Uberbitch Hummie is back! En wel met wederom een nieuwe invalshoek. Wordt het 'Family Ties' of 'De Tokkies'? We zullen zien. In elk geval gaan we alles weer met een flinke dosis scepsis beoordelen. En vast!
Ze is genomineerd. Mag nog een week roddelen konkelen en met haar luie reet op de bank roken en rooie wijn drinken. Ze gaat er natuurlijk uit gestemd worden.
Niemand gaat haar missen. Dus ze verdient wel een steuntje in de rug.
Zwaai hier naar Hilde en wens haar alles goeds bij de Anonieme Alcoholisten.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dat wijf is knettergek. Speelt zeer slecht toneel en hoopt dat mensen erin trappen. Ik hoop derhalve dat het idiote wijf nog even blijft. Niksnut Marcel eruit!
Nu dat Etiënne en Marcel genomineerd zijn, verwacht ik dat een van de 2 het veld gaat ruimen. Alleen om die 2 al uit elkaar te houden. Hilde blijft nog ff zitten, maar zal het niet lang maken. Zij is een gluiperige roddeltrol. Nu dat ze genomineerd staat gaat ze ineens vrienden maken in de kamp van de vijand. Alsof ze dat niet door hebben.
Gewoon haar op der nummer zetten. Dan leert ze het vanzelf wel af.
Ze begint nu in haar roddelgroepje heel achterbaks De Zusjes onderuit te halen en haar beinvloedbare dochter begint al mee te doen. Opzouten dus met die veredelde Viola Holt!!
To be or not to be - Shakespeare To be is to do - Sartre To do is to be - Russell Do be do be do - Sinatra
dat oprotten vind ik geen probleem, maar dat je er ******hoofd bijplaatst vind ik niet kunnen. je zult die ziekte maar hebben.... zoals helaas iemand in mijn familie....