Ja?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:09 schreef golfer het volgende:
Sanctie van BB:
voor het praten met elkaar over de nominaties zijn E-10 en Marcel nu door BB genomineerd i.p.v. Marlies en Semih!
Janken!quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:15 schreef Loedertje het volgende:
Wat waren de reacties van...de genomineerden EN van Hilde/Janine+aanhang?
Heftig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:15 schreef Loedertje het volgende:
Wat waren de reacties van...de genomineerden EN van Hilde/Janine+aanhang?
Zei hij dat echt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:15 schreef Rushwood het volgende:
Heerlijk![]()
Marcel: ''Fuck them all , ik ga heel veel los laten naar de media als ik hier uit bent!''
Zou me niks verbazen als hij dalijk gelijk weg mag, dan zou hummie pas doen wat ze beloofd had
, harder dan ooit.
ik had net ook problemen , deze werkt wel perfect nu http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom doen die kutstreams het weer niet
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:16 schreef soylent het volgende:
Serieus?
Thanksquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:18 schreef Rushwood het volgende:
[..]
ik had net ook problemen , deze werkt wel perfect nu http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Plofkop staat op ploffenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:23 schreef Rushwood het volgende:
e-10 staat nu lekker te spuien in de badkamer
@soylent : ja , eindelijk iets!
Maar dit leverd mooiere tv op , hilde zit nu in bad te klagen dat ze nu geen kans meer heeft op de bankquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Vind het wel flauw trouwens dit, Marlies en Semih hebben toch ook wat fout gedaan , waarom blijven zij ook niet genomineerd?!?!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Alles aan de media vertellen. Dan pleegt hij hoogstwaarschijnlijk contractbreuk op straffe van een flinke geldboete.
Reageer wat beter ipv deze fipoquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Life isn't fair
Vind jij niet dat je eerlijk moet blijven anders kan je ook zeggen we nomineren het hele huis !quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:36 schreef Thieske het volgende:
Dat maakt het juist leuk als je het mij vraagt. Krijg je de bewoners lekker mee over de zeik.
Een beetje verwarring en discussie creeren kan geen kwaad toch?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vind jij niet dat je eerlijk moet blijven anders kan je ook zeggen we nomineren het hele huis !
Je moet wel normale regels hebben vind ik...
Hij gaat wel ver, dit worden vele sancties jegens E10quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:32 schreef Rushwood het volgende:
oei oei e-10 , hier ga je , hij loopt heel BB af te zeiken
''Corrupt spel''
''BB speelt vals''
''Ik vertel alles aan de media''
Gossie, je hebt nog niet gelezen dat..BB ten aller tijden de opgelegde ancties weer ongedaan kan maken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Buiten dat iedereen het lollig vind wat er nu gebeurd ja er is lekker veel ophef in huis, vinden jullie dit ook niet oneerlijk?
Jaaaaaa maar waarom zou je E10 en Marcel in de plaats zetten van Marlies en Semih ?! Dat van hun is opeens niet meer belangrijk ofzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Oneerlijk, oneerlijk. Wat is nou oneerlijk in Big Brother. Zij maken nu eenmaal de regels.
Wat vind jij ervan danquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gossie, je hebt nog niet gelezen dat..BB ten aller tijden de opgelegde ancties weer ongedaan kan maken?
Vertel is iets nieuwsquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:41 schreef Loedertje het volgende:
Die Hilde klinkt als een lodderzatte geit
Idd, en over de zeik moeten we ze hebbequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:36 schreef Thieske het volgende:
Dat maakt het juist leuk als je het mij vraagt. Krijg je de bewoners lekker mee over de zeik.
"is er naauw helemoal geen raauie wain meer"quote:Die Hilde klinkt als een lodderzatte geit
Same here. Tenminste, dat ik het langer dan 5 minuten volhou.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik kijk voor het eerst Big Brother live..
En hij heeft zoveel contacten in de mediaquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:28 schreef Ice_rulez het volgende:
Mooi die opmerking van BB, Marcel de media kijkt ook naar de internet streams!!!
Heerlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
DIT KAN NIET< WAT EEN SMERIGE ROTSTREEK VAN HUMMIE![]()
Nee want Semith was nou niet echt genomineerd omdat hij daadwerkelijk wat fout deed. hij ging als derde de dagboekkamer in om wat eten te halen. Dat is nou niet echt een zware overtreding van de regels... meer onderdeel van een spel. Nu is dat met Marcel en E-10 heel wat anders....quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Het slaat eigenlijk nergens op wat big brother nou doet
Marlies en Semih waren genomineerd door dat ze zich niet hielden aan de afspraken ............(knip)............................Buiten dat iedereen het lollig vind wat er nu gebeurd ja er is lekker veel ophef in huis, vinden jullie dit ook niet oneerlijk?
Nou daar ben ik het ook wel mee eens, maar niet met het feit dat Marlies en Semih niet meer genomineerd staan. Terwijl die ook een sanctie hebben gekregen. Door die sanctie konden de bewoners niet op hun stemmen, dus ik vind dat de nominaties opnieuw moeten......quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:04 schreef Snoet123 het volgende:
Ik vind het juist wel een goeie move van BB
Er is nu een hele rigoreuze draai aan deze BB gegeven
Keihard afstraffen dat achterbakse gedrag
Inderdaad! En anders de nominaties opnieuw... maar wel Etienne en Marcel op de bank uiteraard!quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:18 schreef rickfcdb het volgende:
Alle 6 op de bank was beter/eerlijker geweest.
tis nu ook wel duidelijk dat je anti-semih bent!quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat Big Brother Pro Semih en Marlies is!
ff offtopic hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:38 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
tis nu ook wel duidelijk dat je anti-semih bent!
Anti-Semih-tisch was ze toch?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:38 schreef buyukAbi het volgende:
hehehehe eindelijk gebeurt er wat en bij de juiste personen, vond het al zo raar dat BB niet had ingegrepen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:42 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
ff offtopic hoor
Hee was jij dat gister in de uitzending?? (broer van Semih?)
Wat is jouw mening over hetgeen wat er allemaal gebeurd is gisteren?
Ik persoonlijk kon deze actie van BB Echt wel waardereneindelijk gerechtigheid!
Komt jou wel goed uit. Begrijp niet dat ze zijn ingewisseld had ze allemaal maar laten zitten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:54 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
hehehehe eindelijk gebeurt er wat en bij de juiste personen, vond het al zo raar dat BB niet had ingegrepen.
Jah ok... Maar ben ook pro Marlies.... maar vind het wel eerlijk als ze gewoon op de bank komt te zittenquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:38 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Semih was genomineerd omdat hij als 3e naar de dagboekkamer ging. Was domme pech, hij heeft niets fout gedaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Marlies en Semih waren genomineerd door dat ze zich niet hielden aan de afspraken ...
Daardoor waren ze genomineerd...
Nu doen Marcel en E10 ook wat fout daardoor raken zij ook genomineerd.
Waarom komen Marcel en E10 dan in de plaats van Marlies en Semih ?!! , je zou toch denken dat ze dan alle 4 moeten worden genomineerd. Of is het geen wat E10 en Marcel doen zwaarder o.i.d
Hierdoor kon E10 ook nooit op Semih stemmen omdat hij al genomineerd was maar dat is nu dus ERNA pas weer ingetrokken, dus eigenlijk had E10 wel op Semih moeten kunnen nomineren.
Buiten dat iedereen het lollig vind wat er nu gebeurd ja er is lekker veel ophef in huis, vinden jullie dit ook niet oneerlijk?
Tuurlijk niet. De sanctie tegen Semih is pas na het nomineren ingetrokken. Dus op het moment van nomineren was Semih nog steeds genomineerd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Hierdoor kon E10 ook nooit op Semih stemmen omdat hij al genomineerd was maar dat is nu dus ERNA pas weer ingetrokken, dus eigenlijk had E10 wel op Semih moeten kunnen nomineren.
Ik alledrie.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil ze er allebei uithebben.. !
Marcel trekt zijn bek haast niet openquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:54 schreef Utrecht het volgende:
[..]
Semih was genomineerd omdat hij als 3e naar de dagboekkamer ging. Was domme pech, hij heeft niets fout gedaan.
Eerlijk gezegd hoop ik dat Hilde vertrekt, zij voegt weinig toe, die E10 en Marcel leveren nog leuke streams op.
Ze konden niet op Semih stemmen en die staat nu niet eens meer genomineerdquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:22 schreef Gert het volgende:
Als BB de schijn van eerlijkheid op wil houden, moeten de nominaties opnieuw!
Het slaat natuurlijk nergens op dat Semih nu niét op de bank zit. (al vind ik de de bank momenteel prima zo. Maar eerlijk is het totaal niet).
Hahaha, wat is dát nou weer voor een argument. Dat maakt het echt niet minder oneerlijk hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:26 schreef soylent het volgende:
Dit valt binnen de vrijheid van de BB6 organisatie.
Helemaal eensquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:42 schreef Gert het volgende:
Ik heb geen problemen met het nomineren van Marcel en Etienne, maar had dan Semih en Marlies op de bank gehouden.
Marcel dus, want Marlies kan er niet meer uit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:44 schreef mazaru het volgende:
Ik heb het idee dat of Marlies, of Marcel er uit gaat.
Iddquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:46 schreef schatje het volgende:
Ik vind die oneerlijkheid van BB niet erg. Als er maar gezeik van komt zoals vannacht.
Wel een beetje kunstmatige heibel.... maar wel leuk iddquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:46 schreef schatje het volgende:
Ik vind die oneerlijkheid van BB niet erg. Als er maar gezeik van komt zoals vannacht.
Maar als Etienne en Marcel niet zo overduidelijk in de fout waren gegaan, was het niet ondoenlijk maar wel een stuk lastiger geweest om de nominatie van Semih door te schuiven naar een ander.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal eensEn dat was ook logischer geweest. Daarom komt het op mij over als een actie van BB puur om Semih erin te houden.
'Overduidelijk' vind ik ook wat overdreven. 'Dus was mijn nummer 2 de klos' werd er gezegd. BB heeft gezocht en heeft gevonden en die kans met beide handen aangegrepen. Zo komt het op mij over. Om te fucken was het nomineren van Marcel en Etienne voldoende geweest. Als je dan ook nog de nominatie van Marlies en Semih ongedaan maakt, lijkt er iets anders aan de hand te zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als Etienne en Marcel niet zo overduidelijk in de fout waren gegaan, was het niet ondoenlijk maar wel een stuk lastiger geweest om de nominatie van Semih door te schuiven naar een ander.
Dus áls het een bescherm-aktie is, dan is het wel een ad hóc-aktie.
Volgens mij is het gewoon bedoeld om te fucken, niet meer en niet minder. Nou, dat is dan gelukt.
Ja gek! Dat is een openingszin, geen argument.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:42 schreef Gert het volgende:
Hahaha, wat is dát nou weer voor een argument.
Er was ook wel gezeik gekomen als Semih en Marlies erbij op de bank hadden gehouden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:46 schreef schatje het volgende:
Wij "weten" natuurlijk allemaal dat Semih dan op de bank was gekomen, maar: dat blijft een aanname inderdaad.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:54 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja gek! Dat is een openingszin, geen argument.Dat kwam later pas. Waar ik op doelde is: het is even "eerlijk" dat Semih er af wordt gehaald door BB, als dat hij er uberhaupt op is gezet door BB door op een bepaald punt de dagboekkamer te betreden. Dat kan hij toch ook niet helpen? Hij zat toch ook niet op de bank omdat bewoners hem niet moesten? (Misschien was dat wel zo geweest, maar dat weten we niet.)
Als ze dat vandaag nog doen lach ik weer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:55 schreef Gert het volgende:
En nu vinden een hoop mensen het lachen. Maar ik zou het hier weleens willen lezen als in een later stadium, over een maand of zo, door een soortgelijke actie Etienne en Hilde ineens niet meer op de bank zitten en de zusjes wél.
Ja dat is zo. Ik vind 't wel prachtig. Ik wil een "naai"-knop op de BB site, waar streamkijkers kunnen aangeven wie de regels breekt op welk tijdstip, wat dan tot een sanctie leidt.quote:Maar goed, ik denk dat het eigenlijk gewoon neerkomt op "smaak": hoe ver vind je dat BB mag gaan wat betreft manipulatie van wie het huis moet verlaten. Wat is nog leuk voor de show.
De kliklijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:02 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Ik vind 't wel prachtig. Ik wil een "naai"-knop op de BB site, waar streamkijkers kunnen aangeven wie de regels breekt op welk tijdstip, wat dan tot een sanctie leidt.![]()
Maar ik ben bijvoorbeeld iemand die de exit van Roel echt weer 'niet tof van BB' vond.Dus het is inderdaad heel persoonlijk.
Ja! Of Janice ineens uit het huis halen omdat het een vieze zwarte is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als ze dat vandaag nog doen lach ik weer.
Op dit moment mogen ze van mij jonge katjes in het zwembad gaan verzuipen, als er maar iets gebeurd.![]()
Niet in alle vrouwennamen zit een C Gertquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Of Janice ineens uit het huis halen omdat het een vieze zwarte is.![]()
Ik vrees dat ik er deze BB niet meer afkom, van dat Janice.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet in alle vrouwennamen zit een C Gert
Alleen die van Milica, Marcia en Micheline.
Met het op de bank zetten van E10 en Marcel heeft BB volgens mij een goede sanctie getroffen. Ze mochten tot de bekendmaking van de nominaties er NIET over praten, zìj deden dat wel, dus...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind de nominatie-aktie van Etienne en Marcel niet te ver gaan maar het van de bank halen van Semih en Marlies dus wél.
Ik ben het hier wel mee eens, ik denk ook dat dit een actie is om semi (die in de poll vorige week in de uitzending het laagst stond) er nog even in te houden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij "weten" natuurlijk allemaal dat Semih dan op de bank was gekomen, maar: dat blijft een aanname inderdaad.
Dan nóg vind ik het unfair om Semih ineens weer van de bank af te halen. Simpelweg omdat bewoners belet is om op hem te stemmen.
Maar goed, ik denk dat het eigenlijk gewoon neerkomt op "smaak": hoe ver vind je dat BB mag gaan wat betreft manipulatie van wie het huis moet verlaten. Wat is nog leuk voor de show.
Ik vind de nominatie-aktie van Etienne en Marcel niet te ver gaan maar het van de bank halen van Semih en Marlies dus wél.
Hou toch op. Marlies en Semih zijn al genoeg gestraft deze week. Hebben buiten hun schuld in de piepzak gezeten. Vader en zoon zijn zwaar de mist ingegaan. En wat LekkerSimpel zegt, na de bedreigingen en beledigingen aan het adres van BB vannacht zouden ze er eigenlijk allebei uitgeschopt moeten worden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens, ik denk ook dat dit een actie is om semi (die in de poll vorige week in de uitzending het laagst stond) er nog even in te houden.
Ze hadden die ruil wel kunnen doen, maar had het dan voor (of tijdens) de nominaties bekend gemaakt, zodat er wel op semi en marlies gestemd zou kunnen worden, lijkt mij wel eerlijker
Ik bepaal zelf wel wanneer ik ophouquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Olio het volgende:
[..]
Hou toch op. Marlies en Semih zijn al genoeg gestraft deze week. Hebben buiten hun schuld in de piepzak gezeten. Vader en zoon zijn zwaar de mist ingegaan. En wat LekkerSimpel zegt, na de bedreigingen en beledigingen aan het adres van BB vannacht zouden ze er eigenlijk allebei uitgeschopt moeten worden.
Tijdens de eerste live zei Bridget dat Semih onderaan stond op de populariteitspoll.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:58 schreef Olio het volgende:
PCeend, je zegt net dat Semih het minst populair was van de genomineerden.
Maar goed, wat jij vindt of ik is natuurlijk niet zo heel belangrijk, maar ik vind dat het verschrikkelijke duo erg goed wegkomt.
Ik had het natuurlijk wel over fok waar het duo zoals ook jouw post al duidelijk maakt het minst populair is....quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:58 schreef Olio het volgende:
PCeend, je zegt net dat Semih het minst populair was van de genomineerden.
Maar goed, wat jij vindt of ik is natuurlijk niet zo heel belangrijk, maar ik vind dat het verschrikkelijke duo erg goed wegkomt.
En ze mogen hun mening geven, maar als je het spel niet gelooft of serieus neemt, heb je er weinig te zoeken. Alles imho hé. Ik zou het wel weten.
Dat vader en zoon gestraft worden, is dan ook fair.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Olio het volgende:
[..]
Hou toch op. Marlies en Semih zijn al genoeg gestraft deze week. Hebben buiten hun schuld in de piepzak gezeten. Vader en zoon zijn zwaar de mist ingegaan.
Uiteraard, maar wij zijn dan ook een hypocriet stelletje fuckers. Van de zusjes blijf je af en Marcel en Etienne frustreer je tot op het bot, zo werken die dingen in het leven. Van mij hoeven ze er niet uit hoor, maarals het aan mij ligt gaat Marcel stiekum toch.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:55 schreef Gert het volgende:
En nu vinden een hoop mensen het lachen. Maar ik zou het hier weleens willen lezen als in een later stadium, over een maand of zo, door een soortgelijke actie Etienne en Hilde ineens niet meer op de bank zitten en de zusjes wél.
Nééééééé ! Zo'n jongen gun je de eindoverwinning niet, maar wel dat hij er nog heel lang in blijft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:31 schreef GeKa het volgende:
Zo en nu die plofkop er snel uit!
Sorry, maar dan verschillen we echt van mening.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nééééééé ! Zo'n jongen gun je de eindoverwinning niet, maar wel dat hij er nog heel lang in blijft.
We willen veel meer van dit soort momenten hebben op de streams. BLIJVEN dus
Okee, moet kunnen. Wel jammer, maar zo gaat dat bij BB. Allemaal verschillende meningenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:55 schreef GeKa het volgende:
[..]
Sorry, maar dan verschillen we echt van mening.
Ik vind de irritatie te groot als ik hem zie, dan hou ik liever Marcel, Janine of Hilde erin!
Maar hij MOET weg!
Ja eigenlijk heb je gelijk, die hele stemmung zou opnieuw gehouden moeten wordenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Marlies en Semih waren genomineerd door dat ze zich niet hielden aan de afspraken ...
Daardoor waren ze genomineerd...
Nu doen Marcel en E10 ook wat fout daardoor raken zij ook genomineerd.
Waarom komen Marcel en E10 dan in de plaats van Marlies en Semih ?!! , je zou toch denken dat ze dan alle 4 moeten worden genomineerd. Of is het geen wat E10 en Marcel doen zwaarder o.i.d
Nee, want ze had de joker nog niet ingezet. (als ze dat wel had gedaan, had ze de joker waarschijnlijk ook weer terug gekregen).quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:19 schreef remboy het volgende:
kan iemand mij even uitleggen of marlies nu haar joker kwijt is omdat die gekke vader&zoon genomineert staan? ik weet dat ze door bb zelf op de bank gezet zijn maar je hoort niks meer over tijn&marlies met hun jokers.
avlast bedankt
Niet gelukkig, want op die poll moet je stemmen voor wie eruit gaat. De mensen moeten straks bellen wie erin moet blijven en dan krijg je een heel andere uitslag. Gelukkig wel. Etienne moet blijven voor de heibel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:33 schreef egmo het volgende:
Momenteel is de poll op de BB-site:
EX
I
T
E10cm met 39%
![]()
![]()
![]()
![]()
als dat geen goede voorbode is...........![]()
![]()
Soms wel een beetje te weinig hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, moet kunnen. Wel jammer, maar zo gaat dat bij BB. Allemaal verschillende meningen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |