quote:
Wat een vraag!quote:Op maandag 4 september 2006 19:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Vanaf vanmiddag ben ik dus dakloos![]()
Ga ik zwerven, iemand een leuke doos voor mij?
Liefst geisoleerd![]()
Ja, dan heb ik er niks aan.........quote:Op maandag 4 september 2006 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat een vraag!
Tuurlijk heb ik een leuke doos. Wat dacht jij dan?![]()
Maar hij lekt wel een beetje
quote:Op maandag 4 september 2006 19:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik er niks aan.........![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat een vraag!
Tuurlijk heb ik een leuke doos. Wat dacht jij dan?![]()
Maar hij lekt wel een beetje
Niet te nauwquote:Op maandag 4 september 2006 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Stop met je slaag.... mijn doos is wel altijd passend
quote:Op maandag 4 september 2006 20:18 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nok heeft het over haar leuke maar lekkende doos
![]()
de doos inquote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:01 schreef UncleScorp het volgende:
Morgeu
Hé Barra nice avatar![]()
Heb nieuw airsoft-locatie gevonden : www.fortress.be
Ben ondertussen al 2 keer geweest en is pure fun, met meestal rond de 100 man, ook NL'ers
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:41 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge
Ik lees hier een heel verhaal over natte dozen.
[afbeelding]of begrijp ik het nu verkeerd.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:46 schreef draculettetje het volgende:
moggug, het wakker worden wil gewoon echt niet lukken
* sla op de grond van het lachen smiley*quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ahja, ik ga geen smiley's meer gebruiken is mijn voornemen. Ik krijg de schijt van de huidige smiley's. Na 5 jaar fok heb ik het helemaal gehad met deze smiley's. Vind ze irritant.
Ben al langer aan het wachten op nieuwe smiley's hier.
Dus ik ga proberen om nooit meer een smiley te gebruiken zolang deze smiley's standaard erbij zijn.
Ben vaker aan het letten op de smiley's en ze slaan echt nergens op. Ze voegen ook vrij weinig toe.
Dus ik ga zonder smileys door het leven de komende tijd. Hierachter hoorde een smiley met een tong om te laten zien dat het niet serieus bedoeld was, maar ik wil geen smiley's meer zien. Heb er genoeg van.
* lach smiley *quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
* sla op de grond van het lachen smiley*
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil gewoon vernieuwing!!!
Maar dat is makkelijk praten, wie weet is dat wel veel werk. Dat zoiets jaren en jaren kost.
Smiley boycot is nog steeds gaande in zekere mate, ik gebruik ze alleen als het hoognodig is.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil 1000 smiley's erbij
Barra, ik had een opvlieg-moment.Een opwelling en dan ga ik ineens letten op de smiley's.
Ik ga nu zelf zorgen voor vernieuwing in mijn lichaam. 15 kilo vet moet verbrand worden en vandaag gaat het gebeuren. In 1 dag 15 kilo vet verbranden. Nee dat gaat niet. Maar ik ga nu even sporten en ben daarna terug
Smiley boycot is weer weg
Thank you!!!quote:
moet je krabbenquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb jeuk
ik kan er niet bijquote:
ahhhhhhquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:07 schreef Metro2005 het volgende:
* barracupracuda krabt
Als ik het sporten maar volhouquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef draculettetje het volgende:
maarre niet op je te pesten je hebt het niet zo heeel lang volgehouden
al vond ik het gewoon benoemen van de smileys ook wel grappig staan
Dat is de andere kant van het verhaal, en wie weet nog moeilijker om voor elkaar te krijgen dan afvallen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:41 schreef UncleScorp het volgende:
Ik wil wat kilo's bijkrijgen ... lukt me ook niet ...
Dat is afhankelijk van wat, wanneer en hoe vaak jij eet op een dagquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:53 schreef UncleScorp het volgende:
Bij mij is het idd wss stress of anders gewoon de aard van het beestje zeker .
Vanavond weer 1.5 uur gewoon trainenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vanavond weer 1.5 uur muay thai
hetzelfdequote:Op dinsdag 5 september 2006 13:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vanavond weer 1.5 uur gewoon trainenHave fun!
![]()
Blijkbaar is het afhankelijk van de topictitel hoe we tegenover elkaar staanquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:15 schreef CoolGuy het volgende:
Dat is afhankelijk van wat, wanneer en hoe vaak jij eet op een dagKijk, als je wil aankomen, dan zul je echt structureel meer en beter moeten gaan eten. Er zijn mensen die al aankomen als ze naar eten kijken, en er zijn mensen (blijkbaar zoals jij en ik) die niet aankomen als ze 'wat meer gaan eten'.
Bij mij is airsoft mn wekelijks sportief verzetjequote:Op dinsdag 5 september 2006 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hetzelfde![]()
ik ga vrijdag weer gewoon trainen
goed nieuws!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Blijkbaar is het afhankelijk van de topictitel hoe we tegenover elkaar staan
Je uitleg klopt wel ... hoe minder je eet, hoe minder je nodig hebt of hoe minder je op den duur nog opkan (je maag krimpt ofzo)
Wss komt het door de continue stress op het werk en de drukte van de kids thuis ... is echt wel doorslaggevend op je eetlust.
Tijdens mn vakantie 3 weken aan de belgische kust gezeten en daar had ik een eetlust van jewelste.
Maar er is hoop ... vanaf volgend jaar kan ik hier een pak werk (lees : stress) weggeven ...
Inderdaad !quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en kan me voorstellen dat airsoften goed is voor je conditie...bij paintball ben ik na 30 minuten altijd bek af!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Inderdaad !
Ik begin altijd in volledig uniform maar na 2 rondjes dump ik al de helft
Zondag hebben we zo gegamed van 10 tot 17u
http://www.fortress.be/phpnuke/modules.php?name=galleryquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
i want your report on my dest ik 2 hours soldier!
thats the whole idea... ik wil het nog steeds een keer gaan doen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Zien er cool uit die foto's
Alsof het een game is!!!! Een game die echt is
welke is jij?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
http://www.fortress.be/phpnuke/modules.php?name=gallery
Foto's zeggen meer dan woorden
thompsonquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:31 schreef UncleScorp het volgende:
http://www.fortress.be/phpnuke/modules.php?set_albumName=TiberianSun&id=IMAG1008&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php
yours truly![]()
Idd, maar ik ben echt ene van de oldskool ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind het trouwens wel grappig dat sommige mensen met een thompson/garand rondrennen en anderen weer met een M4/M16/Steyr aug
hehe ik zou ook voor een M4 of een MP5 gaan... zijn beide vrij korte wapens.... dus makkelijk mee te dragen.. en je hebt met zulke afstanden niet echt een lange loop nodigquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd, maar ik ben echt ene van de oldskool ...
De meeste lopen rond met Colt M4 in alle mogelijke versies ...
en omdat mijn M16 nog in de maak is ...
Daarom dat het soms een paradijs is voor snipersquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik zou ook voor een M4 of een MP5 gaan... zijn beide vrij korte wapens.... dus makkelijk mee te dragen.. en je hebt met zulke afstanden niet echt een lange loop nodig
Maar dan moet je zelf een wapen + munitie verzorgen, of zit dat bij die 15 euro inbegrepen. Als het inbegrepen zit dan is het wel erg el cheapoquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Daarom dat het soms een paradijs is voor snipers
Als je in de bunkergangen zit is het verplicht single-shot.
En als de afstand té kort wordt, geldt de PANG-regel ... pang roepen dus en niet schieten
Zondag hebben ze er nog 'n paar de gangen uitgejaagd met rookbommen![]()
En 't kost 15 euro om een dagje mee te gamen.
k zal eens kijken of ik wat maten op kan trommelenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Daarom dat het soms een paradijs is voor snipers
Als je in de bunkergangen zit is het verplicht single-shot.
En als de afstand té kort wordt, geldt de PANG-regel ... pang roepen dus en niet schieten
Zondag hebben ze er nog 'n paar de gangen uitgejaagd met rookbommen![]()
En 't kost 15 euro om een dagje mee te gamen.
15 euro is puur deelname alleen ... je moet voor alles zelf zorgen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:16 schreef CoolGuy het volgende:
Maar dan moet je zelf een wapen + munitie verzorgen, of zit dat bij die 15 euro inbegrepen. Als het inbegrepen zit dan is het wel erg el cheapo![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:28 schreef Metro2005 het volgende:
ik hoor paradijs en snipersik ben DOL op snipen
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ze hebben wel gelijk he als ze zeggen:
**Mannen blijven kinderen, alleen hun speelgoed wordt duurder**![]()
Inderdaad ... mijn vrouw geeft elk jaar meer en meer geld uitquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ze hebben wel gelijk he als ze zeggen:
**Mannen blijven kinderen, alleen hun speelgoed wordt duurder**![]()
Geld wat ze waarschijnlijk gewoon zelf verdientquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Inderdaad ... mijn vrouw geeft elk jaar meer en meer geld uit![]()
You wishquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Geld wat ze waarschijnlijk gewoon zelf verdient![]()
quote:
idd ... als je had gezegt dat ze de hele dag op der reet zat begon ze over diensten die ze in bed doet....quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:31 schreef UncleScorp het volgende:
Vrouwen hé ... op alles een antwoord !
![]()
Is dat zoquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd ... als je had gezegt dat ze de hele dag op der reet zat begon ze over diensten die ze in bed doet....
DAT DOEN JULLIE OMDAT JULLIE VAN ONS HOUDEN!
Btw, daar heb je dan weer wel gelijk in; ik zit heel de dag op m'n reetquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd ... als je had gezegt dat ze de hele dag op der reet zat begon ze over diensten die ze in bed doet....
DAT DOEN JULLIE OMDAT JULLIE VAN ONS HOUDEN!
kan je nagaan... en TOCH vind ik je liefquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Btw, daar heb je dan weer wel gelijk in; ik zit heel de dag op m'n reet![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan je nagaan... en TOCH vind ik je lief
beetje late reactiequote:
Waarom zie ik dat nu pas?quote:Op woensdag 6 september 2006 08:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beetje late reactieheb ik al een maandje of 2
omdat je dacht dat ik een gigolo was?quote:
IK nietquote:Op woensdag 6 september 2006 08:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omdat je dacht dat ik een gigolo was?
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
IK niet
Maar iemand blijkbaar wel
neuh dat vind ik ook weer zo gemeenquote:
gewoon zonder naam enzo je weet wel wij zijn nieuwsgierigquote:Op woensdag 6 september 2006 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh dat vind ik ook weer zo gemeen
had mijn zwembroek nog aan hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 11:23 schreef UncleScorp het volgende:
Hola Barra nude![]()
bijna allee![]()
Hmmm waar is die zomer toch gebleven ...
hoe is het, ben je nog dakloos? Of doosloos?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge Marietje
Met zo'n avatar zit je nooit zonder doos vaneigensquote:
ik kijk er ook graag naarquote:Op woensdag 6 september 2006 11:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Met zo'n avatar zit je nooit zonder doos vaneigens
Met een beetje geluk heb ik morgen weer een mooie doosquote:Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hoe is het, ben je nog dakloos? Of doosloos?![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 11:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb ik morgen weer een mooie doos![]()
Your Personal Day of Death is...quote:Op woensdag 6 september 2006 12:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Voor iedereen die er nieuwsgierig naar is;
http://www.deathclock.com/
gewoon slaanquote:Op woensdag 6 september 2006 13:24 schreef Marietje_34 het volgende:
pff, het is druk hier en er ligt veel werk, maar ik heb geen ene k..t zin![]()
En ik vind 1 van de 2 Bazen ook stom vandaag(hoezo autoritair
)
Lol dit hebben we op 't werk ook es gedaan een jaartje geleden.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Voor iedereen die er nieuwsgierig naar is;
http://www.deathclock.com/
if only I couldquote:
Eigenlijk is dat meer iets dat gegroeid is onder de "gewone" mensen, de klanten zeg maar... vind ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Alles moet nu en meteen
hehe mijne is 7/7/7quote:Op woensdag 6 september 2006 13:33 schreef UncleScorp het volgende:
lol mijn deathclock is 7 juli 2007![]()
nou, in mijn geval is dat ook wel een beetje zo want ik ben zijn secretaresse...quote:Op woensdag 6 september 2006 13:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat meer iets dat gegroeid is onder de "gewone" mensen, de klanten zeg maar... vind ik.
Zij betalen voor onze diensten en kunnen zich dus blijkbaar alles permitteren.
Technologie zoals telefoon, fax en email hebben dit alleen maar verslechterd.
Iedereen denkt precies dat jij er voor hen alleen zit.![]()
2053!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 13:34 schreef vamperotica het volgende:
Your Personal Day of Death is...
Tuesday, June 3, 2053
ik heb precies hetzelfde, ben ook zo moequote:Op woensdag 6 september 2006 14:37 schreef nokwanda het volgende:
Darn... tis hier een gekkenhuis.
Opeens ligt er wel heel veel werk en ik wil het af hebben. Heb 2 dagen gemist nu. En morgen mis ik ook 2 uur.
En ik ben echt moe. Ik raak niet bijgeslapenop de een of andere manier terwijl ik wel in gelijk slaap als ik in bed lig.
Dat zal niet want ik heb er ook last van. En ik ben wat jonger dan julliequote:Op woensdag 6 september 2006 14:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde, ben ook zo moe![]()
het zal toch niet de leeftijd zijn he...![]()
Het is gewoon de tijd van het jaarquote:Op woensdag 6 september 2006 14:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde, ben ook zo moe![]()
het zal toch niet de leeftijd zijn he...![]()
mensen horen dit ook allemaal niet te doen... vroeger jaagde we en rusten we weer tot we weer honger kregen... nu hebben we 40 urige werkweken en daarbuiten nog een een 40 uurig prive levenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Mensen zijn gewoon moe geborenDaarom hebben ze koffie uitgevonden
Welk mens is nooit moe?
Moeheid zit in de mens en inderdaad ook in het klimaat.
Een dagje of weekje of maand moe zijn, is doodnormaal
En zoals Lilith zegt, het zit hem in het weer vaak. Omslag van temperaturen heb je nog en ga zo door.
Klopt, het leven is complex geworden. Zeer complex. En die complexheid zal alleen nog maar gaan toenemen waarschijnlijk. De maatschappij wilt vooruit en meer en meer. En dan wordt er vanzelf meer verlangt van de mensen.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mensen horen dit ook allemaal niet te doen... vroeger jaagde we en rusten we weer tot we weer honger kregen... nu hebben we 40 urige werkweken en daarbuiten nog een een 40 uurig prive leven
smsje nog gekregen?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:19 schreef Mirage het volgende:
Hoe gaat het met vamp en de kleine spruit ?
Jaaaaaaa, maar bieb mevrouw vond het minder grappig geloof ikquote:
Wees dan es lief en mail me evenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, maar bieb mevrouw vond het minder grappig geloof ik
* Mirage heeft de pc het ding wat bliep en broem zegt van mijn ouders níet aan het internet gekregen. Als ik het toch had gedaan had ze me waarschijnlijk opgehangen
Ik zit nu dus braaf even in de bieb![]()
grote meidquote:Op woensdag 6 september 2006 16:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
* Mirage heeft de pc het ding wat bliep en broem zegt van mijn ouders níet aan het internet gekregen. Als ik het toch had gedaan had ze me waarschijnlijk opgehangen
Heej!quote:Op woensdag 6 september 2006 16:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:17 schreef senesta het volgende:
Volgens mij moet ze er weer een kwartje in gooien![]()
Je "aandacht" "moeten" verdelen kost enorm veel energie...Verdriet hebben ook.. Het zien van dierbaren die verdriet hebben ook....quote:Op woensdag 6 september 2006 14:37 schreef nokwanda het volgende:
Darn... tis hier een gekkenhuis.
Opeens ligt er wel heel veel werk en ik wil het af hebben. Heb 2 dagen gemist nu. En morgen mis ik ook 2 uur.
En ik ben echt moe. Ik raak niet bijgeslapenop de een of andere manier terwijl ik wel in gelijk slaap als ik in bed lig.
Met de "kleine" spruit gaat het prima....quote:Op woensdag 6 september 2006 16:19 schreef Mirage het volgende:
Hoe gaat het met vamp en de kleine spruit ?
Dat eerste: jaquote:Op woensdag 6 september 2006 19:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Je "aandacht" "moeten" verdelen kost enorm veel energie...Verdriet hebben ook.. Het zien van dierbaren die verdriet hebben ook....
toen ik dat las dacht ik dat ook meteenquote:Op woensdag 6 september 2006 13:35 schreef vamperotica het volgende:
hee zoessie... weer iets op 3 juni!
het zijn hoe dan ook slopende dagen zo, al helemaal als je niet echt bijgeslapen komtquote:Op woensdag 6 september 2006 19:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat eerste: ja
Dat tweede: nee
Dat derde: ja maar dat gaat vrij goed.
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het zijn hoe dan ook slopende dagen zo, al helemaal als je niet echt bijgeslapen komt
nogmaals![]()
He DV..thx man..misschien een beetje deze kant opsturenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Veel kennis wijsheid en de waarheid toegewenst
Och toch... en ik was eigenlijk nogwel op zoek naar een leuk plaatje van een mooie meid die uit een taart sprong. Niet gevonden, helaas. Maar dat blijkt nu, vanwege die rug, ook goed uit te komenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef displission het volgende:
thx for de felicitaties, ik was idd gisteren jarig.. uhm 28 geworden..ik heb ineens zo'n last van mijn rug
begin oud te worden he
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef displission het volgende:
hoe is ie met jou dan?was de trip naar turkye(je weet wel he) niet goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
Ben onder het zoeken in slaap gevallenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:40 schreef displission het volgende:
nou uhm geen taart met mooie meid? nokwanda?
Lukt het nog steeds niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef nokwanda het volgende:
dat is best bizar ja. maar waar dat eerst hier heel goed ging werkt het nu voor geen meter meer.
Hier in het begin ook. En zat haast altijd goed. MAar de laatste anderhalve week niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Lukt het nog steeds niet?
Moet zeggen dat het verbazingwekkend makkelijk ging
Ja dat is het nadeel. Soms krijg je antwoorden die je liever niet wit wetenquote:Op donderdag 7 september 2006 09:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier in het begin ook. En zat haast altijd goed. MAar de laatste anderhalve week niet.
Met de tarotkaarten echter wel.
Trok een kaart voor de nabije toekomst die me zei dat er een zeer onverwachte en ingrijpende gebeurtenis zou plaatsvinden met verstrekkende gevolgen. Iets dat te maken heeft met een slechte gezondheid.
Ook nog iets met wraak en jaloezie. Ik kan hem exact duiden nu. De toekomst was wel heel erg dichtbij.
lijkt me toch dat je het wil wetenquote:Op donderdag 7 september 2006 09:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel. Soms krijg je antwoorden die je liever niet wit weten![]()
Doos past niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal![]()
*heel slecht geslapen*
quote:
tisser dan ?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, heb gisteravond wel iets heel bizars meegemaakt.![]()
........ vertel.......quote:Op donderdag 7 september 2006 10:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, heb gisteravond wel iets heel bizars meegemaakt.![]()
Aw, hier nog 1. Eerst gaan de bovenburen herrie maken, dan rent er om 1u 'snachts een malloot luidgillend door de straat en om 3u begint een idioot even zijn autoradio te testenquote:Op donderdag 7 september 2006 09:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal![]()
*heel slecht geslapen*
Tja.... Uhm... Misschien dat ze alvast een kijkje is gaan nemen?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nou, zoals jullie weten zijn op zoek naar een tijdelijk onderkomen omdat we ons huis verkocht hebben.
Nu hebben we via internet een leuk appartement gevonden, zijn er langs gereden om de omgeving te bekijken (of er winkels in de buurt zitten enzo).
Makelaar gebeld, en het probleem was dat er eigenlijk geen huisdieren toegestaan zijn.
Nou ben ik daar heel makkelijk in; mijn huisdieren niet welkom-ik dus ook niet.
Na wat over en weer gepraat mochten ze dan toch mee omdat het maar voor tijdelijk was.
Vind manlief gisteren andere foto's van dat appartement op internet en wat zien wij, staat Wicca op die foto![]()
Verschillende mensen gevraagd om ook even te kijken en iedereen bevestigde het!
Ik de makelaar gebeld, zo van; wat nou geen huisdieren, de vorige bewoner had ook een kat.
Wat zij dus stellig ontkende.
Ik nog geen rust natuurlijk, wat mensen gebeld, achter het adres van de vorige bewoner gekomen en ook die ontkende ten stelligste dat hij een kat had gehad op dat appartement, sterker nog hij is allergisch voor katten.
Ja, en dan lig ik dus de hele nacht wakker![]()
Hoe is het mogelijk dat het echt wicca is die op die foto staat.
Heb vanmorgen de originele foto opgevraagd, misschien dat die duidelijkheid brengt.
En er staat toch echt heel erg een kat op die fotoquote:Op donderdag 7 september 2006 10:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nou, zoals jullie weten zijn op zoek naar een tijdelijk onderkomen omdat we ons huis verkocht hebben.
Nu hebben we via internet een leuk appartement gevonden, zijn er langs gereden om de omgeving te bekijken (of er winkels in de buurt zitten enzo).
Makelaar gebeld, en het probleem was dat er eigenlijk geen huisdieren toegestaan zijn.
Nou ben ik daar heel makkelijk in; mijn huisdieren niet welkom-ik dus ook niet.
Na wat over en weer gepraat mochten ze dan toch mee omdat het maar voor tijdelijk was.
Vind manlief gisteren andere foto's van dat appartement op internet en wat zien wij, staat Wicca op die foto![]()
Verschillende mensen gevraagd om ook even te kijken en iedereen bevestigde het!
Ik de makelaar gebeld, zo van; wat nou geen huisdieren, de vorige bewoner had ook een kat.
Wat zij dus stellig ontkende.
Ik nog geen rust natuurlijk, wat mensen gebeld, achter het adres van de vorige bewoner gekomen en ook die ontkende ten stelligste dat hij een kat had gehad op dat appartement, sterker nog hij is allergisch voor katten.
Ja, en dan lig ik dus de hele nacht wakker![]()
Hoe is het mogelijk dat het echt wicca is die op die foto staat.
Heb vanmorgen de originele foto opgevraagd, misschien dat die duidelijkheid brengt.
Om IN een apartement te komen waar ze nog nooit geweest is?????quote:Op donderdag 7 september 2006 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoever is het lopen voor wicca?
Nok, jij hebt die foto, wil jij hem ff hier posten aub?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om IN een apartement te komen waar ze nog nooit geweest is?????
Lijkt me niet. dat is nog onverklaarbaarder dan een spookkat![]()
Ik weet maar weinig van de waarheidquote:Op woensdag 6 september 2006 21:41 schreef displission het volgende:
[..]
He DV..thx man..misschien een beetje deze kant opsturen![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen de kleine versie maar ik zal het zo doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nok, jij hebt die foto, wil jij hem ff hier posten aub?
Om de een af andere rede lukt het mij niet.
Dat zal best.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mja... beetje te klein om er iets over te kunnen oordelen
Ik wilde hier dus een link zetten naar de site van die makelaar maar die ligt er dus uit.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mja... beetje te klein om er iets over te kunnen oordelen
Wha das apartquote:Op donderdag 7 september 2006 10:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Wicca komt nooit buiten.
En het is hier ook 13 km vandaan.
Ik, met mijn toch wel nuchtere verstand, vind het bijna eng worden.
Heb die foto van internet laten vergroten, in de hoop dat ik verschil in tekening van de vacht zou vinden.........maar die klopt ook helemaal![]()
Mijn kat kan astraal !
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:08 schreef nokwanda het volgende:
Maar haal die link es weg. Straks weten we allemaal waar je huis woont en waar je bed slaapt
Hoe kunje dat zien?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wees gerust wicca... het is een photoshop
Kun je de foto die ik heb geplaatst ook niet zien dan?quote:
ik host hem wel ffquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik host hem wel ff
[afbeelding]
als je helemaal inzoomt op de foto kan je zien dat de kat in de foto is geplakt.
redelijk netjes gedaan overgens alleen je kan nog plak en smudge lijntjes zien.
verder zie je (voor ons) rechts van de staart een lichtere plek. die er niet kan zijn gezien de schaduw.
dus lillith...wees niet bang... in mijn ogen is het een fake
wat denk jij ervan EW?
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 7 september 2006 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik host hem wel ff
[afbeelding]
als je helemaal inzoomt op de foto kan je zien dat de kat in de foto is geplakt.
redelijk netjes gedaan overgens alleen je kan nog plak en smudge lijntjes zien.
verder zie je (voor ons) rechts van de staart een lichtere plek. die er niet kan zijn gezien de schaduw.
dus lillith...wees niet bang... in mijn ogen is het een fake
wat denk jij ervan EW?
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:23 schreef Metro2005 het volgende:
heb hem al van lilith gekregen
Wazig inderdaad, geloof overigens niet dat het een photoshop is, dat lichte zie je namleijk ook bij de meubels terug. Eerder gewoon grove compressie.
Misschien is het een standbeeld van een kat?
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:51 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
Nu ik langer naar het plaatje kijk zie ik er steeds meer
[afbeelding]
spooky trouwens.... die zwarte en siamese pantersquote:Op donderdag 7 september 2006 11:51 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
het zijn dan ook allemaal Cat-Orbs, hequote:Op donderdag 7 september 2006 13:04 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat wicca al behoorlijk groot was maar die anderen zijn nog groter![]()
wie ga je er achter plakken???quote:Op donderdag 7 september 2006 13:23 schreef vamperotica het volgende:
iemand een rolletje behang over?
Een mannetje die denkt dat ie de baas isquote:Op donderdag 7 september 2006 13:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wie ga je er achter plakken???
Niet doen joh, krijg je van die grote bulten!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Een mannetje die denkt dat ie de baas is
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:04 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat wicca al behoorlijk groot was maar die anderen zijn nog groter![]()
Ow ja.... Da kan ook nog!!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Niet doen joh, krijg je van die grote bulten!
Gewoon te koop zetten op Marktplaats![]()
www.gratisaftehalen.nlquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze is pas eng en groot
Nee, ik ben bezig elders in topics. Ik kan wel hier gaan schrijven over hoe hypnose werkt, maar ik open liever een apart topic daarover.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:07 schreef Metro2005 het volgende:
Dromenvanger heeft zichzelf iets te veel gehypnotiseerd geloof ik![]()
Biertje nu
wromquote:Op donderdag 7 september 2006 20:46 schreef draculettetje het volgende:
ben ik ook weer is, weer een heel verhaal gemist
en een zoessie die op reis is geweest?
al behang gevonden trouwens?
ow ja en ik ben![]()
Dank jequote:Op vrijdag 8 september 2006 09:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mooie sig trouwens Metro
en droompje stop nou met roken... ik zweer je als je 2 weken stopt met roken kan je ineens ipv 16 minuten 25 -40 min fietsen op je hometrainer!
sigaretten zijn zoooooooo slecht voor je lichaam
Neos zijn kleine sigaartjes die op sigaretten lijken, rookt lekker weg en je ademt amper over de longen en krijgt toch smaak in je mond. Een prettige smaak dus. Echt ideaal als je wilt roken maar niet over de longen wilt roken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:34 schreef Metro2005 het volgende:
Neo? wat is dat voor een merk?
Wel grappig, ik verander net mijn signature met een knipoog naar the matrix en jij gaat Neo roken
Hoi, welkom hierquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:34 schreef snoopy22 het volgende:
bij deze stel ik mij even voor. Ik ben de dochter van lilth en kom ook even een kijkje nemen
Hello!quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:34 schreef snoopy22 het volgende:
bij deze stel ik mij even voor. Ik ben de dochter van lilth en kom ook even een kijkje nemen
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:34 schreef snoopy22 het volgende:
Hee meisjequote:Op vrijdag 8 september 2006 10:34 schreef snoopy22 het volgende:
kan je nagaan... je moeder is nog vrij normaalquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:41 schreef snoopy22 het volgende:
ach ben wel wat gewend met zo'n moeder
En gelijk een banquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:41 schreef snoopy22 het volgende:
Zeg, ga jij eens snel stofzuigenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:41 schreef snoopy22 het volgende:
ik ben niet bang voor de modsquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En gelijk een ban![]()
Ach we zijn gewoon prettig gestoord hier maar verder zijn we heeeul aardig hoor![]()
Er komt een dochter binnen en gelijk heeft barra het heetquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben niet bang voor de mods![]()
![]()
![]()
sorry lilwicje het zal noooooooooooit meet gebeuren!
maar vertel eens meer over jezelf.
ps:
ik heb het warm!![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Er komt een dochter binnen en gelijk heeft barra het heet
airco die hier staat heb ik perongeluk samen met een collega laten vallen... mijn handvat brak af en dien lazerde de airco op de grond... nu bromt hij alleen nog een beetje op een apparte mannier.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:55 schreef snoopy22 het volgende:
nou ik ben 22 en woon al op mijn eigen, wat wil je met zo'n moeder. Sorry ma. Ach eigenlijk is zo ook wel weer een schat. Nou sinds kort afgestudeerd maatschappelijk werker en nu aan het werk. En Barra een airco wil ook helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |