quote:Op maandag 4 september 2006 18:50 schreef BB6kijker het volgende:
Op zich logisch, die twee zijn even racistisch
quote:
en waarom heb je die niet gebruikt dan?quote:Op maandag 4 september 2006 18:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik had een leuke tease-TT in gedachten....
quote:Op maandag 4 september 2006 18:54 schreef pullup het volgende:
Etienne neemt een hap en merkt op : "Hmm, het is een beetje als chili con carne he", kijkt een beetje in de rondte en krijgt wat door.: "Oh dat was ook de bedoeling dat het chili con carne was"![]()
Buitenlands eten is niet zijn sterke punt, hij houd meer van oerhollandse kost als showarma en nassi.quote:Op maandag 4 september 2006 18:54 schreef pullup het volgende:
Etienne neemt een hap en merkt op : "Hmm, het is een beetje als chili con carne he", kijkt een beetje in de rondte en krijgt wat door.: "Oh dat was ook de bedoeling dat het chili con carne was"![]()
LOL... Go Etiennequote:Op maandag 4 september 2006 18:54 schreef pullup het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 18:56 schreef Ifa het volgende:
[..]
Buitenlands eten is niet zijn sterke punt, hij houd meer van oerhollandse kost als showarma en nassi.
Ik weiger dan ook die uitzendingen te kijken.quote:Op maandag 4 september 2006 19:01 schreef n1ek het volgende:
Echt die reguliere uitzendingen weer. Spiegelt erg slecht af wat er daadwerkelijk in het huis gebeurt. Gelijk van 'er werd met ruzie naar bed gegaan' naja valt reuze mee he
Drugsverslaafd(e).quote:Op maandag 4 september 2006 19:07 schreef Terreros85 het volgende:
Wat is er aan de hand met de vriend van Marcia ?
aaah, en dat vindt Eggie niet leuk natuurlijk. Had ik niet achter Marcia gezocht, lijkt me echt zo'n meisje dat aankomt met iemand uit het gooiquote:
iemand een cap? ben erg benieuwd!quote:Op maandag 4 september 2006 19:12 schreef n1ek het volgende:
Shot van de tuin en ze waren nog steeds aant sneeuwscheppen
Ik moet nog eten!!quote:Op maandag 4 september 2006 19:11 schreef miraculeus het volgende:
neeee hilde in badkleding....
De echt belangrijke zaken in de wereldquote:Op maandag 4 september 2006 19:20 schreef kukeleku het volgende:
alle vrouwen nog snel effe lipgloss
quote:
sta je daar in je badkleding....quote:Op maandag 4 september 2006 19:34 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Zeker wel... die mensen schrikken zich het apelazerus...![]()
Jep, of die spaanplaten die voor de schuifpuien zatenquote:Op maandag 4 september 2006 19:36 schreef BorTheWolf het volgende:
ze zijn de deur aan het openschroeven nu
Dat vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Het viel me op dat niemand op het idee kwam om te zeggen dat NL alles behalve vol is. In het westen is het misschien vol/druk, maar NL is meer dan alleen het westen.quote:Op maandag 4 september 2006 19:36 schreef miraculeus het volgende:
Tijdens de uitzending lieten ze nog wel een stukje zien van de discussie die werd weggedraaid, kwam E10 niet zo heel goed uit...
Neem aan dat ze het wel verwachten nu ja...als je gerommel achter de klapdeuren hoort etcquote:Op maandag 4 september 2006 19:40 schreef scanman01 het volgende:
Weten de bewoners dat ze naar buiten mogen ofzo? Ze hadden het er net alweer over.
Inderdaad... ze hebben de sirene vanmiddag om 12 uur gehoord, dus wist toen dat het 12 uur was, eerste maandag van september...quote:Op maandag 4 september 2006 19:41 schreef toxikon het volgende:
ik weet niet wat hummie dacht, in badkleding door de sneeuw. ze zitten 2weken in huis en hummie gokt erop dat ze denken dat het december is en om de schok te vergroten moeten ze in badkledij denken dat het 30graden is.
wel een goede mindfuk hummie
Dat is wel zo, maar met dat stukje over die kinderen, dat vond ik zo zwak. Hij roept maar wat en kan het niet beargumenteren, is niet goed voor zijn 'image'. (behalve dan bij zijn vriendjes, die zullen het helemaal met hem eens geweest zijn)quote:Op maandag 4 september 2006 19:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Het viel me op dat niemand op het idee kwam om te zeggen dat NL alles behalve vol is. In het westen is het misschien vol/druk, maar NL is meer dan alleen het westen.
Rik had het over een sneeuwballengevecht, ze zijn echt helderzient ofzoquote:Op maandag 4 september 2006 19:40 schreef scanman01 het volgende:
Weten de bewoners dat ze naar buiten mogen ofzo? Ze hadden het er net alweer over.
Dit is inderdaad niet voor ons gewone stervelingen te begrijpenquote:Op maandag 4 september 2006 19:42 schreef n1ek het volgende:
[..]
Rik had het over een sneeuwballengevecht, ze zijn echt helderzient ofzo
of goed geinstrueerd gisteren tijdens het" nomineren" van gisterenquote:Op maandag 4 september 2006 19:42 schreef n1ek het volgende:
[..]
Rik had het over een sneeuwballengevecht, ze zijn echt helderzient ofzo
Helaas haalde ook niemand het feit aan dat er jaarlijk meer mensen uit NL vertrekken dan dat er binnen komen.quote:Op maandag 4 september 2006 19:42 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar met dat stukje over die kinderen, dat vond ik zo zwak. Hij roept maar wat en kan het niet beargumenteren, is niet goed voor zijn 'image'. (behalve dan bij zijn vriendjes, die zullen het helemaal met hem eens geweest zijn)
Nee joh, denk dat ze in je hoofd zittenquote:Op maandag 4 september 2006 19:45 schreef JufJoop het volgende:
Ik hoor wel steeds stemmen op stream 1... zouden dat medewerkers zijn?
jepquote:Op maandag 4 september 2006 19:45 schreef JufJoop het volgende:
Ik hoor wel steeds stemmen op stream 1... zouden dat medewerkers zijn?
Ik ook niet.... ze hoeven er helemaal niets voor te doenquote:Op maandag 4 september 2006 19:45 schreef Marrije het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat ze de tuin in gaan![]()
nopequote:Op maandag 4 september 2006 19:46 schreef berney het volgende:
Heeft Egbert zijn sleuteltje weer terug.
Die kunnen ze met gemak zetten, dus idd leuk dat we toch iets mogen meekrijgen ervanquote:Op maandag 4 september 2006 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
De regie trakteeert ons op een voorproefje. wel fideel hoor.... een streamlock had ook gekund....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |