Dus je ouders dachten: daar gaat 'ie heen!quote:Op maandag 4 september 2006 19:57 schreef Catch_me het volgende:
Einstein Lyceum in Hoogvliet, je weet wel, die kut school die als een van de slechtste scholen uit de tests kwam
Jij werkt al? Zuur.quote:Op maandag 4 september 2006 19:55 schreef Vandoooorrr het volgende:
Haha, jij zit nog op school. Heheheheheh,nanananana.
ff tussendoor, maar waarom de neuk heb je een moffen vlag als avatar?quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus je ouders dachten: daar gaat 'ie heen!
Merk je nog andere dingen aan ze waaruit blijkt dat ze niet van je houden?
Gymen. Totally n00bquote:Op maandag 4 september 2006 20:16 schreef RonnYBooY het volgende:
2 jaar geleden zovaak gehad, heb je laatste uur blokuur gym, met daartussen een half uur pauze
Geen wonder dat je ouders je niet mogenquote:Op maandag 4 september 2006 20:33 schreef Catch_me het volgende:
Hierzo mag je geeneens douchen, lekker met z'n allen meuren in de klas
die pauzetijden liggen gewoon vast voor de hele school, en ik probeer iedereen om 16:15 klaar te laten zijn. Ik kan het ook anders doen, dan zit je tot 17:00 en heb je nog twee lesuren na de pauzequote:Op maandag 4 september 2006 19:51 schreef Catch_me het volgende:
Welke aap verzint het om voor je laatste "uurtje" (45 min) les een pauze van een half uur te plaatsen, eten en drinken kan ik thuis ook wel als ik een half uur eerder thuis ben.
Mijn klachten:
De debiel die dat verzonnen heeft ophangen
School
Paupers
Ooit wel eens van de edit knop gehoord om 3 berichten in 1 te pleuren?quote:Op maandag 4 september 2006 19:55 schreef Vandoooorrr het volgende:
Haha, jij zit nog op school. Heheheheheh,nanananana.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |