Ze zijn de hele dag al bezig de tuin onder te spuiten met sneeuw uit zo'n sneeuwmaakmachine..quote:
Kan ook een bank van 3 worden als een van hun meer stemmen heeft gekregen.quote:Op maandag 4 september 2006 20:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie net een voorstukje, daar wordt in gezegd dat Semih en Marlies al genomineerd staan en ze daarom niet nóg een keer genomineerd kunnen worden. Ik gok dan ook dat Micheline en Tijn de stemmen die voor Semih en Marlies bestemd waren hebben gekregen. Samen met Milica, Jeroen en Etiënne hebben we dan een goed gevulde bank denk ik... Spannend.
quote:Op maandag 4 september 2006 20:34 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Kan ook een bank van 3 worden als een van hun meer stemmen heeft gekregen.
Terwijl ze een eigen lingerie winkel heeft.quote:Op maandag 4 september 2006 20:36 schreef sander89 het volgende:
wrm heeft ze weer geen leuke kleding![]()
Ze wordt ook een jaartje ouderquote:Op maandag 4 september 2006 20:36 schreef sander89 het volgende:
Ik heb begrepen dat het te maken heeft met een loszittende prothese..quote:Op maandag 4 september 2006 20:36 schreef sander89 het volgende:
Inderdaad zeg, de weekafleveringen worden gewoon nog een keer van het rek gepakt.quote:
Niks geen stoom uit je mond , heerlijk weer buiten en dan sneeuw in de tuinquote:Op maandag 4 september 2006 20:40 schreef sander89 het volgende:
Ze trappen er toch nooit in het is nu 17 graden buiten![]()
Nou ja, ik was al blij, dan hebben ze het in ieder geval niet over mij.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 20:44 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou ja, ik was al blij, dan hebben ze het in ieder geval niet over mij..
quote:Op maandag 4 september 2006 20:43 schreef Coos het volgende:
Kan Bridget niet eens tussen de pijlstaartroggen gaan zwemmen??![]()
Ja en dan roepen ze zometeen gelijk de winnaaar uit , klaarquote:Op maandag 4 september 2006 20:44 schreef DMZ het volgende:
denken ze nu serieus dat de bewoners zometeen denken "hee, wat leuk, het is al bijna kerstmis"
Alsof 't zo heerlijk voelt als je in je badkleding in een tuin met sneeuw stapt.quote:Op maandag 4 september 2006 20:42 schreef Ymke het volgende:
Niks geen stoom uit je mond , heerlijk weer buiten en dan sneeuw in de tuin
jeeeeeeeeeeeeee wat zullen ze verbaasd zijn![]()
Dat bad is te ondiep om in te verzuipen... whats the pointquote:Op maandag 4 september 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geeft niet...laat die neuroot nog maar ff zwemmen...
\Maak je niet druk, uiteindelijk moeten ze er allemaal uit.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 20:46 schreef elcastel het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat de mensen die al genomineerd staan niet meer genomineerd kunnen worden door hun medebewoners. Ik zag de verziekte koppen al voor, stem weg ...
En op de daken ligt geen sneeuw...quote:Op maandag 4 september 2006 20:46 schreef Napster het volgende:
Wat een kansloze actie, die sneeuw
De bewoners weten vast niet dat het begin september is
Ik vind het meest nerveuze hamstertje wat al uren aan het tredmillen is ook altijd het leukst om naar te kijken.quote:Op maandag 4 september 2006 20:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bad is te ondiep om in te verzuipen... whats the point![]()
Dat is het.quote:
BB is keihard dit keerquote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alsof 't zo heerlijk voelt als je in je badkleding in een tuin met sneeuw stapt.
quote:Op maandag 4 september 2006 20:54 schreef Remzz het volgende:
Hilde brengt wel mooi nageslacht op de wereld
hard hequote:Op maandag 4 september 2006 20:53 schreef toxikon het volgende:
nou nou nou tis allemaal weer bikkelhard die mindfuks van hummie en Co
Dat heeft de chirurg gedaan hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 20:54 schreef Remzz het volgende:
Ze praat zo mooi.quote:Op maandag 4 september 2006 20:56 schreef Ymke het volgende:
Volgens mij is Marlies best een lieve vrouw
En Semih en Marlies!quote:Op maandag 4 september 2006 20:56 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij worden het : Jeroen Hilde en Micheline
Nou, ik vind het helemaal niks.quote:Op maandag 4 september 2006 20:54 schreef Remzz het volgende:
en niet te vergeten, de krediet verstekker!quote:Op maandag 4 september 2006 20:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat heeft de chirurg gedaan hoor.
quote:Op maandag 4 september 2006 21:00 schreef Remzz het volgende:
De zusjes zouden eigenlijk gewoon moeten winnen
Mag ook wel, ze zijn gewoon leuk.quote:Op maandag 4 september 2006 20:59 schreef PC eend het volgende:
Het zusjes promotieteam komt naar je toe
In de 2e live, ik heb nog nooit zo een grove manipulatie gezienquote:Op maandag 4 september 2006 21:00 schreef elcastel het volgende:
[..]
Mag ook wel, ze zijn gewoon leuk.
Werkt alleen maar postief..... Alle turken en marokkanen gaan nu op hem stemmen!quote:Op maandag 4 september 2006 21:01 schreef rubstar het volgende:
Talpa naait Semi echt snoeihard in ze kont!! Het is zooo naar in elkaar gezet dit.. gadver!
inderdaad.. echt schaamtelijk.. ik heb nog nooit zo'n promo filmpje gezien voor mensen in het huis.. en Semi, die wordt weer enigzins negatief neer gezet.. net zoals in de intro..quote:Op maandag 4 september 2006 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
In de 2e live, ik heb nog nooit zo een grove manipulatie gezien![]()
Ik lig echt in een deuk hier , de zusjes : de een is lief, de ander ookquote:
Zonder fokshirtquote:Op maandag 4 september 2006 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
De broer van Semih in beeld !!!!!!!!!!!!
Ik vermoed het.....quote:Op maandag 4 september 2006 21:04 schreef ThaSandman het volgende:
Buyukabi in beels?
Ja het is niet persoonlijk, het is gewoon om dat hij als een buitenlander uitziet natuurlijk.quote:Op maandag 4 september 2006 21:06 schreef rubstar het volgende:
E10 had het even moeilijk met de vraag wat ie van Semi vond
komt omdat ze niet op Semih mochten stemmenquote:Op maandag 4 september 2006 21:07 schreef LudoSanders het volgende:
De kampers hebben het vooraf goed afgesproken zeg!
Jeroen wilde op Marlies stemmenquote:Op maandag 4 september 2006 21:07 schreef LudoSanders het volgende:
De kampers hebben het vooraf goed afgesproken zeg!
LOLquote:
Weddenschap verloren dat ie 3 keer klaar kon komen in 30 seconden door te rukkenquote:Op maandag 4 september 2006 21:09 schreef teamlead het volgende:
owkeej.. blonde vraag: wat is met E10
quote:Op maandag 4 september 2006 21:09 schreef boes667 het volgende:
kan iemand die Bridget van de buis halen aub,
wat een ongelofelijke domme doos
volgens mij is Marlies redelijk populair....quote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef Jappie het volgende:
Ik heb toch het idee dat Marlies beter nu gelijk al gebruik van haar joker kan maken...
1 weekquote:Op maandag 4 september 2006 21:13 schreef teamlead het volgende:Hummie doet er echt alles aan om het saai te houden ook.
pas over 2 weken iemand exit
Tuurlijk, er moet nu een kamper uit, dan zijn die definitief in de minderheidquote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef Jappie het volgende:
Ik heb toch het idee dat Marlies beter nu gelijk al gebruik van haar joker kan maken...
volgende week gaan de lijnen pas open hoor.. en ik geloof niet dat ze maar een uur de lijnen openhoudenquote:
De stemlijnen gaan gewoon niet eerder open.quote:Op maandag 4 september 2006 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
een week de tijd???? Vaaaaag snap nou niks meer van die jokers
Van mij mag Semih of Micheline eruit hooorquote:Op maandag 4 september 2006 21:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Tuurlijk, er moet nu een kamper uit, dan zijn die definitief in de minderheid
Inderdaad die hypocriete doos deed het doen voorkomen alsof het aan de bewoners lagquote:Op maandag 4 september 2006 21:15 schreef rubstar het volgende:
broer van Semi had toch gelijk.. het is bagger SAAI.. en dan hoor je Bridget nog " saaaai?? neee johhh, er is genoeg te doen" .. hou tog op!
In het huis wel ...maar daarbuiten ? En dan bedoel ik niet bij de gewone kijker; maar meer bij haar evt achterban die bereid is het viervoudige aan het uiteindelijke prijzengeld te smsen cq bellen.quote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij is Marlies redelijk populair....
Eerst al het ijs oplikkenquote:Op maandag 4 september 2006 21:17 schreef Zhenar het volgende:
Maar mogen ze die tuin nu blijven gebruiken of niet?![]()
Dat denk ik niet !quote:Op maandag 4 september 2006 21:17 schreef Zhenar het volgende:
Maar mogen ze die tuin nu blijven gebruiken of niet?![]()
quote:
Ja, na de nominaties mag het wel !quote:Op maandag 4 september 2006 21:19 schreef teamlead het volgende:
euh.. mogen nominaties nu opeens wel besproken worden
Exact...ik denk dat de meest strategische keus nu Marcel zou zijn....hij is vrij onopvallend in het huis en dus is er behalve zijn moeder waarschijnlijk niemand die voor hem gaat bellen. Dan in godsnaam Hilde nog maar een weekje of wat extra in het huisquote:Op maandag 4 september 2006 21:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Tuurlijk, er moet nu een kamper uit, dan zijn die definitief in de minderheid
Dat móet gewoon.quote:Op maandag 4 september 2006 21:20 schreef LuQas het volgende:
Nu maar hopen dat Hilde er volgende week uitvliegt.
Als je verliest van hilde heb je in dat huis niks te zoekenquote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef Jappie het volgende:
Dat mocht volgens de regels al vanaf het moment dat ze allemaal genomineerd hadden....alhoewel ik denk dat die niet al te snuggere opstellers van de regels eigenlijk bedoelden "vanaf de bekendmaking van de stemming aan de bewoners"quote:Op maandag 4 september 2006 21:19 schreef teamlead het volgende:
euh.. mogen nominaties nu opeens wel besproken worden
hmz.. wijziging van de regels tov vorig jaar dus.. toen Naat nog een sanctie kreeg omdat ze de nominatie besprakquote:Op maandag 4 september 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat mocht volgens de regels al vanaf het moment dat ze allemaal genomineerd hadden....alhoewel ik denk dat die niet al te snuggere opstellers van de regels eigenlijk bedoelden "vanaf de bekendmaking van de stemming aan de bewoners"![]()
Ja, leer mij big brother kennequote:Op maandag 4 september 2006 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
kut zeg. hoe de bewoners reageren op de tuin wordt dus waarschijnlijk voor de streams, want de uitzending zit er alweer bijna op. maar straks komt ook robinson
Dat is altijd zo, ze hebben minstens 1 minuut nodig om de streams te coderen.quote:Op maandag 4 september 2006 21:25 schreef teamlead het volgende:
jezus.. mijn streams lopen echt gigantisch achter tov de uitzending zeg
bij mij beginnen ze op de streams nu pas te zoekenquote:Op maandag 4 september 2006 21:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, ze hebben minstens 1 minuut nodig om de streams te coderen.
Jij ook hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |