En lag het aan dit forum?quote:Op maandag 4 september 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Waar slaat dit nou weer op???? Ik schreef dat ik even bij v-o-l ga checken. De mening hier was me een beetje te massaal. Ik vraag me af of dat aan het forum ligt.
Jammer dit![]()
![]()
![]()
Flugel, mag er een slotje op deze onzin?
* ja solly hool...*quote:Op maandag 4 september 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Waar slaat dit nou weer op???? Ik schreef dat ik even bij v-o-l ga checken. De mening hier was me een beetje te massaal. Ik vraag me af of dat aan het forum ligt.
Jammer dit![]()
![]()
![]()
Gaat er in ieder geval een stuk milder aan toe ja.quote:
Ja hoor, maar eerst ff dit uitleggenquote:Op maandag 4 september 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
wie wat waar waarom hoezo??quote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben je besodemieterd. Even v-o-l peilen hoe de meningen daar zijn.
vanmiddag las ik nog dat dat forum is uitgeroepen tot beste BB forum
En wat voor usernames kom je op V-o-l tegen ?quote:Op maandag 4 september 2006 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat er in ieder geval een stuk milder aan toe ja.
Vooral ex fokkers.quote:Op maandag 4 september 2006 23:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En wat voor usernames kom je op V-o-l tegen ?
normale zo als hier of meer ZuLkAh ?
Wat bedoel jequote:Op maandag 4 september 2006 23:18 schreef Jappie het volgende:
Kom scan...maak fluggss ff gelukkig dan kunnen we weer over tot de orde van de dag
Kijk, dat krijg je dus. Mensen hebben niet meegelezen en denken dat het nog serieus was ookquote:
Druk nou ff op dat linkie boven je scan...dan zie je wat ik bedoel....geen ongein dit keer...erewoord.quote:Op maandag 4 september 2006 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, dat krijg je dus. Mensen hebben niet meegelezen en denken dat het nog serieus was ook
Kan deze ellende niet op slot?? Is er geen mod meer???
Iemand had een stukje geplaatst waarin stond dat v-o-l het beste BB forum was (volgens internetters denk ik)quote:Op maandag 4 september 2006 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja hoor, maar eerst ff dit uitleggen
[..]
wie wat waar waarom hoezo??
Ah...owkee...ik denk dat flugss...net als ikoverigens...er vanuit ging dat dat ergens op de talpa site te lezen was geweest of zo....dus der kwam ff wat jalouzie naar boven drijven snap je.quote:Op maandag 4 september 2006 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand had een stukje geplaatst waarin stond dat v-o-l het beste forum was (volgens internetters denk ik)
Ik heb even gezocht, maar kan het niet meer vinden. Werd vanmiddag gepost in een COS topic.quote:Op maandag 4 september 2006 23:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...owkee...ik denk dat flugss...net als ikoverigens...er vanuit ging dat dat ergens op de talpa site te lezen was geweest of zo....dus der kwam ff wat jalouzie naar boven drijven snap je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |