pcies dezelfde natuulrlijk!quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:49 schreef Palomar het volgende:
lol, zo'n wekker heb ik ook gehad. Maar op een gegeven moment ging die soms helemaal niet meer af, dus toen heb ik maar een nieuwe gekocht...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:05 schreef sjeppert het volgende:
wat een kut geluid man
zo wordt je altijd agressief wakker
Tis een KLB topic alleen dan omgekeerdquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:36 schreef buzzer het volgende:
leuk topic, alleen verkeerde forum
--> ONZ
quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Sorry O_W, maar dit is nogal kansloos he.
De prijs voor de meest doelloze user win je wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de meest doelloze user nominatie.
Weer elders kun je beter heerlijk doelloos zijn dan op fok![]()
Ik moet eens ff kijken in de topics die ik geopend heb. Daar zitten toch nog wel een paar doelloze tussen.
Jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:02 schreef Rampestamper het volgende:
De pokken zeg! Heb je parkinson of zo? Ik word gewoon misselijk achter m'n monitor.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De prijs voor de meest doelloze user win je wel.![]()
Maar je topics zijn wel vermakelijk hoor, dus dat is positief.![]()
met een kut wekker:')quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:40 schreef Biogarde het volgende:
Wat een kuttopic.
Groetjes aan mevrouw. En je dochter is ook een spetter.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:44 schreef Meneer_Poep het volgende:
Wees wel voorzichtig met zo'n wekker, het is geen speelgoed.![]()
Feyenoordquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Groetjes aan mevrouw. En je dochter is ook een spetter.
Dat ligt nogal gevoelig, maar ik zal trachten het over te brengen.quote:
quote:En je dochter is ook een spetter.
Ik kende haar al voor jullie huwelijk, toen heette ze nog mevr. Chinees.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef Meneer_Poep het volgende:
Dat ligt nogal gevoelig, maar ik zal trachten het over te brengen.![]()
Ik heb ze allemaal al een keer gehoord.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik kende haar al voor jullie huwelijk, toen heette ze nog mevr. Chinees.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-7995351859883198077&q=Mouse+Stone+Island![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:10 schreef outcast_within het volgende:
Vaak vind ik iets irritant.
Soms vind ik iets tof.
Mijn wekker is een van die toffe dingen.
Bekijk het filmpje meermaals en laatsmiley's achter voor dit eerbetoon aan mijn wekker.
dun dun dun dundundund dun dun. vette shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |