Je wordt oud.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:03 schreef rompompom het volgende:
36 reacties in één minuut kan ik hier niet bijhouden
Onvoldoende baggeraars aanwezig?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
Waarom is NB nog dicht?
Ook... maar het slotje zit ook redelijk in de wegquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:09 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Onvoldoende baggeraars aanwezig?
Desinteresse.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
Waarom is NB nog dicht?
Klotezooi ookquote:
Zal ik Chowi wakker bellen?quote:
Hemels goud kan koel en gefrituurd. Bier koel, goudkrokante frikandellen of bitterballen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:08 schreef JDude het volgende:
Koel én gefrituurd?
Bluf.quote:
Zeg, stel je eens wat positiever op. Tuurlijk is het hier leuk!quote:
We hebben haar met zn allen eensch om 4 uur wakker gebeldquote:
Goede binnenkomst.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:13 schreef SnowDoggg het volgende:
Tvp*Frituurapparaatdinges klaar zet*
Oeh, een tvp in een slowchattopic.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:13 schreef SnowDoggg het volgende:
Tvp*Frituurapparaatdinges klaar zet*
Wat raar nou.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
We hebben haar met zn allen eensch om 4 uur wakker gebeldze nam alleen niet op
Twintig is het, twintig (20).quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nou meestal begint de aftakeling pas na je 30e...
Kom we posten hem vol voordat hij terug is dan is z'n tvp nutteloos.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oeh, een tvp in een slowchattopic.
waag eens een poging om te kijken of ik nu niet door zo goed als iedereen genegeerd wordquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet als je met zulke PI's gaat posten natuurlijk. Is er iets?
Inderdaad, ik ga zelf ook slapen.quote:
Ohja toen bij Hans thuis! Ge-wel-digquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:13 schreef Bizznitch het volgende:
We hebben haar met zn allen eensch om 4 uur wakker gebeldze nam alleen niet op
Snakey, jogy of.... NJ? mag ook hoor.quote:
Welneen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:15 schreef killswitch het volgende:
waag eens een poging om te kijken of ik nu niet door zo goed als iedereen genegeerd word
Vorige keer haakte je te vroeg af mên! Ik kwam net toen jij besloot te nokkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
waag eens een poging om te kijken of ik nu niet door zo goed als iedereen genegeerd word
Geilquote:
Trusten en dingen.quote:
Ja, maar daar heb ik geen nummers vanquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
Snakey, jogy of.... NJ? mag ook hoor.
Feedback is ook mogelijk...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Snakey, jogy of.... NJ? mag ook hoor.
*aait over kale bolletje..quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik wel...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik geen nummers van.
Weer vrolijck?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik vind van niet.
En dan nu bier, dat wel.
Ik zie anders nog aardig wat users.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:16 schreef pc-fr34k het volgende:
IK bedenk me net trouwens dat het best grappig is. Eerst was JD onze BeFmod. Verder hadden we alleen af en toe een modje of FA in BeF. Nu zijn het bijna alleen maar modjes en hebben we straks 1 BeF-zwarte..
Dat zal ik dan wel zijn, want ik weiger uit principe! Knopjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:16 schreef pc-fr34k het volgende:
IK bedenk me net trouwens dat het best grappig is. Eerst was JD onze BeFmod. Verder hadden we alleen af en toe een modje of FA in BeF. Nu zijn het bijna alleen maar modjes en hebben we straks 1 BeF-zwarte..
Jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja toen bij Hans thuis! Ge-wel-dig.
Verdorie, c. Nu twijfel ik of ik er ook nog ééntje zal doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik vind van niet.
En dan nu bier, dat wel.
Dat zei ik ook ja..quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zal ik dan wel zijn, want ik weiger uit principe! Knopjes
"Mods zijn ook users!".quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Ik zie anders nog aardig wat users.
een half uur lang bef en welgeteld 1 iemand die reageerd. en was trouwens niet de enige keer, maargoed ik hou maar op voor ik uitgemaakt word voor domme zeikstraal ofzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vorige keer haakte je te vroeg af mên! Ik kwam net toen jij besloot te nokken
[..]
Geil
[..]
Trusten en dingen.
NIMMER!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik herinner me daar helemaal niks van. Maar dat was met wel meer. Ik heb me de pleuris gelachen om de foto's van m'n zatte harsesquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja toen bij Hans thuis! Ge-wel-dig.
eenschquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik vind van niet.
En dan nu bier, dat wel.
Ik herinner me alles nogquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik herinner me daar helemaal niks van. Maar dat was met wel meer. Ik heb me de pleuris gelachen om de foto's van m'n zatte harses
Ik verbaas me ook dat ik überhaupt nog wat herinner hoor, gezien de drankrekeningquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef rompompom het volgende:
Ik herinner me daar helemaal niks van. Maar dat was met wel meer. Ik heb me de pleuris gelachen om de foto's van m'n zatte harses
Normaal gesproken is dit op andere 'zaken' van toepassing, maar goed nu kan het ook wel:quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Verdorie, c. Nu twijfel ik of ik er ook nog ééntje zal doen..
De deceptiequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik geen nummers van.
*aanbiedt..quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dit op andere 'zaken' van toepassing, maar goed nu kan het ook wel:
"Pakken wat je pakken kan!"
Inderdaad! Domme zeikstraal!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
een half uur lang bef en welgeteld 1 iemand die reageerd. en was trouwens niet de enige keer, maargoed ik hou maar op voor ik uitgemaakt word voor domme zeikstraal ofzo
Eerste ingeving is altijd het beste.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Verdorie, c. Nu twijfel ik of ik er ook nog ééntje zal doen..
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:22 schreef Bizznitch het volgende:
JA nu voel ik me potdulleme genegeert!
quote:
Well, that's a start...quote:
Ik zit nog gewoon op m'n stoel. Hà!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hehehe, ik wou je even op stang jagen.
Goedzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
en het was nog wel serieus bedoelt (not kidding)
maargoed heb helemaal geen zin om te zeuren
Niet eens op de kast?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zit nog gewoon op m'n stoel. Hà!
quote:
Moet je het niet doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
en het was nog wel serieus bedoelt (not kidding)
maargoed heb helemaal geen zin om te zeuren
Dat is net als zeggen "mods zijn ook mensen".quote:
dat dacht ik de vorige keer ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moet je het niet doen.
Pak een biertje, rol een shaggie en kom effe ouwe hoeren. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
die zogoed als met zen reet op die linker zen hoofd zit?
kinky
KS rookt cabbaleroquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moet je het niet doen.
Pak een biertje, rol een shaggie en kom effe ouwe hoeren. [afbeelding]
"Wij houden van oranje" hmmm... ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oooooranjehhhhhhh woooohoooo!
Voetballiederen, zo hoogstaand en tof
Toen was ik er nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat dacht ik de vorige keer ook
ik rook btw peuken en geen shag
Vrouwen daarentegen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:28 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Mannen zijn voor peaupers.
Kut, ik ben een pauper.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:28 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Mannen zijn voor peaupers.
Mijn wijlen grootvader (1920-1993) ook.quote:
Ik wel in ieder geval. Nu zeker!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:28 schreef Neenetje het volgende:
[..]
"Wij houden van oranje" hmmm... ?
iig met metallica alquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toen was ik er niet
En sinds wanneer is dat dan?
ben jij gezellig danquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toen was ik er niet
En sinds wanneer is dat dan?
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn wijlen grootvader (1920-1923) ook.
Flikker op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef misteriks het volgende:
Bier en Friet ???? dit onderwerp aka topic mag wel door de Belgen geannexeerd worden !!!!! er is hier trouwens geen enkel forum aan de Belgen toevertrouwd; wordt dringend tijd !!en dit topic, (en ja , het moet 746 delen duren vooraleer een Belg het in de gaten heeft
) is geheel gerechtvaardigd en op en top Belgisch !
alle Bourgondische NLers met Belgische kwaliteiten zijn zeker even welkomdus , alles boven de rivieren; scheer je weg , of beter gezegd aanpassen of mot op ulle voze bakkes
![]()
![]()
![]()
PUB is de andere kant uitquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef misteriks het volgende:
Bier en Friet ???? dit onderwerp aka topic mag wel door de Belgen geanexeerd worden !!!!! er is hier trouwens geen enkel forum aan de Belgen toevertrouwd; wordt dringend tijd !!en dit topic, (en ja , het moet 746 delen duren vooraleer een Belg het in de gaten heeft
alle Bourgondische NLers met Belgische kwaliteiten zijn zeker even welkomdus , alles boven de rivieren; scheer je weg , of beter gezegd aanpassen of mot op ulle voze bakkes
![]()
![]()
![]()
Dat was laag.. Frank..quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
mits ze zich niet gedragen als verwaande sletten
1. Je bent niet de eerste belg. JUmp post hier ook weleens.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef misteriks het volgende:
Bier en Friet ???? dit onderwerp aka topic mag wel door de Belgen geannexeerd worden !!!!! er is hier trouwens geen enkel forum aan de Belgen toevertrouwd; wordt dringend tijd !!en dit topic, (en ja , het moet 746 delen duren vooraleer een Belg het in de gaten heeft
![]()
![]()
![]()
That would be sick!quote:
laten het nou juist de mensen van boven de rievieren zijn die dit topic gaande houdenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef misteriks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Offspringquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:28 schreef JDude het volgende:
You gotta keep 'em separated!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
1. Je bent niet de eerste belg. JUmp post hier ook weleens.
2. Je bent ook niet de tweede belg, SaraRaats() heeft hier ook gepost.
3. De F staat voor frituur en niet friet.
We zijn wel lief tegen kutnewbies..quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
laten het nou juist de mensen van boven de rievieren zijn die dit topic gaande houden
Ja daar zijn ze in Enschede goed in.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:30 schreef killswitch het volgende:
ik heb nog nooit beweerd dat jij je als een verwaande slet gedraagdquote:
Ho ho! Niet van dat generaliserende!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:31 schreef killswitch het volgende:
laten het nou juist de mensen van boven de rievieren zijn die dit topic gaande houden
Feel the lovequote:
veel wel jammergenoeg iddquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze in Enschede goed in.
Overal JD, overal.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze in Enschede goed in.
True Frank, true....quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
Maar jij bent een toffe brabo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ho ho! Niet van dat generaliserende!
uitzondering die de regel bevestigtquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ho ho! Niet van dat generaliserende!
Clip kwam net weer eens voorbij op MTV!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:31 schreef rompompom het volgende:
OffspringGrandioze CD is dat.
"Hi! It's time to relax! You know what that means. Glass of wine, your favourite easy-chair... And off course this compact-disc playing on your home stereo. So go on and indulge yourslef! That's right! Kick off your shoes, put your feet up, lean back and just enjoooooy the melodies. After all, music suzes even the savage beasts.
Owquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
ben jij gezellig dan
eeuuhh de afgelopen 3 jaar sowieso
quote:
Reeds goed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:33 schreef killswitch het volgende:
uitzondering die de regel bevestigt
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
uitzondering die de regel bevestigt
Foofighters heeft betere nummers.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Reeds goed.
Foo Fighters - Learn to Fly..
Ik ga deze hele Top-25 maar even uitzitten denk ik. En ze zijn pas bij 19.
Zie daarom ook de PI en smiley.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]J wóónt in Limburg, dat is iets héél anders.
Je connais.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zie daarom ook de PI en smiley.
Er zijn vaak terugvallen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef kLowJow het volgende:
Wat gooien jullie deze topics overigens absurd snel vol.
Absoluut. Maar dit gaat het TV-niveau al zowat te boven.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:35 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Foofighters heeft betere nummers.
Whahaha. Belgen zijn zo grappig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef misteriks het volgende:
hollanders hebben inderdaad geen stijll en zijn nog minder verdraagzaam; de leuke reactie's hier te mogen lezen![]()
verneuken wat goed is, kunnen jullie wel![]()
Frans.quote:
ik ben een twentenaar en de dag dat een twentenaar op tact betrapt word zal nog moeten komenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef misteriks het volgende:
hollanders hebben inderdaad geen stijll en zijn nog minder verdraagzaam; de leuke reactie's hier te mogen lezen![]()
verneuken wat goed kunnen jullie wel![]()
Het is weer ouwerwets gezellig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef kLowJow het volgende:
Lompe boer(inn)en zijn het!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:37 schreef killswitch het volgende:
ik ben een twentenaar en de dag dat een twentenaar op tact betrapt word zal nog moeten komen
nog lange niet, al is het aan de beterende handquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is weer ouwerwets gezellig.
Dat nummer staat in mijn persoonlijke top driequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Reeds goed.
Foo Fighters - Learn to Fly..
Ik ga deze hele Top-25 maar even uitzitten denk ik. En ze zijn pas bij 19.
Dude, vooral alles serieus opvattenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef misteriks het volgende:
verneuken wat goed kunnen jullie wel![]()
Het is een gavequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben een slet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toch is het fijn als ze af en toe voor slet spelen
Die clip van dat nummer is trouwens GE-NI-AAL!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dit gaat het TV-niveau al zowat te boven.
neem aan dat je hiermee niet iemand in het bijzonder bedoeldquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:40 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb bier.
aangenaamquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:39 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Ik ben een slet.
Een manslet.
Hear, hear!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:39 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Ik ben een slet.
Een manslet.
Ook echt zo'n clip die ik me al van járen geleden herinnerquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:39 schreef rompompom het volgende:
Die clip van dat nummer is trouwens GE-NI-AAL!Vooral die moddervette tweeling heerst
Stoer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:39 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Ik ben een slet.
Een manslet.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dank je, ik heb er zin in vanavond.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
veel plezier met de komende hoofdpijn
Het is slechts interesse.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:35 schreef kLowJow het volgende:
Uitnodigend c_c.
Ik moet eigenlijk slaap hebben. Ga ik zo maar ook doen denk ik.quote:
Ga slapen dan gek! morgen moet je wéér 12 uur langquote:
Hoe is je rooster eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:41 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dank je, ik heb er zin in vanavond.
Moedig die jongen nog even aan joh.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ga slapen dan gek! morgen moet je wéér 12 uur lang.
Ja, ik ga zo. En dan nog even twee afleveringen Everwood kijken, dan heb ik seizoen 1 achter de rugquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ga slapen dan gek! morgen moet je wéér 12 uur lang.
Dude's got a point!quote:
Kom kom, met wat PI-gebruik en een opfriscursus Nederlandse Taal is er vast nog wat te redden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef misteriks het volgende:
mja, inderdaad, blij een kutnewbee te mogen zijn die zich in dit selecte en uitverkozen gezelschap niet geacepteerd mag voelen. al bij al "plezant" om hier de "domme" belg te mogen uithangen.... ik heb voor de rest meer aangename hobbbbbiiiisss :/
Krijg de hik jij!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:42 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Moedig die jongen nog even aan joh.
1 dec, heerschende bliepmuzak ende bier zuipen met euf, J en ondergetekendequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Wanneer moest ik ook alweer naar den atak?
Zelfgemaakte MSN smilies werken hier niet, grafteringnewbiequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef misteriks het volgende:
mja, inderdaad, blij een kutnewbee te mogen zijn die zich in dit selecte en uitverkozen gezelschap niet geacepteerd mag voelen. al bij al "plezant" om hier de "domme" belg te mogen uithangen.... ik heb voor de rest meer aangename hobbbbbiiiisss :/
sarcasme is aan jou niet besteed hequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef misteriks het volgende:
Hoe naief. Hij denkt dat de domme belgen newbie zijn beter is dan een superieure BeFer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef misteriks het volgende:
Ik ben ook al bijna overtuigd!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:45 schreef killswitch het volgende:
1 dec, heerschende bliepmuzak ende bier zuipen met euf, J en ondergetekende
En daar betaal je dan 1500 euro collegegeld voorquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Donderdag van half 11 tot 12.15
Vrijdag van half 11 tot 12.15!
Meer bier komt dat vanzelf.quote:
Ik betaal geen collegegeld meerquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:46 schreef rompompom het volgende:
En daar betaal je dan 1500 euro collegegeld voor
Hoeveel slaapplaatsen heb jij?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
Hmhm..quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
En daar betaal je dan 1500 euro collegegeld voor
Zulks!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
Tof! ik heb overigens nu voor de 2e keer seizoen 5 van scrubs gekekenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo. En dan nog even twee afleveringen Everwood kijken, dan heb ik seizoen 1 achter de rug
quote:
Minimeet?quote:
mischien nog 2quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoeveel slaapplaatsen heb jij?
Ik wil ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik had dat ook in de derde. Gaat echt helemaal nergens over. Met z'n allen aan de projecten, hoezee!!quote:
Er zijn veel mods in deze reeks hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:48 schreef misteriks het volgende:
al bij al vind ik het leuk; verwaande hollanders hebben toch wel .......iets![]()
en ik mag hier posten zonder dat een calvinistisch vingertje me de weg moet wijzen![]()
Die quote doet me denken aan de recensie die ik voor een opblaaspop aan het schrijven was.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee joh, mallerd. Ik maakte een grápje. Kijk even naar de OP. Hihi. [afbeelding].
quote:Zoals u allen van mij gewoon bent heb ik mij in de eerste plaats gebogen over de esthetische kenmerken van het onderhavige product. Het gaat hier onmiskenbaar om een vrouw. Dit valt onder andere op te maken uit de sterk afgetekende wimpers, de tweeledige zwelling die zich op het bovenlichaam aan weerszijde van het borstbeen bevindt en de drie strategisch geplaatste ingangswegen die de eindgebruiker - in casu ikzelf - tot zijn beschikking heeft.
Wel dient opgemerkt dat het postuur van Miss World Special kleiner uitvalt dan je zou verwachten, waardoor een Aziatisch uiterlijk en een wat meer kinderlijke uitstraling haar wellicht beter tot haar recht zouden doen komen. Dit laatste kan natuurlijk ook slechts mijn persoonlijke voorkeur zijn, en zou eenieder voor zichzelf vast moeten stellen.
Met deze wetenschap in ons achterhoofd kunnen we ons vervolgens verder in de materie verdiepen, te beginnen met empirisch onderzoek naar de diverse ingangswegen om te bepalen hoe deze zich tot elkaar verhouden en of zij, zowel individueel als collectief, de eindgebruiker in voldoende mate weten te stimuleren om een climactische respons teweeg te brengen.
Als eerste heb ik mij gericht op de individuele kwaliteiten van de ingangswegen, te beginnen met “de mond”, die ik verder “ingangsweg één” zal noemen. Ingangsweg één bevindt zich in het rubberen gelaat van Miss World Special en is gemarkeerd door twee duidelijk zichtbare, licht gekromde rode lijnen. Deze lijnen helpen de eindgebruiker bij het bepalen van de juiste invalshoek en zorgen voor een opmerkelijk visueel effect ten tijde van de primaire penetratie.
De modus operandi is vrij vanzelfsprekend en voor een gedetailleerde uitleg maakt een uitgebreide gebruikershandleiding onderdeel uit van het pakket. De handleiding is beschikbaar in de talen: Engels, Frans, Spaans, Portugees, Italiaans, Arabisch en Chinees. Een Nederlandse versie ontbreekt helaas.
Dat zeg ik.quote:
als je domme belg bedoelt zal ik het misschien ooit wel es begrijpenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
sarcasme is aan jou niet besteed he
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:50 schreef kLowJow het volgende:
de recensie die ik voor een opblaaspop aan het schrijven was..
*reserveertquote:
Niet bij me...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tof! ik heb overigens nu voor de 2e keer seizoen 5 van scrubs gekeken... heb je nog meer
!?
Vooral elke keer over verwaande Hollanders beginnen, snert-belg. Praat jezelf vooral een minderwaardigheiscomplex aan!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:48 schreef misteriks het volgende:
al bij al vind ik het leuk; verwaande hollanders hebben toch wel .......iets![]()
en ik mag hier posten zonder dat een calvinistisch vingertje me de weg moet wijzen![]()
Hoi.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:52 schreef misteriks het volgende:
enfet , c'est une honneur de rester entre les gens le plus elevee du monde
_O. Die clip. Zo met z'n allen die muur open beuken en dan samen werken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:52 schreef JDude het volgende:
#15: Run DMC vs. Aerosmith!
Ik herken mezelf erin ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Die quote doet me denken aan de recensie die ik voor een opblaaspop aan het schrijven was..
[..]
Nou, wat doe je hier dan nog? Ksst! Ga met je barbies spelen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:52 schreef misteriks het volgende:
enfet , c'est une honneur de rester entre les gens le plus elevee du monde
Whehe, dan is het nu dus volquote:
Bij Frank?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik wilde er ook graag een reserveren.
Slapen jijquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
_O. Die clip. Zo met z'n allen die muur open beuken en dan samen werken..
Heh, vervelend.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:54 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Bij Frank?
Dat wordt samenslapen.
HADIEJANquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
der zijn slaap plaatsen voor jou en J and thats it
Dooie mus enzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
der zijn slaap plaatsen voor jou en J and thats it
Parbleu?!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh god, ze hebben mekaar gevonden hoor.
Is het toevallig ook nog een kloon van jou, KJ?
hahahaha; je mag m'n spiegel is gebruiken;quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Kom kom, met wat PI-gebruik en een opfriscursus Nederlandse Taal is er vast nog wat te redden.
Provoceren is jouw favoriete werkwoord?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:55 schreef misteriks het volgende:
[..]
hahahaha; je mag m'n spiegel is gebruiken;
is dat opgefokte stierlijk gedoe is typisch van boven de rivieren;
mensen toch; ik wist niet dat hollanders in general zooo'n armoedig belevingsvermogen hadden....
al bij al blij om hier de bevestiging te mogen zien![]()
wanen is het favoriete werkwoord hier ??!
![]()
hmmm eens ff testen of dit nog werkt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:55 schreef misteriks het volgende:
[..]
is dat opgefokte stierlijk gedoe is typisch van boven de rivieren;
mensen toch; ik wist niet dat hollanders in general zooo'n armoedig belevingsvermogen hadden....
![]()
ja nee maar ik bedoel nou als je thuis bent dan *lief kijkt*quote:
Gut, onze humor is je wat te hoog gegrepen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:55 schreef misteriks het volgende:
is dat opgefokte stierlijk gedoe iets typisch van boven de rivieren?;
![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
hmmm eens ff testen of dit nog werkt.
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
Underscore Frankquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
hmmm eens ff testen of dit nog werkt.
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
Ja, ik ga al!quote:
Niet genomen.quote:
Eh ja, ben bang van wel. En dan nog weet ik niet of dat ook geldt als ik op een onzalig tijdstip aankom.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:58 schreef rompompom het volgende:
Niet genomen.
Wel kut
Hoe zat dat met dat adresje dat jij kende, Jan? Daar kan jij zeker alleen zelf terecht?
Nou, nu nog wat zuurstof direct in je aderen en heel europa bejubelt je voorgane leven.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:57 schreef misteriks het volgende:
dit gezelschap is vast jaloers op Vlaams-Belang; die mensen kunnen ook niet buiten de overgelimiteerde lijntjes denken
Tot zo lieverd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben zo terug, ff me kipnuggets in de frituur stoppen
Nuggets.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben zo terug, ff me kipnuggets in de frituur stoppen
Vent, zoek een hobbyquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:00 schreef misteriks het volgende:
al bij al doe ik hier nog goed; een belachelijk saaie discussie een frisse wending geven...
of is de meerderheid hier wel degelijk zo bekrompen ?
O, dan is er niks aan de zeis. Dan kan ik zelfs nog wel voetballen op zondag!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Eh ja, ben bang van wel. En dan nog weet ik niet of dat ook geldt als ik op een onzalig tijdstip aankom.
Wat ik dan weer wél weet, is dat de eerste trein daar al om 04.57 abfahrt.
Er is niet eens een discussie hier.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:00 schreef misteriks het volgende:
al bij al doe ik hier nog goed; een belachelijk saaie discussie een frisse wending geven...
of is de meerderheid hier wel degelijk zo bekrompen ?
Zullen we er eentje starten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:01 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Er is niet eens een discussie hier.
Oh shit ja, die vertrektijden zullen op zondag wel anders zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:01 schreef rompompom het volgende:
O, dan is er niks aan de zeis. Dan kan ik zelfs nog wel voetballen op zondag!
ow jah, de kezen waren tollerant zekerquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zelfgemaakte MSN smilies werken hier niet, grafteringnewbie
Late reactie.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:02 schreef misteriks het volgende:
[..]
ow jah, de kezen waren tollerant zeker![]()
Biertje extra meenemen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh shit ja, die vertrektijden zullen op zondag wel anders zijn.
Ja dus, 6:27 pas.
Je bent hier de enige die niets van ons (quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:04 schreef misteriks het volgende:
al die scootersletjes zonder stijl kunnen allemaal lekker in m'n harde kont bijten ( en dan doe ik nog moeite om het in jullie breeezah zeker ? taaltje te willen vertalen, losers
je moet toch nog met belgen kunnen lachen hoop ikquote:
Je kunt het niet winnen en probeert het eens op de Breezerboeg?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:04 schreef misteriks het volgende:
al die scootersletjes zonder stijl kunnen allemaal lekker in m'n harde kont bijten ( en dan doe ik nog moeite om het in jullie breeezah zeker ? taaltje te willen vertalen, losers
Al vertaal je het naar Fries, ik word er geen letter wijzer van.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:04 schreef misteriks het volgende:
Goed punt.quote:
da's inderdaad een complex , maar ja, belgen hebben er zoveelquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Je bent hier de enige die niets van ons () mooie taaltje bakt, vriend.
probeer een andere smiley; deze heeft al lang aan kracht verloren dudequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:05 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je kunt het niet winnen en probeert het eens op de Breezerboeg?
Puber & Tienertalk
Ga daar maar heen.![]()
en jou nep-gerel ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:06 schreef misteriks het volgende:
[..]
probeer een andere smiley; deze heeft al lang aan kracht verloren dude
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:06 schreef misteriks het volgende:
[..]
probeer een andere smiley; deze heeft al lang aan kracht verloren dude
Een kutkloon die nooit in BeF zit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:07 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Euh, niet om het èèn of het ander maar wie de vliegende hommelseks is misterniks nu weer?
Een zonderlinge Belg die geen kaas van deze reeks gegeten heeft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:07 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Euh, niet om het èèn of het ander maar wie de vliegende hommelseks is misterniks nu weer?
Smegmabelg, zou zo een anti-held kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Een zonderlinge Belg die geen kaas van deze reeks gegeten heeft.
Smegmabelg vs Quatertemper..quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:09 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Smegmabelg, zou zo een anti-held kunnen zijn.
laat het nu net de ooooow zoooo befaamde hollandse tollerantie zijn waar de kutbelgen een lesje willen van leren; dank U wel bovenbuur, ik apprecieer het enormquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Een zonderlinge Belg die geen kaas van deze reeks gegeten heeft.
Iemand die binnen 10 posts doorheeft hoe het hier gaat en méédoet tolereren we.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:10 schreef misteriks het volgende:
laat me nu net de ooooow zoooo befaamde hollandse tollerantie hetgeen zijn waar de kutbelgen een lesje willen van leren; dank U wel bovenbuur, ik apprecieer het enorm
![]()
ook jij moet niet mee doen met de gekende taalspelletjes !quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:05 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Al vertaal je het naar Fries, ik word er geen letter wijzer van.
*Lief aankijkt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmm kipnuggets en minikaassoufleetjes zijn weer lekker
Nog een paar postjes ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:13 schreef misteriks het volgende:
enfin , last post , nice to meet u dudes; kanker gerust verder in dit hopeloze topic ! belgen hebben wél respect voor ieder z'n ding
cu folks
Nueck hem, dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nog een paar postjes ja.
Slaap lekker schatje.![]()
hahahah, leuk dat je een woord kent met meer dan 5 lettergrepen; maar het komt zoooooooooo voorspelbaar over tgo de zuiderbuur; alsof er niets anders kan uitgebraakt worden daarzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vooral elke keer over verwaande Hollanders beginnen, snert-belg. Praat jezelf vooral een minderwaardigheiscomplex aan!
Jaja, ga nou maar slapen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef misteriks het volgende:
hahahah, leuk dat je een woord kent met meer dan 5 lettergrepen; maar het komt zoooooooooo voorspelbaar over tgo de zuiderbuur; alsof er niets anders kan uitgebraakt worden daarzo![]()
sorry ; kon het me niet laten![]()
Ja dan durft 'ie hier nooit meer te komen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Nueck hem, dat zal hem leren!
Bourgondische schavuit!
omdat je het zo lief vraagt !quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nog een paar postjes ja.
Slaap lekker schatje.![]()
Ik wil hier graag nooit mweer durven komenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:18 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja dan durft 'ie hier nooit meer te komen.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:19 schreef misteriks het volgende:
[..]
omdat je het zo lieft vraagt !
cool blijven hè, wie weet dat je ooit door de mand valt![]()
trouwens, ik gedraag me hier niet arroganter dan de reply die ik moet beantwoorden;
gesjellig zijn zal eerder iets zijn dat voor de Belgen opgaat; is me hier duidelijk geworden![]()
Oh ja, gezellige binnenkomers, daar staan jullie bekend om..quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:29 schreef misteriks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Alsof een dyslectische baviaan de laatste teken van zijn abstracte aarsch krabbelt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:19 schreef misteriks het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt !
cool blijven hè, wie weet dat je ooit nog door de mand valt![]()
trouwens, ik gedraag me hier niet arroganter dan de reply die ik moet beantwoorden;
gesjellig zijn zal eerder iets zijn dat voor de Belgen opgaat; is me hier duidelijk geworden![]()
En daarmee basta.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:22 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Alsof een dyslectische bavian de laatste teken van zijn abstracte aarsch krabbelt.
Zo kunnen we jouw linguïstisch talent omschrijven.
Zoetermeer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik ook wat lekkers voor joukom je het ophalen in zoetermeer
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zoetermeerquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
quote:
Welkom nieuwe toevoeging.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:30 schreef Thieske het volgende:
Godgloeiende, ik post nu een paar jaar op FOK! en regelmatig heb ik BeF voorbij zien komen. Nooit de moeite genomen om de OP te lezen.
Daar heb ik nu al spijt van. Bier en Frituur![]()
Kijk, belg-van-daarstraks, dít is een acceptabele binnenkomer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:30 schreef Thieske het volgende:
Godgloeiende, ik post nu een paar jaar op FOK! en regelmatig heb ik BeF voorbij zien komen. Nooit de moeite genomen om de OP te lezen.
Daar heb ik nu al spijt van. Bier en Frituur![]()
Belg?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Kijk, belg-van-daarstraks, dít is een acceptabele binnenkomer.
#746 BeF - Dead.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:32 schreef JDude het volgende:
#7: Pearl Jam - Alive.
Niet jij... hij:quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:16 schreef misteriks het volgende:
[..]
hahahah, leuk dat je een woord kent met meer dan 5 lettergrepen; maar het komt zoooooooooo voorspelbaar over tgo de zuiderbuur; alsof er niets anders kan uitgebraakt worden daarzo![]()
sorry ; kon het me niet laten![]()
Ja, we hadden daarstraks een Belg hier die wel even populair dacht komen te doen. Die kwam van een koude kermis thuis.quote:
Dankje! Mis ik iets als ik de vorige 745 delen niet terug lees?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Welkom nieuwe toevoeging.
*bier geeft.
Ehmm.. inside info.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:35 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dankje! Mis ik iets als ik de vorige 745 delen niet terug lees?
Nauwelijks... en de belangrijkste personages leer je vanzelf kennen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:35 schreef Thieske het volgende:
Dankje! Mis ik iets als ik de vorige 745 delen niet terug lees?
Hoiquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Nauwelijks... en de belangrijkste personages leer je vanzelf kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |