Vind jij het wel gepast als zo'n gast zomaar z'n lippen aan de kraan zet, alsof het de fallus van z'n vriendje isquote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef T3rr0r het volgende:
Jezus, waar je je druk over kan maken zeg.
Ik neem aan dat jij niet zo veel water heb gedronken op de basisschool..quote:Op maandag 4 september 2006 20:59 schreef Mirel het volgende:
Op de basisschool deden de marokkanen dat altijd
he dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 4 september 2006 21:11 schreef Mustard_Man het volgende:
ik doe altijd zo mijn hand onder de kraan en dan van mijn eigen hand aflurken zoals een goede nette schone burger betaamt.
Toc wel handig als je de straal aanraakt, anders blijf je dorstig.quote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef SillyWalks het volgende:
Ik hang altijd met mijn mond onder de kraan, en raak niks aan. Veel lekkerder en hygiėnischer dan uit een glas.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:08 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Toc wel handig als je de straal aanraakt, anders blijf je dorstig.
de enige allochtoon op de basisschhol bij ons was Sunchaser (en zijn zusje dan)quote:Op maandag 4 september 2006 20:59 schreef Mirel het volgende:
Op de basisschool deden de marokkanen dat altijd
Wat een poepiejquote:Op maandag 4 september 2006 20:43 schreef Gluckskafer het volgende:
Vanmiddag kwamen er op kantoor 2 monteurs langs, voor de printer.
Het apparaat staat op de gang, waar ook het keukenblokje is.
Wij gingen weer aans ons werk in ons hokje.
De ene wilde koffie, de 2e (het hulpje/ viezerik in kwestie) wilde niks.
Wat denk je:
Zie ik even later die lelijke kneus met zijn SMERIGE BAKKES aan de kraan lurken.![]()
Wat een gore eikel.
Zoiets dus ongeveer:
[afbeelding]
Maar dan zat hij met z'n ranzige aidsbek echt tegen de kraan aan. De vuile goorlap![]()
![]()
Dat doe je toch niet als je ergens vreemd bent.![]()
Vraag dan gewoon netjes of je een glas mag ofzo.
Toen ze weg waren hebben we gelijk maar de kraan schoongemaakt.
Sommige mensen durfden daarna nog steeds geen water uit de kraan te pakken![]()
Mischien zelfs morgen nog niet.
ik zie gewoon een schurft kat wie met ze smoel aan die kraan lebberdquote:
Maar dan wel eerst je handen wassen he?quote:Op maandag 4 september 2006 21:11 schreef Mustard_Man het volgende:
ik doe altijd zo mijn hand onder de kraan en dan van mijn eigen hand aflurken zoals een goede nette schone burger betaamt.
Ik ben dan ook niet zo een harteloos schepsel als jijquote:Op donderdag 7 september 2006 10:16 schreef brood_korst het volgende:
[..]
ik zie gewoon een schurft kat wie met ze smoel aan die kraan lebberd![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zo een harteloos schepsel als jij![]()
ik moest lache shouf shouf habibiquote:Op donderdag 7 september 2006 10:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zo een harteloos schepsel als jij![]()
Dat was de bedoeling ook zie "quote:Op donderdag 7 september 2006 11:38 schreef brood_korst het volgende:
[..]
ik moest lache shouf shouf habbie bie![]()
ja meestal lach ik ze uit maar soms lach ik ook met zequote:Op donderdag 7 september 2006 11:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ook zie ""
Je lacht om grapjes van een medelander![]()
dat zat vandaag wel in de planning ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
Blijf jij mij stalken gaylord? tyf eens op ofzo![]()
Hier past deze uitspraak heel goed bijquote:Op donderdag 7 september 2006 11:39 schreef brood_korst het volgende:
[..]
ja meestal lach ik ze uit maar soms lach ik ook met ze![]()
Gezellig, dan kan ik nog lachen vandaagquote:Op donderdag 7 september 2006 11:41 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
dat zat vandaag wel in de planning ja.
Je kan ook te ver gaanquote:Op donderdag 7 september 2006 11:47 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hier past deze uitspraak heel goed bij
If u cant beat them, join them![]()
Dus zo lossen jullie dergelijke problematiek op bij de firma waar jij heftruckchauffeur bent!?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:24 schreef brood_korst het volgende:
zet een stel plastic bekers naast de kraak, klaar probleem opgelost
wat lul je nou met je 1-0 ?quote:
Chill toch,quote:Op donderdag 7 september 2006 11:51 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dus zo lossen jullie dergelijke problematiek op bij de firma waar jij heftruckchauffeur bent!?
Wat goed!
Euhm, dacht je dat ik je mocht ofzo? Zet dat maar uit je hoofdquote:Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef brood_korst het volgende:
[..]
wat lul je nou met je 1-0 ?
Denk maar niet dat je me daar mee pakt hor, 9 van de 10 keer lach ik die apen uiten dan die ene keer komt er per ongeluk iets uitrollen wat dan zo flauw en laag is dat het wel grappig is, maar denk nou niet meteen dat je heel wat ben want ik moet je nog steeds niet
![]()
Ja he.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:01 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ja he.
Sommige poezebeesten zijn ook nog zo slim zijn om zelf met hun pootje de kraan open te draaien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |