abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41487572
Conform de alom gewaardeerde tradities van mijn volk, mijn gekwelde, vernederde en beschimpte woestijnvolk, besloot ik vandaag de waterput van de christelijke gemeenschap met rattengif te verrijken. Ik zat nog vol van de christelijke baby's die ik de avond daarvoor had gegeten in een bloederig ritueel, dus ik sjokte moeizaam richting de betreffende waterput. Daar aangekomen trof het me als een bom: op een bordje stond dat de put reeds jaren niet meer in gebruik was omdat de christelijke gemeenschap nu water binnenhaalde middels waterleidingen.

En daarom vervloek ik de moderne tijd.
pi_41487582
Het is wat !
  Moderator maandag 4 september 2006 @ 18:26:28 #3
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_41487609
tsjongejonge, nounou, poehpoeh .....
F.K.A. SuperwormJim
pi_41487637
Ik vervloek diegene die jou een toetsenbord heeft gegeven.
deal with it
pi_41487643
Je moet eens kijken hoe die Moslims dat doen. Opblazen, dat is het nieuwe vergiftigen!
  maandag 4 september 2006 @ 18:29:39 #6
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_41487695
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:24 schreef Der_Ewige_Jude het volgende:
Conform de alom gewaardeerde tradities van mijn volk, mijn gekwelde, vernederde en beschimpte woestijnvolk, besloot ik vandaag de waterput van de christelijke gemeenschap met rattengif te verrijken. Ik zat nog vol van de christelijke baby's die ik de avond daarvoor had gegeten in een bloederig ritueel, dus ik sjokte moeizaam richting de betreffende waterput. Daar aangekomen trof het me als een bom: op een bordje stond dat de put reeds jaren niet meer in gebruik was omdat de christelijke gemeenschap nu water binnenhaalde middels waterleidingen.

laat me raden, je was een weekendje larpen en de tijd vloog zoooo snel voorbij dat je niet doorhad dat het al maandag is?
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_41488725
Wederom een mooie traditie die de nek is omgedraaid.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_41489097
Goed nieuws voor de rattenpopulatie daar.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_41820016
Ewige Jude!
pi_41855710
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:24 schreef Der_Ewige_Jude het volgende:

Lullig voor je. Maar kop op: je hebt altijd nog de putten in de Gaza Strook die je kunt 'behandelen', non?
(ok, dit raad ik natuurlijk niet <echt> aan
pi_41857392
Tot ziens in [MED]...
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:22:29 #12
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_41857537
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:01 schreef Aurelianus het volgende:
Wederom een mooie traditie die de nek is omgedraaid.
Ik zou haast zeggen dat TS jouw kloon is...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_41868785
Euh, ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')