Het is vooral een kwestie van 'alles moet snel geregeld worden' en je hebt geen tijd om even rustig 2 weken te shoppen voor de beste deal.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Uitvaart lijkt me typisch zo'n geval waar de uitvaartondernemens lekker misbruik maken van de situatie (verdriet familie, haast) om er een slaatje uit te slaan.
Kloptquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Uitvaart lijkt me typisch zo'n geval waar de uitvaartondernemens lekker misbruik maken van de situatie (verdriet familie, haast) om er een slaatje uit te slaan.
En de uitvaartondernemers weten dat en maken daar handig gebruik vanquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:08 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het is vooral een kwestie van 'alles moet snel geregeld worden' en je hebt geen tijd om even rustig 2 weken te shoppen voor de beste deal.
Necrofiliequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:12 schreef ondeugend het volgende:
In sommige gevallen is het wel aftrekbaar.
Damn.. edit te laat.quote:
www.uitvaartstunter.nlquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:08 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het is vooral een kwestie van 'alles moet snel geregeld worden' en je hebt geen tijd om even rustig 2 weken te shoppen voor de beste deal.
Maar de verzekering dekt dat bij lange na niet allemaal.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:02 schreef Sebasser het volgende:
Reken op een ruime 6500 euro voor een standaard begraving/crematie.
Ja, boeit mij dat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar de verzekering dekt dat bij lange na niet allemaal.
http://www.internetverzekerd.nl/uitvaart/Natura/quote:Uitvaartverzekering natura
Verzekerd voor o.a.:
Volledig verzorgde uitvaart. Naar eigen keuze begrafenis of crematie.
Kinderen tot 18 jaar gratis meeverzekerd.
Vervoer van overledene naar plaats van inwoning (werelddekking).
Veelgestelde vragen natura begrafenis-/crematieverzekering
Tuurlijk wel, kost je een 10 tje per maand ofzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar de verzekering dekt dat bij lange na niet allemaal.
Nee, lijkt me niet dat ze drinken enzo ook betalen voor je.quote:
eten en drinken ook hoor, als je je daarvoor wilt verzekeren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet dat ze drinken enzo ook betalen voor je.
De grote onkosten mag ik hopen van wel![]()
Maar dat soort kleine dingen meestal niet.
Vooral omdat de mensen daar makelijk misbruik van kunnen maken..
Ja, en dan zeker 4 euro extra in de maand betalenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
eten en drinken ook hoor, als je je daarvoor wilt verzekeren.
bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en dan zeker 4 euro extra in de maand betalen
die van mij kost 8 euro nog iets en die is afgesloten over een periode van 40 jaar ofzo. dan ben ik 63 dus ik kan nog wel ff vooruitquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kost je een 10 tje per maand ofzo.
Tenzij je natuurlijk pas een verzekering afsluit op je 89e, dan wordt het duur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |