zij hebben dat echt niet nodig en het alleen maar zonde van onze inkt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:48 schreef Poppetjuh het volgende:
vanavond een cadeautje doen aan vip? Ik vind ze lief
een cadeautje geven is toch het minste wat we kunnen doen,quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
zij hebben dat echt niet nodig en het alleen maar zonde van onze inkt.
het hele idee van een cadeautje is dat je er niks voor hoeft terug te doen, wat krijgen we anders? dat zij heel fok zitten bij te werken en wij het vip?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:52 schreef Ltd. het volgende:
[..]
een cadeautje geven is toch het minste wat we kunnen doen,
een teken van appreciatie
Dat was zo'n tp'ertje heb ik vernomenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:59 schreef NordicBlue het volgende:
Ik gaat even de O herstellen , er staat nu FUK!
Het voordeel daarvan is dat die Aziaten op een ander tijdstip slapen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
het hele idee van een cadeautje is dat je er niks voor hoeft terug te doen, wat krijgen we anders? dat zij heel fok zitten bij te werken en wij het vip?
He lieverd, dat gelijk bannen getuigt wel van grote incompetentie. Kindertekenfilms kijken is één ding, maar dan hoef je je nog niet te gedragen als een kind.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:13 schreef Hentairukker het volgende:
En het is nogal irritant dat FOK!KERS hier komen om commentaar te geven en dat leden van hier daar op gaan reageren, doe dat voortaan maar niet, ik ban ze wel
Same, hij is echt fucking groot.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:00 schreef B.A.Trix het volgende:
Zijn er nog meer mensen verslaafd hieraan of ben ik de enige??![]()
Het gaat op IP, dus als je een dynamisch ip hebt gaat het niet lukkenquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:09 schreef Ltd. het volgende:
kan iemand even een unban tool ontwikkelen?
alvast bedankt
groetjes Ltd.
Ik heb al een paar jaar hetzelfde ip hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:47 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Het gaat op IP, dus als je een dynamisch ip hebt gaat het niet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |