Ik pissig en weer teruggebeld. de BCS (boekenclubsnol) in kwestie was er niet maar na wat aandringen kreeg ik haar toch aan de lijn...quote:BCS: Gefeliciteerd, u heeft een kadobon gewonnen!
echo99: Tof! Dankje! Stuur maar op.
BCS: Ja maar dat gaat zomaar niet. U kunt deze bon alleen besteden als u lid ben van de club
echo99: Nou, heb wel wat vrienden die lid zijn van die club, dus kan hen er ook wel blij meemaken.
BCS: Oh, nou dat mag ook hoor. (telefoon flikkerde bijna uit mijn hand van verbazing)
echo99: Nou dit en dit en dit zijn mijn gegevens ik zie de bon graag tegemoet.
BCS: Nou dank voor uw tijd en veel plezier met uw abbonnement *tuut*tuut*tuut*
echo99: WTF??????![]()
![]()
Ik wederom: WTFquote:BCS: Ja blij dat u nog even terugbelt. Ik heb uw rekening nummer niet.
echo99: Nou dat gaat u ook niet krijgen want ik wil geen abbonnement.
BCS: Jewel hoor, u zei stuur maar op. Het staat allemaal op de band, u heeft zelf gezegd: stuur maar op.
echo99: Ja, jij belde dat dat ik GVD een bon had gewonnen.
BCS: Ja maar meneer u heeft nu toch een abbonnement.
echo99: Ik heb geen abbonnement en dat wil ik ook niet.
BCS: Oh... nu... Als het zo moet dan maar niet... Goedemiddag... *tuut*tuut*tuut*
Gebruik ze dan ook aan het begin van je zinquote:Op maandag 4 september 2006 19:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
zijn hoofdletters niet uitsluitend bestemd voor namen en het begin van een zin?
En is het nou gezellig, in die spookstad die is jouw sociale leven?quote:Op maandag 4 september 2006 19:51 schreef Vampier het volgende:
DE ultime reden om meteen contact te verbreken. Ik geef altijd iedereen de kans om zich te identificeren. Doen ze dat niet of onvolledig dan is het meteen einde contact, kunnen ze zich identificeren dan luister ik meestal wat ze willen... is het een telemarketeer dan is het meteen einde, is het een persoon wat iemand wil spreken dan vraag ik altijd de reden van het gesprek, kunnen ze dat niet vertellen dan is het einde contact. Anders hang ik alsnog op
Doe dat bij mij als telemarketeer en ik blijf je net zolang terugbellen tot je m'n verhaal gehoord hebt. Luisteren zul je!quote:Op maandag 4 september 2006 19:51 schreef Vampier het volgende:
DE ultime reden om meteen contact te verbreken. Ik geef altijd iedereen de kans om zich te identificeren. Doen ze dat niet of onvolledig dan is het meteen einde contact, kunnen ze zich identificeren dan luister ik meestal wat ze willen... is het een telemarketeer dan is het meteen einde, is het een persoon wat iemand wil spreken dan vraag ik altijd de reden van het gesprek, kunnen ze dat niet vertellen dan is het einde contact. Anders hang ik alsnog op
https://www.donotcall.gov/default.aspxquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:03 schreef EsDe het volgende:
[..]
Doe dat bij mij als telemarketeer en ik blijf je net zolang terugbellen tot je m'n verhaal gehoord hebt. Luisteren zul je!![]()
sorry dat jij alleen een sociaal leven hebt met telemarketeers die je bellen.quote:Op maandag 4 september 2006 22:19 schreef Biels het volgende:
[..]
En is het nou gezellig, in die spookstad die is jouw sociale leven?
sinds ik mijn gegevens heb ingevuld bij infofilter.nl een stuk minder. Maar de gesprekken die nog wel doorkomen duren nooit langer dan 15 seconden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:24 schreef StefanP het volgende:
Ik word nooit gebeld door telemarketeers
Jah net alsof hij wat heeft aan een Nederlandse do not call listquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
sinds ik mijn gegevens heb ingevuld bij infofilter.nl een stuk minder. Maar de gesprekken die nog wel doorkomen duren nooit langer dan 15 seconden.
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:00 schreef flugeltje het volgende:
en opgeschoond
whehequote:Op woensdag 6 september 2006 13:48 schreef Dalamar het volgende:
Altijd leuk als ze op je vaste toestel bellen: "Ow sorry, ik rijd net een tunnel in". *tuut tuut tuut*
Ik ook, we worden sinsdien vrijwel niet meer gebeld.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:52 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
whehe
OT: Ik heb me ook hele tijd geleden aangemeld op infofilter. Scheelt inderdaad een stuk.![]()
Nummerherkenningquote:Op woensdag 6 september 2006 13:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
leuk verhaal, hoe wist je het telefoonnummer van die calltrut
Geef je nummer even , dan regelen we datquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:24 schreef StefanP het volgende:
Ik word nooit gebeld door telemarketeers
goed idee, een callcenter met nummermeezenden aanquote:
Das dan ook voor het eerst dat ze met nummerherkenning aan bellen.quote:
Gebeurt wel vaker hoor... Wordt je ineens gebeld door een nummer uit Limburg ofzo. Had laatst zelfs een belgisch callcentre netjes met 0032-etcquote:Op woensdag 6 september 2006 14:14 schreef Swolly het volgende:
[..]
Das dan ook voor het eerst dat ze met nummerherkenning aan bellen.
Normaal staat dat altijd uit bij die callcenters.
Nu ben ik toch al geneigd om niet op te pakken als er iemand belt zonder nummerherkenning aangezien al mijn familie en vrienden met nummerherkenning bellen en het dan dus meestal een callcenter is
Nonsens. Die bellen altijd anoniem. En als je ze vraagt of je ze terug kan bellen, kan dat nooit. (logisch)quote:
Goed. Ik lieg. Sluit het topic dan maarquote:Op woensdag 6 september 2006 14:19 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Nonsens. Die bellen altijd anoniem. En als je ze vraagt of je ze terug kan bellen, kan dat nooit. (logisch)
Of het moet wel een hele domme callcenter zijn.
Ik zeg altijd tegen mijn vrouw, vrouw, zoals brood_korst is hè, zo zouden er meer moeten zijn!quote:Op woensdag 6 september 2006 14:28 schreef brood_korst het volgende:
Hoi, heb je tijd
Nee
Echt niet het duurt maar even
OPK******N Ik heb geen tijd !!
Dan hangen ze ook vaak wel op
Ik zeg altijd maar, lach, und dann bleibt mann immer jung!quote:
Dus als jij mij ziet posten denk jij hardop van: "Gheghe! Da's lachen Jos!"quote:
niet zoveel programmeren, het leven bestaat niet uit if-then-elsequote:Op maandag 4 september 2006 19:51 schreef Vampier het volgende:
Niet ?...volgens bepaalde mensen werkt het vaak wel hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 14:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
niet zoveel programmeren, het leven bestaat niet uit if-then-else
Een vals adres en banknummer opgeven ,zou dat niet helpen ?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:55 schreef Emu het volgende:
Ik had er onlangs ook nog 1 aan de lijn, die mij een pensioenplan wilde aansmeren, nu zit ik zelf ook deels in dat wereldje en had ik hem gezegd dat ik een goed pensioenplan had, maar bleef maar aandringen.... toen zij ik hem, dat mijn vader op de bank werkt en met niets anders bezig is...
Toen bleef hij nog maar aandringen dat hij graag een afspraak maakteik probeer het nog steeds te snappen
toen had ik gezegd dat hij maar eens moest opzouten, maar hij wilde niet, dus heb ik eff netjes de hoorn ingelegd, en ben ik verder gaan doen waar ik mee bezig was.
Dat voordeel heb je wel aan de telefoon, maar veel mensen weten het blijkbaar niet. Je hebt totale controle over het gesprek en je kunt het zonder reden op elk moment abrupt afbreken door simpelweg die hoorn neer te leggen![]()
Nee, dan denken ze dat je wel mee wilt doen en dan geven ze je gegevens aan allemaal partners van ze en dan word je alleen maar vaker gebeld (Hoorde ik ergens).quote:Op woensdag 6 september 2006 15:00 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Een vals adres en banknummer opgeven ,zou dat niet helpen ?![]()
Kan ik net zo goed Limburgs lullen ..komt (bijna ) op hetzelfde neerquote:Op woensdag 6 september 2006 16:12 schreef Mwanatabu het volgende:
Krom Nederlands helpt ook wonderwel, dan gaat er blijkbaar ergens een dikke streep door je naam.
"Halo? Wat? Oewat? Nee, gien Niederlans, nie begraip? Wat jai zeg? Pensjoen? Nee, hier autkierieng"
*tuuttuuttuuttuut*
bovendien ziet de agent die belt het adres al staan. overigens worden mensen die abrupt ophangen of de agent zich niet laten voorstellen en ophangen gewoon teruggebelt. direct, na een uurtje, of de week erop. Vrij dom dus om te doen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:23 schreef droks het volgende:
[..]
Nee, dan denken ze dat je wel mee wilt doen en dan geven ze je gegevens aan allemaal partners van ze en dan word je alleen maar vaker gebeld (Hoorde ik ergens).
en wat stel je dan voor ?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:35 schreef EsDe het volgende:
[..]
bovendien ziet de agent die belt het adres al staan. overigens worden mensen die abrupt ophangen of de agent zich niet laten voorstellen en ophangen gewoon teruggebelt. direct, na een uurtje, of de week erop. Vrij dom dus om te doen.
Gewoon de agent z'n aanbieding laten doen, dan op een normale manier te zeggen geen belangstelling te hebben en waarom niet. Als een agent dan toch doorgaat geef ik je groot gelijk, maar laat hem/haar op z'n minst even duidelijk maken waar het om draait. Zomaar afbreken/ophangen = not done.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
en wat stel je dan voor ?
Het maar gewoon te acepteren ?
Dan mag je een geweldige harde pieptoon horen. Als je vol blijft houden zul je tegen de lucht praten kostje baas lekker een hoop. Opbokken zul jequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:03 schreef EsDe het volgende:
[..]
Doe dat bij mij als telemarketeer en ik blijf je net zolang terugbellen tot je m'n verhaal gehoord hebt. Luisteren zul je!![]()
Tja het is misschien wel netter maar ik heb toch zoiets van 'ik vraag er toch niet om ?'quote:Op woensdag 6 september 2006 17:51 schreef EsDe het volgende:
[..]
Gewoon de agent z'n aanbieding laten doen, dan op een normale manier te zeggen geen belangstelling te hebben en waarom niet. Als een agent dan toch doorgaat geef ik je groot gelijk, maar laat hem/haar op z'n minst even duidelijk maken waar het om draait. Zomaar afbreken/ophangen = not done.
Als je elke dag drie keer gebeld wordt...kan die ene persoon natuurlijk niets aan doen, maar dan hang je wel op hoor..quote:Op woensdag 6 september 2006 17:51 schreef EsDe het volgende:
[..]
Gewoon de agent z'n aanbieding laten doen, dan op een normale manier te zeggen geen belangstelling te hebben en waarom niet. Als een agent dan toch doorgaat geef ik je groot gelijk, maar laat hem/haar op z'n minst even duidelijk maken waar het om draait. Zomaar afbreken/ophangen = not done.
Afkloppen...ik heb redelijk weinig last van die gasten maar als ik 3x daags gebeld zou worden zou mijn geduld snel op zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 18:09 schreef angelfist het volgende:
[..]
Als je elke dag drie keer gebeld wordt...kan die ene persoon natuurlijk niets aan doen, maar dan hang je wel op hoor..
Een ander nummer nemen is geen optie?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:15 schreef angelfist het volgende:
Ik heb er zelf gelukkig ook weinig last van, maar mijn vriend heel erg.
Tja, met een zakelijk nummer ben je sowieso 'de lul'quote:Op woensdag 6 september 2006 18:23 schreef angelfist het volgende:
Nee, heeft een eigen bedrijfje en dit is zijn zakelijke nummer.
Ze werken blijkbaar met het principe 'de aanhouder wint 'quote:Op donderdag 7 september 2006 01:25 schreef Maeghan het volgende:
Ik zie neit in waarom je niet kan ophangen. De mensen die dat werk doen weten toch zeker ook wel dat ze bloedirritant zijn? Bovendien, aan mensen die toch niet geinteresseerd zijn verspillen ze alleen tijd, die ze kunnen besteden aan mensen die er wel intuinen zodat ze hun bonus kunnen opstrijken. Kortom, eigenlijk doe je ze juist een plezier als je gelijk ophangt.
Zodra telemarketeers ook daadwerkelijk mijn beleefde poging om mijn telefoonnummer te laten opnemen in een lijst met telefoonnummers die ze voortaan NIET meer bellen uitvoeren, blijf ik beleefd.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:51 schreef EsDe het volgende:
Zomaar afbreken/ophangen = not done.
Als ik beleefd vraag om voortaan niet meer terug gebeld te worden krijg ik van de telemarketeer te horen dat "zij daar niet over gaan", en dat ze "willekeurig een nummer krijgen uit de computer" en dat "het niet mogelijk is" om mijn telefoonnummer uit de database te halen. En zelfs al blijf ik beleefd, binnen 2 dagen is er wel weer iets nieuws wat aangesmeerd moet worden.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:35 schreef EsDe het volgende:
bovendien ziet de agent die belt het adres al staan. overigens worden mensen die abrupt ophangen of de agent zich niet laten voorstellen en ophangen gewoon teruggebelt. direct, na een uurtje, of de week erop. Vrij dom dus om te doen.
Bedankt voor de tip. Die telemarketeers hier zijn zelfs te lui om zelf te bellen. "Bent u geinteresseerd in ons aanbod, toets 1"...quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:27 schreef Vampier het volgende:
[..]
https://www.donotcall.gov/default.aspx
lawsuit baby yeah!
Maar als ze er wel op ingaat kun je beter snel ophangenquote:Op donderdag 7 september 2006 13:14 schreef LuCarD het volgende:
Gewoon aan die meid vragen wat voor een kleur onderbroek ze aan heeft. Dan eindigt het gesprek meestal wel snel.
Ik zat er al aan te denken, ik heb thuis en in mn zaak kopien ervan liggen, nu nog wachten tot er een telemarketinglul belt...quote:Op woensdag 6 september 2006 14:27 schreef Gripper het volgende:
"het tegenscript"
http://www.xs4all.nl/~egbg/wbscrptnw.gif
deze moet ik even quotenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:27 schreef Gripper het volgende:
"het tegenscript"
http://www.xs4all.nl/~egbg/wbscrptnw.gif
dat klopt overigens, ik ben bekend met een stuk software vor callcenters dat inofficieel een 'buitenlander-knop' kent die officieel niet zo heet maar wel degelijk door enkele callcenters precies op die manier wordt toegepast..quote:Op woensdag 6 september 2006 16:12 schreef Mwanatabu het volgende:
Krom Nederlands helpt ook wonderwel, dan gaat er blijkbaar ergens een dikke streep door je naam.
"Halo? Wat? Oewat? Nee, gien Niederlans, nie begraip? Wat jai zeg? Pensjoen? Nee, hier autkierieng"
*tuuttuuttuuttuut*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |