quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Niets op zwart ik wil zien hoe die er uit getrokken wordt.
Ik dacht even uit BB's oogpunt hequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
'
Niks op zwart! Gewoon live op de streams!
Het spijt me maar ik moet zo naar bed (4.45 weer op), anders had ik het wel gedaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:47 schreef flugeltje het volgende:
Pleazzz wil iemand het even overnemen
Ik heb zere polsen en vingers inmiddels.
Hadi k ook verwachtquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne heeft nu echt overal schijt aan
Complimentje voor de regie, dat dit niet wordt weggedraaid
idd maar ze overtreden weer zwaar de regels dus weg dr mee..quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne heeft nu echt overal schijt aan
Complimentje voor de regie, dat dit niet wordt weggedraaid
klopt.. maar er mocht onder geen beding over gesproken worden, en ze hebben via een gesprek elkaar duidelijk gemaakt op wie er gestemd is.. regels zijn regels.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Etienne heeft wel gelijk: "Als we alletwee Semih hadden genomineerd, hadden we ook van elkaar geweten op wie we gestemdhadden."
Ja, vond ik ook raar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:48 schreef Isabeau het volgende:
Ze praten nu over allemaal dingen waar z eniet over mogen praten
Etienne vindt het raar dat ze zo laat nog mee mochten doen. Wat is daar dan raar aan, Etienne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |