idd, volgens mij had Pauw ook meteen spijt van die opmerking, niet zozeer omdat hij daarmee Bodar beledigde, maar omdat het zo'n zwaktebod van hemzelf was, hij liet zich vreselijk kennen daardoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:31 schreef Falco het volgende:
Wat een stomme idioot ook die Pauw. Daarvoor zat hij ook heel bevooroordeeld te lullen. Zulke blunders maken het programma iig wel leuk, dat dan weer wel.
chemie met Sonja? barend en witteman was geen duo presentatie hoor....quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:45 schreef Nielsch het volgende:De chemie tussen Pauw en Witteman (die trouwens wel wat meer mag zeggen) was er niet. Misschien komt die nog, maar ik denk niet dat Witteman met Pauw de chemie bereikt die hij bijvoorbeeld had met Sonja Barend.
O nee, daar heb je gelijk in. Dan ben ik vast in de war met een ander programma. Hmmm... ik zal er nog eens over nadenken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:01 schreef evert het volgende:
[..]
chemie met Sonja? barend en witteman was geen duo presentatie hoor....
Je bedoelt toch geen Marcel van Damquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
O nee, daar heb je gelijk in. Dan ben ik vast in de war met een ander programma. Hmmm... ik zal er nog eens over nadenken.
Gek hè, met respect omgaan met mensen, Sunquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:07 schreef SunChaser het volgende:
Ik stoor me wel aan dat ge-u eigenlijk, ben t niet gewend
Ja de VARA hé Veerbootquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:45 schreef Veerboot het volgende:
Net even online teruggekeken, prima programma om de avond mee af te sluiten
Ik ga ook kijken..Inderdaad Mariska Hulscher werd veel ondervraagdquote:Op maandag 4 september 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
Verder best wel een leuk programma.
Ga het de komende dagen iig even bekijken.
In DWDD zei Pauw dat hij het ook niet helemaal top vond, dat ge-uquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Gek hè, met respect omgaan met mensen, Sun
quote:Dinsdag 5 september 2006
Vanavond schuiven deze gasten aan bij Jeroen Pauw en Paul Witteman:
* Gretta Duisenberg, activiste. Over haar reis naar Libanon.
* Alexander Pechtold, D66-lijsttrekker. Over zijn verkiezingscampagne
* Sophie van der Stap, meisje met negen pruiken. Over haar leven met kanker.
Klik hier voor uitgebreide informatie
Disneyland Parijs is anders dolblij met zulke bekende nederlandersquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:14 schreef SkullboX het volgende:
Ook die Mariska (?) paste niet bepaald in een actualiteitenprogramma als dit. Ik denk niet dat veel mensen die geinteresseerd zijn in wat de prive en telegraaf schrijven over pseudo bekende nederlanders naar de publieke omroep (minus tros) kijken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |