En bedankt he, nu doet xs4all het ook slecht...quote:Op maandag 4 september 2006 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
XS4all kanalen doen het wel goed, bij mij vielen ook de streams uit...
Misschien hebben ze tot 21:20 (dus tegen het einde van de live) ik denk namelijk dat de tuin precies het laatste item wordtquote:Op maandag 4 september 2006 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
nog 10 minuten jongens.......
neuh denk het niet. BB zal ze niet nog een uur in de lounge laten zittenquote:Op maandag 4 september 2006 20:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze tot 21:20 (dus tegen het einde van de live) ik denk namelijk dat de tuin precies het laatste item wordt
Boeiuh, alles beter dan zwartquote:Op maandag 4 september 2006 20:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En bedankt he, nu doet xs4all het ook slecht...
ik heb http://www.kanalenkiezer.nl/ deze doet primaquote:Op maandag 4 september 2006 20:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En bedankt he, nu doet xs4all het ook slecht...
Dit is ook het leukste sinds twee weken BBquote:Op maandag 4 september 2006 20:20 schreef pullup het volgende:
Ik lig in een deuk om die pagina's vol reacties op wat timmergeluiden![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 20:20 schreef pullup het volgende:
ja eindelijk actie!quote:Op maandag 4 september 2006 20:20 schreef pullup het volgende:
Stormlooptopic !quote:Op maandag 4 september 2006 20:21 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Dit is ook het leukste sinds twee weken BB![]()
Dat denk ik ook, is bijna nooit anders...quote:Op maandag 4 september 2006 20:21 schreef Kinga het volgende:
streams zijn straks gewoon overbelast omdat iedereen ze nu aanflikkert..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |