Ja?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:09 schreef golfer het volgende:
Sanctie van BB:
voor het praten met elkaar over de nominaties zijn E-10 en Marcel nu door BB genomineerd i.p.v. Marlies en Semih!
Janken!quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:15 schreef Loedertje het volgende:
Wat waren de reacties van...de genomineerden EN van Hilde/Janine+aanhang?
Heftig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:15 schreef Loedertje het volgende:
Wat waren de reacties van...de genomineerden EN van Hilde/Janine+aanhang?
Zei hij dat echt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:15 schreef Rushwood het volgende:
Heerlijk![]()
Marcel: ''Fuck them all , ik ga heel veel los laten naar de media als ik hier uit bent!''
Zou me niks verbazen als hij dalijk gelijk weg mag, dan zou hummie pas doen wat ze beloofd had
, harder dan ooit.
ik had net ook problemen , deze werkt wel perfect nu http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom doen die kutstreams het weer niet
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:16 schreef soylent het volgende:
Serieus?
Thanksquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:18 schreef Rushwood het volgende:
[..]
ik had net ook problemen , deze werkt wel perfect nu http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Plofkop staat op ploffenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:23 schreef Rushwood het volgende:
e-10 staat nu lekker te spuien in de badkamer
@soylent : ja , eindelijk iets!
Maar dit leverd mooiere tv op , hilde zit nu in bad te klagen dat ze nu geen kans meer heeft op de bankquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Vind het wel flauw trouwens dit, Marlies en Semih hebben toch ook wat fout gedaan , waarom blijven zij ook niet genomineerd?!?!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Alles aan de media vertellen. Dan pleegt hij hoogstwaarschijnlijk contractbreuk op straffe van een flinke geldboete.
Reageer wat beter ipv deze fipoquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Life isn't fair
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |