quote:Op maandag 4 september 2006 18:31 schreef Thieske het volgende:
KopieerMachine's zijn ook niet goedkoop!
Bovendien gaan die kutapparaten veel te snel stuk.quote:Op maandag 4 september 2006 18:31 schreef Thieske het volgende:
KopieerMachine's zijn ook niet goedkoop!
Helaas doe jij dat te weinig. De buit: een geile avatar. Opscheppen: geen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:47 schreef Reza-impreza het volgende:
Iedereen schept graag op over zijn/ haar vergaarde buit, dat is menselijk .
¤2500,- ...quote:Op maandag 4 september 2006 18:26 schreef KopieerMachine het volgende:
Yoo geile breezahs van muhh ;D ,
ik was dus vanmiddag even bij een kennis.. die had blijkbaar een nieuwe televisie(daarover later meer)
gezellig tog.. ff wat drinken, leuk !.
Niks aan de hand, wat zou er moeten zijn ik kom ff een CD ophalen.
Hij heeft me de cd, Netjes mee om gegaan. ik zeg ''Het nieuwe televisie ? mooi ding man zo'n LCD ding''
Ja hé !?!? vind je hem mooi.. weet je hoe duur die was ? hij was wel 2500 euro.
''Ja dat kost aardig wat zo'n ding ja...''
afin, ff verder gekletst maar op een gegevenmoment zat hij echt de hele tijd op te scheppen hoe duur dit of dat wel niet was.. echt irritant..
Kennen jullie ook zulke mensen ?? echt irritant![]()
Eerder dik afgezet dan pauper, een LCD tv van 82 cm van Philips HD ready zijn er al vanaf 1000 euri ofzo dus, ik weet niet wat hem is aangesmeerdquote:
Ja, maar ze hebben op hetzelfde formaat ook schermen van 3500 euro.. mag jij zeggen welke beter isquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:35 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Eerder dik afgezet dan pauper, een LCD tv van 82 cm van Philips HD ready zijn er al vanaf 1000 euri ofzo dus, ik weet niet wat hem is aangesmeerd![]()
Het is maar net wat je ervoor over hebt. ¤2500 voor een TV vind ik belachelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:42 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben op hetzelfde formaat ook schermen van 3500 euro.. mag jij zeggen welke beter is(en ja dat verschil zie je echt)
Voor kwaliteit betaal je, daar ben ik het mee eens. Maargoed, een Bang en Olufsen zal hij wel niet gekocht hebben want dan koop je meer naam als kwaliteit. De topversies van Philips enzo zijn duur en goed, maar het draait dan meer om de extra's dan het scherm (ambilight enzo)quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:42 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben op hetzelfde formaat ook schermen van 3500 euro.. mag jij zeggen welke beter is(en ja dat verschil zie je echt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |