Vanavond niet toch ? Of heb ik het over het hoofd gezien ?quote:
Some mothers do ave him idd vergeten op de Belg.quote:Op maandag 4 september 2006 20:00 schreef Eldiablo het volgende:
Noem je dat een TV avond??? Get A Life...
Oh nee! Volgende weekquote:Op maandag 4 september 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanavond niet toch ? Of heb ik het over het hoofd gezien ?
Jups... maar heel veel is terug te lurken bij bnn of uitzending gemist.. of wordt herhaald..quote:Op maandag 4 september 2006 19:34 schreef tong80 het volgende:
Radar, Pauw en Witteman, De wereld draait door, Lijst-0, Try before you die, Big Brother, Expeditie Robinson, Big Brother Live, De Slimste, Dat zal ze leren, RTL-Boulevard, Dancing on Ice, Holland Sport, Voetbal Insite, NOVA, NOS sportjournaal, De Staat van Verwarring.
Ik kan het allemaal niet bijhouden, ik kan maar één ding tegerlijk kijken en opnemen.
Meer mensen met dat probleem ?
Ja lijkt mij ook erg interessant.quote:Op maandag 4 september 2006 20:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar De Staat Van Verwarring.
Uitzending gemist is hier kapotquote:Op maandag 4 september 2006 20:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups... maar heel veel is terug te lurken bij bnn of uitzending gemist.. of wordt herhaald..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |