Ik ben er kortstondig eentje geweest.quote:Op maandag 4 september 2006 18:26 schreef KopieerMachine het volgende:
Yoo geile breezahs van muhh ;D ,
ik was dus vanmiddag even bij een kennis.. die had blijkbaar een nieuwe televisie(daarover later meer)
gezellig tog.. ff wat drinken, leuk !.
Niks aan de hand, wat zou er moeten zijn ik kom ff een CD ophalen.
Hij heeft me de cd, Netjes mee om gegaan. ik zeg ''Het nieuwe televisie ? mooi ding man zo'n LCD ding''
Ja hé !?!? vind je hem mooi.. weet je hoe duur die was ? hij was wel 2500 euro.
''Ja dat kost aardig wat zo'n ding ja...''
afin, ff verder gekletst maar op een gegevenmoment zat hij echt de hele tijd op te scheppen hoe duur dit of dat wel niet was.. echt irritant..
Kennen jullie ook zulke mensen ?? echt irritant![]()
Heb je wel meteen een handige spaarpot!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, toen ik hem overnam leefde hij/zij denk ik nog he. Of het is uberhaupt niet dood, dat kan ook. Dan laat mijn geheugen me gewoon in de steek, of gaf dat familielid alleen maar ranzige biscuitjes, ofzo. Maar een verfrommeld tien euro briefje in een crematie-urn stoppen zou inderdaad best gek zijn!
En dan kapotslaan na jaren noest sparen, en vervolgens bedenken hoe je dit in godsnaam gaat verklaren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Heb je wel meteen een handige spaarpot!
Als je beter had gelezen had je kunnen zien dat mijn post slechts een reactie was op die van iemand anders.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
bedankt voor het voorbeeld kijk
sommikge mensen zeggen Nokia N91, maakt wel beetje leuke fotos
maar losers zoals pascal86 zeggen Nokia N91 800 euro of eigelijk gezegt ''Nokia ¤800''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |