abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_41500582
Ow, was ik nog maar op het Fok!eiland!

R.I.P.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41501855
Ik heb nog een FOK!eiland filmpje, en website hier staan. Iemand wat webruimte om de herinnering levend te houden?
Hatsjoe!
pi_41502545
pleaseeeee
pi_41736471
*kick*
Hatsjoe!
pi_42024104
Hij doet het niet Ali, je moet hem even openbaar maken! Anders heeft iedereen een aparte uitnodiging van jou nodig
[14.gif]
pi_42030764
Gebeurd Chen. Van slechte kwaliteit is ie hoor, alweer jaren oud, gemaakt volgens mij door Dagobert. Maar dat is dus de vogelvlucht over het eiland
Hatsjoe!
pi_42078528
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:24 schreef Ali Salami het volgende:
Gebeurd Chen. Van slechte kwaliteit is ie hoor, alweer jaren oud, gemaakt volgens mij door Dagobert. Maar dat is dus de vogelvlucht over het eiland
Eiland
[14.gif]
pi_42078630
Filatelistfetisjist komt dit topic binnenlopen en ziet er in de hoek een stel users huilen om het verlies van het eiland. Filatelistfetisjist ziet dit een tijdje aan totdat het topic blank staat van de tranen. Gauw stort hij 100 kilo zand in het midden en plaatst er een decoratieve palmboom op. "Hier jongens, een eiland bijna zo mooi als het vorige." Filatelistfetisjist verlaat na zijn goede daad het topic.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')