quote:Op maandag 4 september 2006 18:50 schreef BB6kijker het volgende:
Op zich logisch, die twee zijn even racistisch
quote:
en waarom heb je die niet gebruikt dan?quote:Op maandag 4 september 2006 18:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik had een leuke tease-TT in gedachten....
quote:Op maandag 4 september 2006 18:54 schreef pullup het volgende:
Etienne neemt een hap en merkt op : "Hmm, het is een beetje als chili con carne he", kijkt een beetje in de rondte en krijgt wat door.: "Oh dat was ook de bedoeling dat het chili con carne was"![]()
Buitenlands eten is niet zijn sterke punt, hij houd meer van oerhollandse kost als showarma en nassi.quote:Op maandag 4 september 2006 18:54 schreef pullup het volgende:
Etienne neemt een hap en merkt op : "Hmm, het is een beetje als chili con carne he", kijkt een beetje in de rondte en krijgt wat door.: "Oh dat was ook de bedoeling dat het chili con carne was"![]()
LOL... Go Etiennequote:Op maandag 4 september 2006 18:54 schreef pullup het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 18:56 schreef Ifa het volgende:
[..]
Buitenlands eten is niet zijn sterke punt, hij houd meer van oerhollandse kost als showarma en nassi.
Ik weiger dan ook die uitzendingen te kijken.quote:Op maandag 4 september 2006 19:01 schreef n1ek het volgende:
Echt die reguliere uitzendingen weer. Spiegelt erg slecht af wat er daadwerkelijk in het huis gebeurt. Gelijk van 'er werd met ruzie naar bed gegaan' naja valt reuze mee he
Drugsverslaafd(e).quote:Op maandag 4 september 2006 19:07 schreef Terreros85 het volgende:
Wat is er aan de hand met de vriend van Marcia ?
aaah, en dat vindt Eggie niet leuk natuurlijk. Had ik niet achter Marcia gezocht, lijkt me echt zo'n meisje dat aankomt met iemand uit het gooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |