doe ik met je meequote:Op maandag 4 september 2006 23:18 schreef scanman01 het volgende:
ook snel vol posten
Ja Tijn is gewoon superquote:
Het zijn zusjes maar zo erg lijken ze ook weer niet op elkaarquote:Op maandag 4 september 2006 23:18 schreef Snoet123 het volgende:
Monique is wel eerlijk tegen Hilde![]()
Die monique is me de laatste dagen 100% meegevallen btw
Mooi zo. Dat andere topic is ook nog steeds niet op slotquote:
Dat is Sabrien toch ?quote:Op maandag 4 september 2006 23:18 schreef Snoet123 het volgende:
Een tuin, met tijdsaanduidingquote:De aanstaande bewoners weten nog van niks, maar vandaag gaan ze naar binnen in een wereld zonder ramen, deuren of buitenlucht. De Big Brother van het isolement gaat van start. BB-hoofredacteur Hummie van der Tonnekreek kijkt streng.
Huis zonder ramen, deuren of buitenlucht
De ’Big Brother’ van het ISOLEMENT
Horloges ook taboe
Sabrina toch??quote:Op maandag 4 september 2006 23:18 schreef Snoet123 het volgende:
Deels zal daar schijnheiligheid, hielelikkerij onder vallenquote:Op maandag 4 september 2006 23:18 schreef GeKa het volgende:
Ik begrijp echt totaal niet waarom mensen ineens na het nomineren de drang hebben om het goed te praten met elkaar. Wat een onzin!!!!!
quote:Op maandag 4 september 2006 23:20 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Een tuin, met tijdsaanduiding
Een overnklok
En TV die zegt hoe laat het is
Denken ze nou echt dat de kijker achterlijk is?
De kijker niet maar de bewoner welquote:Op maandag 4 september 2006 23:20 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Een tuin, met tijdsaanduiding
Een overnklok
En TV die zegt hoe laat het is
Denken ze nou echt dat de kijker achterlijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |