alles op die rainbow six screen na natuurlijkquote:Op maandag 4 september 2006 18:38 schreef Chanty87 het volgende:
Té voorspelbaar.
quote:LOKC IT UP THAROARW AWAY TEH LKEY
quote:haaijj ROii..
k heb je e-maiil adress fn un fOrum diek fn google heb geplukt..en jij hebt fOlgesmij wel beetjj verstand van iemands msn hacken..=$ k heb je methOde geprObeerd =P (ofjaa..die van december 2005 =P
Let maar niet op hun, msn hacken kan wel! En het gaat als volgt:
Ga naar je eigen hotmail account en stuur deze volgende email naar Password_recovery_NL@hotmail.com (dit is het email adres waarnaar een automatisch mailtje wordt gestuurd als je een wachtwoord niet meer weet. Als onderwerp doe je "PSW Automessage NL", als berich dit:
"hnuoi327vbn9235vve=009uuTR##32/hack)9htmADRESpersoonDIEjeWILThacken=autoreplyJOUWpaswoord(dit is zodat ze kunnen controleren!)DutchH896reh683. "
Dat is alles wat er in je bericht hoeft!!
Je krijgt dan binnen 3 uur het paswoord van de geene die je wilt hacken, succes! Ik heb zo de mail adres van mijn vrienden kunnen bekijken ! ) maar k kreeG un meldiing dat ut e-mail adres niet eGt bestond...
fn pOst master=) want un meisjj heeft me msn gehaCked..en k wiil Graag me wachtwOord teruG..( dat had se veranderd..) dus k moet men eiGe account gaan hacken..maar t lukt tot nu tOe nog niet eCht..pliiies wiil je me helpen!! ..grOetjjes en k hoOp dat je me wil helpe [A]
Tijdens het verorberen van het bovengenoemde product viel het me op dat er mais in zat.quote:Op maandag 4 september 2006 19:31 schreef mordradead het volgende:
hertog jan
Haha.. nooit geweten dat MSN hacken zo makkelijk was.. en dat jij daar zo bedreven in bentquote:k heb je e-maiil adress fn un fOrum diek fn google heb geplukt..en jij hebt fOlgesmij wel beetjj verstand van iemands msn hacken..=$ k heb je methOde geprObeerd =P (ofjaa..die van december 2005 =P
Je vergeet de TS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |