kutkruimeltjequote:Op maandag 4 september 2006 18:39 schreef brood_korst het volgende:
WAT
IS DE BOX WEG
GODVERDOMME KUT TERING TYFUS
Hou je bek kut worm
quote:Op maandag 4 september 2006 18:42 schreef postmortum het volgende:
is die op zwart gegaan? oh nee dat was die al![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 18:52 schreef boyv het volgende:
Die paar clips tussen al die baggerprogramma's miste ik al echt niet meer.
Het gaat hier op South-Park, paupersquote:Op maandag 4 september 2006 18:52 schreef boyv het volgende:
Die paar clips tussen al die baggerprogramma's miste ik al echt niet meer.
TMF als eerste, dan MTV en tot slot TheBOX, en das geen gelulquote:Op maandag 4 september 2006 18:57 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Zeggen mensen alleen omdat ze erbij willen horen
Zeg eens, staat Thebox/MTV of wat dan ook bij jou op 1 of 9?
15,16 en 20 maar dat is meer uit de tijd dat tmf nog kwaliteitsmuziek uitzond, de box nog normale muziek, en mtv uberhaubt muziek.quote:Op maandag 4 september 2006 18:57 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Zeggen mensen alleen omdat ze erbij willen horen
Zeg eens, staat Thebox/MTV of wat dan ook bij jou op 1 of 9?
2x lezen, 1x lachen.quote:Op maandag 4 september 2006 18:42 schreef postmortum het volgende:
one down, two to goquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:13 schreef satecl het volgende:
De slechtste zender van nederland... dus inderdaad tijd voor een feest !!!
dat is zo grappig hequote:Op dinsdag 5 september 2006 09:03 schreef Ingridh007 het volgende:
En dan die lui die hun stad representen natuurlijk
Gelukkig heb ik alle season van southpark. 1 tm 10quote:
Doe dan niet zo moraal en geef 'em eens.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:29 schreef Nawien het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alle season van southpark. 1 tm 10![]()
Mag je gewoon downloaden. Sterker nog, de makers hebben liever dat je het download, dan dat je niet kijkt. Er is een site waar je veel seasons kan downen via http gewoon goede kwalitieit.
quote:Op maandag 4 september 2006 19:37 schreef descendent1 het volgende:
The Box; wat mis je eraan; die eindeloze herhalingen van SOuthpark; Sabrina (the teenage bitch); Prince of Bell Air; die vreselijke ringtone reclames om de twee nummers?
Of vind je die boze negermuziek die daar overheerst echt leuk? Zo ja:![]()
![]()
nee, noord-hollandquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:24 schreef boem-dikkie het volgende:
woon je in friesland?
Wat is het verschil met voorheen dan? Het was zwart en 'zong' ook.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:23 schreef satecl het volgende:
wanneer gaat het weg eigenlijk, want bij geeft het wel zwart beeld aan, maar dat 'zwart' zingt nog wel....
Je kunt 'em eruit tieften. Ideaal, Discovery en National Geographic op 1 en 2, daarna de zenders met crap.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:48 schreef robert-dirksen het volgende:
ik heb hem ook nogschrappen die zender
-Edit: ( TheBox pleite :'( ) geldt ook voor jou.-quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:30 schreef Furious het volgende:
[..]
Doe dan niet zo moraal en geef 'em eens.
Add me maar op msn dan zal ik es kijken of ik een account voor je maak op mijn FTPquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:30 schreef Furious het volgende:
[..]
Doe dan niet zo moraal en geef 'em eens.
Volgens die site wel, maar die troep hebben we liever niet op Fok!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:05 schreef satecl het volgende:
en dat is allemaal legaal?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:13 schreef Maikuuul het volgende:
Southpark :/
Simpsons pwnt veel harder !
Mee eensquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:18 schreef Pietklaaso het volgende:
de box is toch een kut zender
Ik ook, hoe kom je er van af...?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:02 schreef brood_korst het volgende:![]()
![]()
:D;d;d:D:D:D D: D;d;d:D:D
D:
![]()
EEEinzzzssss !!1,111!!!!!
D
Ik heb de box nog en southpark ook nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |