abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41501100
De week van 11 september nadert.
Het is dan 5 jaar na 911.

En na vele jaren van stilzwijgen begint er ook in de reguliere media nu aandacht voor de zaak te komen.

De zaak dus dat de officiele waarheid aan alle kanten rammelt.

Rob van den Hof wil jullie middels deze mail een overzicht geven van enkele activiteiten die er rond 11 september in den lande gaan plaatsvinden:

- 8 september: 2Vandaag over 911
- 10 september: Zembla over 911
- 10 september: BNN zendt de gehele documentaire "Loose change 2nd edition" uit (23:40 - 01:00 Nederland 3)
- 12 september: presentatie resultaten van TU Delft onderzoek. Meer info over de 911 week van TU Delft: http://www.sg.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=f94cfa9f-9c9d-4c38-9f3d-aed4c16e9280&lang=nl

- 14 september: resultaten van TU Delft onderzoek worden op UT Twente gepresenteerd: http://www.utwente.nl/sg/programma/9-11.doc/
- 16 september: Mega-conferentie in Utrecht over 911; Zie www.ditkannietwaarzijn.nl

Ik ben zelf benieuwd hoe de berichtgeving hierover zal zijn. In ieder geval in de 4-stapsraket:

1) first they ignore you
2) then they ridicule you
3) then they fight you
4) then you win
(Ghandi)

Stap 1 nu gelukkig verleden tijd.

De reguliere media is door de 911 waarheidsbewegingen gedwongen aandacht aan de zaak te geven.

Ook al gebeurt dat soms op afschuwelijk slechte, subjectieve en vooringenomen wijze (HP de Tijd, Canvas bijvoorbeeld) waarin men vooral niet op de inhoud durft in te gaan maar vooral gaat moddergooien naar de mensen die kritisch zijn.
Kijk daar dus aub doorheen.

Het gaat om de feiten en argumenten!

Moddergooien kan iedereen wel; een inhoudelijke discussie over de feiten van 911 dat is waar het om gaat!

Verder nog een paar links voor dagelijkse informatie over 911 en gerelateerde zaken. Houdt deze websites in de gaten voor het laatste nieuws:
- www.ditkannietwaarzijn.nl
- http://www.vkmag.com/zapruder
- http://www.davidicke.com/content/blogcategory/30/48/

Wat 911 documentaires betreft. Velen zijn nu ook op google-video te zien. Google er dus op los. O.a. Loose change en 911 eyewitness zijn erop te vinden. Deze heb ik vast voor je:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5265978003410743330
http://www.911revisited.com/video.html
http://video.google.com/videoplay?docid=-3498980438587461603

OP in z'n geheel gejat uit een email van Rob van den Hof, Rob bedankt voor het werk!
◢◤
pi_41502346
Weet je, ik heb de documentaire van Michael Moore gezien en al die conspiracy theory documentaires... maar...

Waarom, als een hurricane New Orleans vernietigt is het een act of nature?
Waarom, als een tsunami heel Thailand verwoest, is het een act of nature?
Waarom, als een idioot in Rusland een basischool binnenvalt is het terrorisme?

En waarom... als iets als dit in Amerika gebeurt, is het een complot? Ik bedoel ik zou ook graag antwoorden hebben hoor, ook al had ik er niets mee van doen maar, dit was gewoon terrorisme. Tuurlijk was het voor W Bush een reden om Irak binnen te vallen die niet laten we zeggen het meest geweldig gefundamenteerd was maar kom op. It's been 5 years.

Moeten we er niet voor waken dit Kennedy 2 te maken?
Exuro Prolu Oblivio
pi_41503480
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 01:30 schreef Exuro_Prolu het volgende:
Weet je, ik heb de documentaire van Michael Moore gezien en al die conspiracy theory documentaires...
Toppie!
quote:
Waarom, als een hurricane New Orleans vernietigt is het een act of nature?
Waarom, als een tsunami heel Thailand verwoest, is het een act of nature?
Waarom, als een idioot in Rusland een basischool binnenvalt is het terrorisme?
Waarom niet?
quote:
En waarom... als iets als dit in Amerika gebeurt, is het een complot?
Niemand vroeg ooit verder naar de lading van de boeing in de bijlmer, en niemand heeft ooit ontdekt wie nou de manen in de witte pakken waren,... toch?
quote:
Ik bedoel ik zou ook graag antwoorden hebben hoor, ook al had ik er niets mee van doen maar, dit was gewoon terrorisme.
Leef in je overtuiging, maar laat anderen de vrijheid om wél de waarheid te willen weten....
quote:
Tuurlijk was het voor W Bush een reden om Irak binnen te vallen die niet laten we zeggen het meest geweldig gefundamenteerd was maar kom op. It's been 5 years.
Daarom juist, It's been 5 years....
quote:
Moeten we er niet voor waken dit Kennedy 2 te maken?
Nope !

◢◤
pi_41511076
http://deeddee.ytmnd.com/

Een hurricane is altijd een act of nature.
Een tsunami is altijd een act of nature.

"Waarom, als een idioot in Rusland een basischool binnenvalt is het terrorisme?"

Als die idioot alleen de school binnenvalt is er niks aan de hand, maar zodra deze gaat schieten of een bom laat ontploffen, pas dan is die idioot een terrorist of gewoon een doorgeslagen idioot.

En dat je gaat mouwen dat het 5 jaar geleden is en dat het geen nut meer heeft om er op door te gaan slaat al helemaal nergens op. Dit beinvloed namelijk nog steeds ons dagelijks leven.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41511493
De topictitel nodigde mij uit, maar de discussie die TS wil aanzwengelen is een andere dan ik gedacht had.
Ik denk dat er verschillende redenen aan te voeren zijn waarom twijfels over 911 tot voor kort niet veel in de mainstream media terecht zijn gekomen:

- De golf van patriotisme die over de USA waaide na de aanvallen. Bush nationaliseerde de natie en de wereld en spoorde aan tot onvoorwaardelijke steun aan zijn regering en de 'war on terror' door middel van uitspraken als 'we're going to smoke them out of their holes' en 'If you are not with us you are with them'.

- Gerede twijfels over de aanslagen worden veelal op websites geuit waar voor de normaal denkende mens ook twijfelachtige assumpties worden gedaan over 'chemtrails' 'illuminatie' enz. Voor een Jan Modaal zijn deze theorieen lariekoek. Daarmee wordt voor deze Jan de geloofwaardigheid van de vragen over 911aangetast.

- De nieuwe journalistiek. Journalisten van de oude stempel zijn nog niet zo behept met de nieuwe media zoals bv. de bloggers wel zijn. Bloggers kunnen anoniem vragen stellen en conclusies trekken over onderwerpen die gevoelig liggen zoals 911. Voor een 'normale' journalist ligt dit moeilijker omdat zijn geloofwaardigheid kan worden aangetast.

- Het grootste probleem is dat er heel weinig onderzoekers zijn die zich puur baseren op feiten en geen conclusies proberen te trekken voordat alle informatie die tot ze komt ook daadwerkelijk op waarheid berust. Veel te vaak zie ik tendensieuze docu's over 911, en worden de meest belachelijlke theorieen aangehaald om hun gelijk te halen.
pi_41521566
5/9/06 Al 6.000 helpers Ground Zero zwaar ziek geworden

Het leger voormalige helpers dat sinds de opruimwerkzaamheden op het grondgebied van de twee vernielde World Trade Centers zwaar ziek is, is opgelopen tot 6.000. Ze klagen gezamenlijk de stad aan wegens ontbrekende voorzorgen. Dat bericht de New York Post.

Er sloten zich recent nog eens 1.000 zieke helpers bij de gemeenschappelijke aanklacht aan tegen de stad New York en de Port Authority, de vroegere eigenaars van de tweelingstorens. Bij de terreuraanslag op 11 september 2001 zijn bijna 2.800 mensen om het leven gekomen. De beide wolkenkrabbers stortten in, nadat terroristen met gekaapte passagiersvliegtuigen in de torens waren gevlogen.

Kanker
Minstens 375 van de klagers hebben volgens hun advocaten door de hulpverlening in het puin kanker opgelopen. Anderen hebben problemen met de longen en ademwegen. Meer dan 50 Ground Zero-helpers, de meesten van hen uit politie- en brandweerrangen, zijn aan de gevolgen van toxische rookschade en gevaarlijke stoffen gestorven.

De gemeenschappelijke klagers beschuldigen de stad ervan geen informatie te hebben gegeven over het gevaar van de werkzaamheden en te hebben bezuinigd op mondmaskers en andere veiligheidsvoorzieningen voor de helpers. (belga/hln)

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_254887.html?wt.bron=homeArt1
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:10:28 #7
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_41527992
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:51 schreef UncleScorp het volgende:
5/9/06 Al 6.000 helpers Ground Zero zwaar ziek geworden

Het leger voormalige helpers dat sinds de opruimwerkzaamheden op het grondgebied van de twee vernielde World Trade Centers zwaar ziek is, is opgelopen tot 6.000. Ze klagen gezamenlijk de stad aan wegens ontbrekende voorzorgen. Dat bericht de New York Post.

Er sloten zich recent nog eens 1.000 zieke helpers bij de gemeenschappelijke aanklacht aan tegen de stad New York en de Port Authority, de vroegere eigenaars van de tweelingstorens. Bij de terreuraanslag op 11 september 2001 zijn bijna 2.800 mensen om het leven gekomen. De beide wolkenkrabbers stortten in, nadat terroristen met gekaapte passagiersvliegtuigen in de torens waren gevlogen.

Kanker
Minstens 375 van de klagers hebben volgens hun advocaten door de hulpverlening in het puin kanker opgelopen. Anderen hebben problemen met de longen en ademwegen. Meer dan 50 Ground Zero-helpers, de meesten van hen uit politie- en brandweerrangen, zijn aan de gevolgen van toxische rookschade en gevaarlijke stoffen gestorven.

De gemeenschappelijke klagers beschuldigen de stad ervan geen informatie te hebben gegeven over het gevaar van de werkzaamheden en te hebben bezuinigd op mondmaskers en andere veiligheidsvoorzieningen voor de helpers. (belga/hln)

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_254887.html?wt.bron=homeArt1
jazeker, het gebouw zat immers ook tjokvol met eterniet, een asbest variant! Dat heeft ihmo niets met 9/11 te maken, behalve dan dat het ook slachtoffers zijn van de terroristen.

Want 9/11 was een terroristische aanslag, immers iedereen werd bang. De vraag is alleen kwam de kogel van Arabieren of van Amerikanen?
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
pi_41528454
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:10 schreef Masta-t het volgende:
Want 9/11 was een terroristische aanslag, immers iedereen werd bang. De vraag is alleen kwam de kogel van Arabieren of van Amerikanen?
Misschien kwam de kogel wel van de arabieren in opdracht van de amerikanen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_41530422
Geen zorgen:

Bush accepteert niks anders dan een complete overwinning!!!!!!!!!!!
pi_41530522
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:10 schreef Terecht het volgende:

- Gerede twijfels over de aanslagen worden veelal op websites geuit waar voor de normaal denkende mens ook twijfelachtige assumpties worden gedaan over 'chemtrails' 'illuminatie' enz. Voor een Jan Modaal zijn deze theorieen lariekoek. Daarmee wordt voor deze Jan de geloofwaardigheid van de vragen over 911aangetast.

- Het grootste probleem is dat er heel weinig onderzoekers zijn die zich puur baseren op feiten en geen conclusies proberen te trekken voordat alle informatie die tot ze komt ook daadwerkelijk op waarheid berust. Veel te vaak zie ik tendensieuze docu's over 911, en worden de meest belachelijlke theorieen aangehaald om hun gelijk te halen.
Dat zijn idd wel twee grote problemen met een hoop van de 9/11 samenszweringstheorieën. Geen vliegtuig in het Pentagon en WTC opgeblazen met controlled demolition dat zijn theorieën die nog vele malen meer rammelen dan de officiële.
pi_41531700
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 02:09 schreef Oversight het volgende:

Leef in je overtuiging, maar laat anderen de vrijheid om wél de waarheid te willen weten....

Loose change, alex jones en waarheid?

Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_41540071
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:37 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Loose change, alex jones en waarheid?

JaJa, vergeet dan ook niet mensen zoals Andreas von Bulow en de "Scholars for Truth" er bij te betrekken. Allemaal mensen met GEZOND VERSTAND en een hele goede opleiding.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41540220
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41549252
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:08 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

JaJa, vergeet dan ook niet mensen zoals Andreas von Bulow en de "Scholars for Truth" er bij te betrekken. Allemaal mensen met GEZOND VERSTAND en een hele goede opleiding.
Ooit beweringen van Loose Change nagezocht en gekeken of het wel klopte? Of de redenering een beetje wetenschappelijk is?
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_41557141
quote:

[..]

Wat een diepgaand CV, zeg. En dan een leuk fragment waarin Bush gekraakt wordt. Het lijkt wel een college van Maarten van Rossem.

Dat Oversight een uitspraak van nota bene Gandhi durft aan te halen, is een gotspe van heb ik jou daar.
Stel je voor:

He Churchill

Ik hoorde dat je me een ''halfnaakte fakir'' hebt genoemd

[ Bericht 16% gewijzigd door Apropos op 06-09-2006 20:25:04 ]
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 6 september 2006 @ 18:58:36 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41557586
Volgens mij zijn we geen steek verder gekomen.

De wereld is nog altijd hetzelfde.

[ Bericht 41% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-09-2006 19:05:24 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_41560210
quote:

[..]

Het gaat niet om een hele goede opleiding het gaat om een relevante opleiding

Who Are the Scholars for 9/11 Truth?
Out of the 76 "experts" the most common academic discipline was philosophy, with 9 members, including a co-founder. Since 7 members did not even list an academic discipline, this was 1/7 of their credentialed membership. English/literature and psychology came in next with 5 members each. Even theology and "humanities" came in with 4 and 3 members respectively. Among actual scientific fields, physics was way in front, with 5 members, including the aforementioned Dr. Jones. I am not sure as to their academic credentials though, at least one of the "physicists", Jeffrey Farrer, isn't even a professor, he is a lab manager at BYU. One has to wonder whether Steven Jones' janitor is also listed as an associate member?

So how many engineers do they have? Out of the 76, a grand total of 2. Jean-Pierre Petit, a French aeronautical engineer, who despite the obvious handicap of being French actually seems to have a relevant qualification. Curiously enough though, he doesn't seem to have written a single word on 9/11. He has written though, on a mysterious plot by the US military to bomb Jupiter with anti-matter weapons!

The second engineer is Judy Wood, who has been mentioned in the comments here for her bizarre billiard ball from the top of the World Trade Center theory. OK, Ms. Wood is an actual Mechanical Engineer at Clemson, but thus far her work has been primarily focused on the stresses of dentistry. A fascinating field no doubt, but hardly relevant to planes crashing into buildings.

http://www.debunking911.com/jones.htm
  woensdag 6 september 2006 @ 20:21:44 #18
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41560493
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Volgens mij zijn we geen steek verder gekomen.

De wereld is nog altijd hetzelfde.

Nou ja, misschien is de wereld weer wat gekker geworden. Al die hilarische complottheorien
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 6 september 2006 @ 20:36:24 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41561014
ja vooral die complottheorie dat er een arabier een groepje "terroristen" in de WTC laat vliegen vind ik erg goed!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 6 september 2006 @ 20:37:22 #20
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41561049
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ja vooral die complottheorie dat er een arabier een groepje "terroristen" in de WTC laat vliegen vind ik erg goed!
Vooral omdat daar zo veel bewijs voor is zeker?
pi_41561154
quote:
Bin laden zit niet voor niks in het NWO
And that is the news.''
  woensdag 6 september 2006 @ 20:42:55 #22
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41561263
Ik zou gaarne de vraag in de TT even herformuleren: 9/11 en ontelbaar veel topics later, hoever zijn we gekomen?

Niet ver, gok ik
pi_41566118
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:56 schreef TaLoN.NL het volgende:
http://deeddee.ytmnd.com/

Een hurricane is altijd een act of nature.
Een tsunami is altijd een act of nature.
Wel 's van HAARP/Tesla e.d. gehoord?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_41566169
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wel 's van HAARP/Tesla e.d. gehoord?
chaostheorie?
And that is the news.''
pi_41566370
quote:
Die is i.d.d heel goed, laat die arabier nou ook nog 's ex cia zijn en,...
quote:
"This is one of the best 9/11 films I've ever seen. It covers the broad spectrum of facts exposing the globalists' orchestration of 9/11." -- Alex Jones
http://www.prisonplanet.c(...)704greatillusion.htm
Maar om het nou 'n complot te noemen? nah..., daar is het veel te open en bloot voor.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')