laat me raden, je was een weekendje larpen en de tijd vloog zoooo snel voorbij dat je niet doorhad dat het al maandag is?quote:Op maandag 4 september 2006 18:24 schreef Der_Ewige_Jude het volgende:
Conform de alom gewaardeerde tradities van mijn volk, mijn gekwelde, vernederde en beschimpte woestijnvolk, besloot ik vandaag de waterput van de christelijke gemeenschap met rattengif te verrijken. Ik zat nog vol van de christelijke baby's die ik de avond daarvoor had gegeten in een bloederig ritueel, dus ik sjokte moeizaam richting de betreffende waterput. Daar aangekomen trof het me als een bom: op een bordje stond dat de put reeds jaren niet meer in gebruik was omdat de christelijke gemeenschap nu water binnenhaalde middels waterleidingen.
En daarom vervloek ik de moderne tijd.
Lullig voor je. Maar kop op: je hebt altijd nog de putten in de Gaza Strook die je kunt 'behandelen', non?quote:Op maandag 4 september 2006 18:24 schreef Der_Ewige_Jude het volgende:
Conform de alom gewaardeerde tradities van mijn volk, mijn gekwelde, vernederde en beschimpte woestijnvolk, besloot ik vandaag de waterput van de christelijke gemeenschap met rattengif te verrijken. Ik zat nog vol van de christelijke baby's die ik de avond daarvoor had gegeten in een bloederig ritueel, dus ik sjokte moeizaam richting de betreffende waterput. Daar aangekomen trof het me als een bom: op een bordje stond dat de put reeds jaren niet meer in gebruik was omdat de christelijke gemeenschap nu water binnenhaalde middels waterleidingen.
En daarom vervloek ik de moderne tijd.
Ik zou haast zeggen dat TS jouw kloon is...quote:Op maandag 4 september 2006 19:01 schreef Aurelianus het volgende:
Wederom een mooie traditie die de nek is omgedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |