ik slaap evengoed welquote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat maar... ik slaap evengoed wel
Jamaar ik nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat maar... ik slaap evengoed wel
Dan doe jij je ding... ik zal proberen me niet om te draaienquote:
Zal ik je oogkas eens ingooien met een eiquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:41 schreef michiel_merk het volgende:
orgineel topic, clichématig je eieren leggen is hot tegenwoordig op fok![]()
Jij haat mij net zoveel als ik jou haat?quote:
wel gebakken a.u.bquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal ik je oogkas eens ingooien met een ei
ehm ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan doe jij je ding... ik zal proberen me niet om te draaien
Ik ben bang van welquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij haat mij net zoveel als ik jou haat?
Doe maar eens lief oprottenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:41 schreef michiel_merk het volgende:
orgineel topic, clichématig je eieren leggen is hot tegenwoordig op fok![]()
Ik vind die newbies eh, die dan zo blijven.quote:
Precies zoals het er staat sweetiequote:
Neh, ik barst al van de liefdequote:
Het schoptquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
nikky
Hoe is het met je babe?
Heeft ze ook een babe dan ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
nikky
Hoe is het met je babe?
Duh Dribbel_ is niet voor niks synoniem voor kwaliteitquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Goed topic dit, Dribbel_
Dan vooral stil blijven zittenquote:
Oh, wat gezwelligquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Neh, ik barst al van de liefde
[..]
Het schopt
Heejquote:
ik doe niet anders, alleen mn vingers bewegen alleen afentoequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan vooral stil blijven zitten
Das niet eerlijkquote:
nee, mijn kloon Sebasserquote:
Jammer dat ze het toetsenbord kunnen bereikenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:46 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ik doe niet anders, alleen mn vingers bewegen alleen afentoe
Leuk dat de stats er weer zijn he.quote:
Die kutbeveiliging is kut he, ik wil sneller posten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Duh Dribbel_ is niet voor niks synoniem voor kwaliteit
welnee , alles wat uit mijn vingers komt schijnt vruchtbaar te zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jammer dat ze het toetsenbord kunnen bereiken
Zit je weer op je magneet?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:48 schreef Sebasser het volgende:
PS, Wat ben je ook weer geweldig tegen al die gemene kereltjes
Gewoon tussendoor 1x snel op f5 rammen dan snapt die hele beveiliging er niks meer vanquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die kutbeveiliging is kut he, ik wil sneller posten..
Over een tijdje ga je de baby wel plagen... beetje duwen... beentje proberen te pakken en dan wachten op de reactiequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:47 schreef nikky het volgende:
[..]
Das niet eerlijk. Ik praat ertegen
![]()
![]()
Ik vind jou stom maar Sebasserquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
dat waren toch snel weer 4 posts erbij heb ik vanavond weer iets om op te rukken![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik vind jou stom maar Sebasser
Het kan hooguit kikkerdril wordenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:48 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
welnee , alles wat uit mijn vingers komt schijnt vruchtbaar te zijn
Ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik vind jou stom maar Sebasser
Nu een MP?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef Dribbel_ het volgende:
whoei
Gaan we zo knufkroelsex doen?quote:
Maar ik híérvoor een topicquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gaan we zo knufkroelsex doen?
Slaap lekker pc-fr34kquote:
Slaap lekker pc-fr34kquote:
Multipostenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een wat ?
sorry ben niet zo goed in die sugadudes afkortingen
Multipostenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een wat ?
sorry ben niet zo goed in die sugadudes afkortingen
was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het kan hooguit kikkerdril worden
Wat doe ik erom?quote:
okeequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[quote]Op dinsdag 5 september 2006 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar ik híérvoor een topic![]()
Wakker worden en bijblijvenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:54 schreef Thieske het volgende:
Godgloeiende, wat een post tempo in dit topic.
Wakker worden en bijblijvenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:54 schreef Thieske het volgende:
* Komen doetquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:55 schreef Sebasser het volgende:
PS, Kom eens hier.
* Komen doetquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:55 schreef Sebasser het volgende:
PS, Kom eens hier.
Mijn topics zijn altijd stormlooptopicsquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:54 schreef Thieske het volgende:
Bij Sebagger?quote:
gelukkig deed je geen warezquote:
gelukkig deed je geen warezquote:
Wie?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
whehe, Dat lukt Remlof lekker niet
Wie?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
whehe, Dat lukt Remlof lekker niet
Cool toch?quote:
Cool toch?quote:
tong is niet in te halenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:01 schreef Thieske het volgende:
Hoe lang nog PS, voordat je tong ingehaald hebt?
sannydudequote:
sannydudequote:
Omdat?quote:
Zoveel zullen er niet zijn hier die dat ook kunnen zeggenquote:
Omdat Fok! nu weer snel isquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:04 schreef Thieske het volgende:
[..]
Waarom post je deze post maar 1 x?
Tiemiequote:
Gooeeedddquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tiemie
Hoe is het vandaag gegaan?
quote:
Is het nu afgelopen met het nachtbraken?quote:
Met het nachtbraken zal ie wel moeten stoppen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is het nu afgelopen met het nachtbraken?
Ik ben blij voor Tiemiequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:09 schreef Sebasser het volgende:
Als PS blij is, ben ik ook blij.
Ben d'r bang voor ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is het nu afgelopen met het nachtbraken?
Je kent Tiemie niet hé?quote:
Vrijdag en zaterdag kan nog welquote:
Wat voor magneet ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:11 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik zit op zo'n zelfde magneet als jij gisteren.
Sorry?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:11 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zie PI, zo slecht was het niet bedoeld.
Ik ben iedere vrijdag en zaterdag in de kroegquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag kan nog wel
Mits stappen
Die jou gisterennacht op je stoel hield zodat je die 20 cm naar je bed niet meer kon overbruggen. Of haal ik je nu door de war met iemand anders?quote:
Niet dezelfde die ons naar elkaar toetrektquote:
cool héquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:12 schreef Thieske het volgende:
En nee, ik ken hem niet, maar z'n usericon kan ik waarderen.
RIP Tiemie voor Fok!?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik ben iedere vrijdag en zaterdag in de kroeg.
Voor een kutkikker wel.quote:
quote:
Maar overdag ben ik niet in ONZquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:15 schreef Tiemie het volgende:
Welnee, net of ik tijdens 't werk niet kan fok!ken.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar overdag ben ik niet in ONZ
Je onderbrak mijn kwartet btwquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:15 schreef Tiemie het volgende:
Welnee, net of ik tijdens 't werk niet kan fok!ken.
't spijt me.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je onderbrak mijn kwartet btw
We zijn er nu toch?quote:
drempelvrees enzoquote:
Ik probeer het later wel weerquote:
Wanneer begin je bij je nieuwe job?quote:
Meer pauze als in niet Fok!ken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:18 schreef sannydude het volgende:
Ja dribbel, jij bent altijd gebanned als ik er ben
en ik zit meer overdag tijdens school te fokken, dus vanaf nu zal ik er weer wat vaker zijn
PS, jij moet maar gewoon meer pauze nemen voor fok!
als in pauze nemen speciaal om te fok!kenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meer pauze als in niet Fok!ken?
Ik was vandaag nog even gbannedquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:18 schreef sannydude het volgende:
Ja dribbel, jij bent altijd gebanned als ik er ben
en ik zit meer overdag tijdens school te fokken, dus vanaf nu zal ik er weer wat vaker zijn
PS, jij moet maar gewoon meer pauze nemen voor fok!
yvonne is soms best coolquote:
woensdagquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wanneer begin je bij je nieuwe job?
Nu echt dus?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:20 schreef Sebasser het volgende:
Dat doe ik maar een keer per jaar, speciaal voor jou
Laatste baggernacht dus voorlopigquote:
Handjes boven dek en fluiten?quote:
Doe ik !quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:23 schreef sannydude het volgende:
[..]
Nu niet weer een ban scoren hoorwordt zo saai anders
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
En daarna heb je met 't nodige bruinwerken dat snel weer geregeld via de mail?![]()
Fluiten ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Handjes boven dek en fluiten?
Was moet is zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wist niet dat Dribbel_ gay was
Sweet dreams sannydudequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:26 schreef sannydude het volgende:
Ik ga slapen, tot snel weer ziens he![]()
![]()
![]()
en tot snel
Of zingenquote:
Trusten Tiemiequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:27 schreef Tiemie het volgende:
Mja en aan die laatste baggernacht komt nu een eind. Ben net zo moe haha.
Ajuus.![]()
Suja suja?quote:
Die Roggen zijn wel gevaarlijk maar de kans dat je ze tegenkomt is vrijwel nihil.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:28 schreef Sebasser het volgende:
Ik had net echt een geweldige lachbui
Wie heeft Steve Irwin vermoord?
Dood.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga lspaen maken jullie em ff vol![]()
kusje
Shoarmaliedje?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, die met dat schaap en melk enzoot.
We doen ons best Dribbel_quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga lspaen maken jullie em ff vol![]()
kusje
Het was vanaf post 1 al een kuttopicquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:33 schreef sig000 het volgende:
Ja nu is 't een kuttopic en ben ik weg.![]()
Vanaf post 0 alquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was vanaf post 1 al een kuttopic
En dan ook nog een naamtopicquote:
Ik heb er best al watquote:
Nee joh... naamtopics zijn zieligquote:
Ik heb een stuk of 10quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee joh... naamtopics zijn zielig
Genoeg toch?quote:
Geweldig genoeg om bijna te gaan slapen iigquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:51 schreef boem-dikkie het volgende:
dit hé! is een geweldig topic vind ik !
Ik heb stiekem toch niet geslapenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geweldig genoeg om bijna te gaan slapen iig
Nee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |