Je wordt oud.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:03 schreef rompompom het volgende:
36 reacties in één minuut kan ik hier niet bijhouden
Onvoldoende baggeraars aanwezig?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
Waarom is NB nog dicht?
Ook... maar het slotje zit ook redelijk in de wegquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:09 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Onvoldoende baggeraars aanwezig?
Desinteresse.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
Waarom is NB nog dicht?
Klotezooi ookquote:
Zal ik Chowi wakker bellen?quote:
Hemels goud kan koel en gefrituurd. Bier koel, goudkrokante frikandellen of bitterballen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:08 schreef JDude het volgende:
Koel én gefrituurd?
Bluf.quote:
Zeg, stel je eens wat positiever op. Tuurlijk is het hier leuk!quote:
We hebben haar met zn allen eensch om 4 uur wakker gebeldquote:
Goede binnenkomst.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:13 schreef SnowDoggg het volgende:
Tvp*Frituurapparaatdinges klaar zet*
Oeh, een tvp in een slowchattopic.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:13 schreef SnowDoggg het volgende:
Tvp*Frituurapparaatdinges klaar zet*
Wat raar nou.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
We hebben haar met zn allen eensch om 4 uur wakker gebeldze nam alleen niet op
Twintig is het, twintig (20).quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nou meestal begint de aftakeling pas na je 30e...
Kom we posten hem vol voordat hij terug is dan is z'n tvp nutteloos.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oeh, een tvp in een slowchattopic.
waag eens een poging om te kijken of ik nu niet door zo goed als iedereen genegeerd wordquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet als je met zulke PI's gaat posten natuurlijk. Is er iets?
Inderdaad, ik ga zelf ook slapen.quote:
Ohja toen bij Hans thuis! Ge-wel-digquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:13 schreef Bizznitch het volgende:
We hebben haar met zn allen eensch om 4 uur wakker gebeldze nam alleen niet op
Snakey, jogy of.... NJ? mag ook hoor.quote:
Welneen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:15 schreef killswitch het volgende:
waag eens een poging om te kijken of ik nu niet door zo goed als iedereen genegeerd word
Vorige keer haakte je te vroeg af mên! Ik kwam net toen jij besloot te nokkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
waag eens een poging om te kijken of ik nu niet door zo goed als iedereen genegeerd word
Geilquote:
Trusten en dingen.quote:
Ja, maar daar heb ik geen nummers vanquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
Snakey, jogy of.... NJ? mag ook hoor.
Feedback is ook mogelijk...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Snakey, jogy of.... NJ? mag ook hoor.
*aait over kale bolletje..quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik wel...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik geen nummers van.
Weer vrolijck?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik vind van niet.
En dan nu bier, dat wel.
Ik zie anders nog aardig wat users.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:16 schreef pc-fr34k het volgende:
IK bedenk me net trouwens dat het best grappig is. Eerst was JD onze BeFmod. Verder hadden we alleen af en toe een modje of FA in BeF. Nu zijn het bijna alleen maar modjes en hebben we straks 1 BeF-zwarte..
Dat zal ik dan wel zijn, want ik weiger uit principe! Knopjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:16 schreef pc-fr34k het volgende:
IK bedenk me net trouwens dat het best grappig is. Eerst was JD onze BeFmod. Verder hadden we alleen af en toe een modje of FA in BeF. Nu zijn het bijna alleen maar modjes en hebben we straks 1 BeF-zwarte..
Jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja toen bij Hans thuis! Ge-wel-dig.
Verdorie, c. Nu twijfel ik of ik er ook nog ééntje zal doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik vind van niet.
En dan nu bier, dat wel.
Dat zei ik ook ja..quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zal ik dan wel zijn, want ik weiger uit principe! Knopjes
"Mods zijn ook users!".quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Ik zie anders nog aardig wat users.
een half uur lang bef en welgeteld 1 iemand die reageerd. en was trouwens niet de enige keer, maargoed ik hou maar op voor ik uitgemaakt word voor domme zeikstraal ofzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vorige keer haakte je te vroeg af mên! Ik kwam net toen jij besloot te nokken
[..]
Geil
[..]
Trusten en dingen.
NIMMER!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik herinner me daar helemaal niks van. Maar dat was met wel meer. Ik heb me de pleuris gelachen om de foto's van m'n zatte harsesquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja toen bij Hans thuis! Ge-wel-dig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |