quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:30 schreef Exuro_Prolu het volgende:
Weet je, ik heb de documentaire van Michael Moore gezien en al die conspiracy theory documentaires...
quote:Waarom, als een hurricane New Orleans vernietigt is het een act of nature?
Waarom, als een tsunami heel Thailand verwoest, is het een act of nature?
Waarom, als een idioot in Rusland een basischool binnenvalt is het terrorisme?
quote:En waarom... als iets als dit in Amerika gebeurt, is het een complot?
quote:Ik bedoel ik zou ook graag antwoorden hebben hoor, ook al had ik er niets mee van doen maar, dit was gewoon terrorisme.
quote:Tuurlijk was het voor W Bush een reden om Irak binnen te vallen die niet laten we zeggen het meest geweldig gefundamenteerd was maar kom op. It's been 5 years.
quote:Moeten we er niet voor waken dit Kennedy 2 te maken?
jazeker, het gebouw zat immers ook tjokvol met eterniet, een asbest variant! Dat heeft ihmo niets met 9/11 te maken, behalve dan dat het ook slachtoffers zijn van de terroristen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:51 schreef UncleScorp het volgende:
5/9/06 Al 6.000 helpers Ground Zero zwaar ziek geworden
Het leger voormalige helpers dat sinds de opruimwerkzaamheden op het grondgebied van de twee vernielde World Trade Centers zwaar ziek is, is opgelopen tot 6.000. Ze klagen gezamenlijk de stad aan wegens ontbrekende voorzorgen. Dat bericht de New York Post.
Er sloten zich recent nog eens 1.000 zieke helpers bij de gemeenschappelijke aanklacht aan tegen de stad New York en de Port Authority, de vroegere eigenaars van de tweelingstorens. Bij de terreuraanslag op 11 september 2001 zijn bijna 2.800 mensen om het leven gekomen. De beide wolkenkrabbers stortten in, nadat terroristen met gekaapte passagiersvliegtuigen in de torens waren gevlogen.
Kanker
Minstens 375 van de klagers hebben volgens hun advocaten door de hulpverlening in het puin kanker opgelopen. Anderen hebben problemen met de longen en ademwegen. Meer dan 50 Ground Zero-helpers, de meesten van hen uit politie- en brandweerrangen, zijn aan de gevolgen van toxische rookschade en gevaarlijke stoffen gestorven.
De gemeenschappelijke klagers beschuldigen de stad ervan geen informatie te hebben gegeven over het gevaar van de werkzaamheden en te hebben bezuinigd op mondmaskers en andere veiligheidsvoorzieningen voor de helpers. (belga/hln)
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_254887.html?wt.bron=homeArt1
Misschien kwam de kogel wel van de arabieren in opdracht van de amerikanen ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:10 schreef Masta-t het volgende:
Want 9/11 was een terroristische aanslag, immers iedereen werd bang. De vraag is alleen kwam de kogel van Arabieren of van Amerikanen?
Dat zijn idd wel twee grote problemen met een hoop van de 9/11 samenszweringstheorieën. Geen vliegtuig in het Pentagon en WTC opgeblazen met controlled demolition dat zijn theorieën die nog vele malen meer rammelen dan de officiële.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:10 schreef Terecht het volgende:
- Gerede twijfels over de aanslagen worden veelal op websites geuit waar voor de normaal denkende mens ook twijfelachtige assumpties worden gedaan over 'chemtrails' 'illuminatie' enz. Voor een Jan Modaal zijn deze theorieen lariekoek. Daarmee wordt voor deze Jan de geloofwaardigheid van de vragen over 911aangetast.
- Het grootste probleem is dat er heel weinig onderzoekers zijn die zich puur baseren op feiten en geen conclusies proberen te trekken voordat alle informatie die tot ze komt ook daadwerkelijk op waarheid berust. Veel te vaak zie ik tendensieuze docu's over 911, en worden de meest belachelijlke theorieen aangehaald om hun gelijk te halen.
Loose change, alex jones en waarheid?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:09 schreef Oversight het volgende:
Leef in je overtuiging, maar laat anderen de vrijheid om wél de waarheid te willen weten....
JaJa, vergeet dan ook niet mensen zoals Andreas von Bulow en de "Scholars for Truth" er bij te betrekken. Allemaal mensen met GEZOND VERSTAND en een hele goede opleiding.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:37 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Loose change, alex jones en waarheid?
![]()
Ooit beweringen van Loose Change nagezocht en gekeken of het wel klopte? Of de redenering een beetje wetenschappelijk is?quote:Op woensdag 6 september 2006 08:08 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
JaJa, vergeet dan ook niet mensen zoals Andreas von Bulow en de "Scholars for Truth" er bij te betrekken. Allemaal mensen met GEZOND VERSTAND en een hele goede opleiding.![]()
Wat een diepgaand CV, zeg. En dan een leuk fragment waarin Bush gekraakt wordt. Het lijkt wel een college van Maarten van Rossem.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:08 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
JaJa, vergeet dan ook niet mensen zoals Andreas von Bulow en de "Scholars for Truth" er bij te betrekken. Allemaal mensen met GEZOND VERSTAND en een hele goede opleiding.![]()
Het gaat niet om een hele goede opleiding het gaat om een relevante opleidingquote:Op woensdag 6 september 2006 08:08 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is de wereld weer wat gekker geworden. Al die hilarische complottheorienquote:Op woensdag 6 september 2006 18:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Volgens mij zijn we geen steek verder gekomen.
De wereld is nog altijd hetzelfde.
Vooral omdat daar zo veel bewijs voor is zeker?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ja vooral die complottheorie dat er een arabier een groepje "terroristen" in de WTC laat vliegen vind ik erg goed!
Bin laden zit niet voor niks in het NWOquote:Op woensdag 6 september 2006 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ja vooral die complottheorie dat er een arabier een groepje "terroristen" in de WTC laat vliegen vind ik erg goed!
Wel 's van HAARP/Tesla e.d. gehoord?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:56 schreef TaLoN.NL het volgende:
http://deeddee.ytmnd.com/
Een hurricane is altijd een act of nature.
Een tsunami is altijd een act of nature.
chaostheorie?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wel 's van HAARP/Tesla e.d. gehoord?
Die is i.d.d heel goed, laat die arabier nou ook nog 's ex cia zijn en,...quote:Op woensdag 6 september 2006 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar om het nou 'n complot te noemen? nah..., daar is het veel te open en bloot voor.quote:"This is one of the best 9/11 films I've ever seen. It covers the broad spectrum of facts exposing the globalists' orchestration of 9/11." -- Alex Jones
http://www.prisonplanet.c(...)704greatillusion.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |