abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41532117
Al over ?
pi_41539528
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef tonks het volgende:
AWWWWWWWW !!
Jeetje............zeg dan liever helemaal niks. Ik wist hier niks van en heb hier ook weleens last van, daarom las ik dit topic. Verveel je je ofzo?
pi_41555762
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:46 schreef Speedski het volgende:
Al over ?
nee heb er nog steeds last van
tonic vind ik vies dus dat drinken vind ik niet zo'n goede oplossing
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_41555827
gaat vanzelf over heb ook een keer een trillend spiertje in m'n huid bij m'n duim gehad. Was ook storend, want bleef maar trillen Maar gaat naar verloop van tijd zelf over zo niet, dan moet je het operatief laten verwijderen
pi_41561940
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:03 schreef sannydude het volgende:
gaat vanzelf over heb ook een keer een trillend spiertje in m'n huid bij m'n duim gehad. Was ook storend, want bleef maar trillen Maar gaat naar verloop van tijd zelf over zo niet, dan moet je het operatief laten verwijderen
liever niet
Answer me
pi_41562513
-edit: topic opgeschoond van geneuzel
pi_41624118
bijna een week later en ik heb er nog steeds last van
Answer me
pi_41624167
Ik hoop niet dat je dood gaat !!

pi_41637634
Lijd je eventueel aan slaaptekort (+stress) of je dagritme is ontregeld? Heb ik overigens de laatste tijd ook last van, puur vanwege slaaptekort door drukte en rusteloosheid. Kwestie van bijslapen en het probleem is meestal (althans in mijn geval) opgelost.
pi_41649606
Oh komt het daar door. Ik heb het ook wel eens gehad op me elleboog (ik zat er gewoon naar te kijken. Ziet er best vaag uit ) Niet dat ik me druk maakte ofzo, maar slaaptekort is een goeie verklaring. Dus dank aan iedereen. Mzzls
All around
pi_41665232
ik heb dit ook een maandje of 4 geleden gehad, heeft lang geduurd maar nu is het weg. Had ook even het gevoel moet ik hier nu mee naar de dokter maar omdat het niet zeer doet of zo dacht ik ja dat komt nog wel een keer.

Zou het geen virus geweest kunnen zijn omdat meer mensen hier last van hebben / gehad?
pi_41666951
Ik heb er ook een hele tijd last van gehad, van een trillend spiertje onder mijn rechteroog.
Zeker een half jaar last van gehad.
Sinds een maand is het over
pi_41669879
Gaat vanzelf weer weg. Beetje bijslapen en niet te veel en te dicht voor je beeldbuis hangen!!
Bij mij heeft het vaak met vermoeidheid te maken
Banzai
Ben er zo blij mee echt waar, eerlijk, ben er zo blij mee ....(BertVisscher)
pi_41705865
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:28 schreef tonks het volgende:
Ik hoop niet dat je dood gaat !!

ja ja en nu zeggen alsof je het meent
Answer me
pi_41705883
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:25 schreef Blackletter het volgende:

[..]

ja ja en nu zeggen alsof je het meent
pi_41705924
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:41 schreef Banzaii het volgende:
Gaat vanzelf weer weg. Beetje bijslapen en niet te veel en te dicht voor je beeldbuis hangen!!
Bij mij heeft het vaak met vermoeidheid te maken
heb het nu nog steeds ben het echt zat, soms irriteerd het zo dat ik gewoon echt mijn oog dicht moet doen om ff van dat gevoel af te zijn. nja slapen, ik kan vroerger naar bed gaan, maar dan word ik net zo goed vroeger wakker, dat heb ik al geprobeerd. ik probeer ook langer te slapen enz. maar het werkt allemaal niet zo echt
Answer me
pi_41705964
Drink je niet veel koffie of cola of veel suiker?
pi_41706787
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:28 schreef tonks het volgende:
Drink je niet veel koffie of cola of veel suiker?
koffie drink ik niet
cola pak ik nu net het eerste glas van in ongeveer een maand
drink bijna de hele dag door water met heel weinig siroop erin, omdat ik gewoon water niet lekker vind
Answer me
pi_41709270
ik heb t best vaak... duidt denk ik op overbelasting van de oogleden, meestal dus omdat ze te lang open zijn. Alleen dan is het na een enkel spasme over, of het herhaalt zich een paar keer. Dat is op zich wel lekker, maar als je 't een dag achter elkaar hebt lijkt 't me toch behoorlijk vervelend.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_41709481
Ik heb nu verschillende berichten verwijderd die geneuzel waren. Nogmaals, svp normaal reageren.
pi_41709503
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:12 schreef VinoTinto het volgende:
ik heb t best vaak... duidt denk ik op overbelasting van de oogleden, meestal dus omdat ze te lang open zijn. Alleen dan is het na een enkel spasme over, of het herhaalt zich een paar keer. Dat is op zich wel lekker, maar als je 't een dag achter elkaar hebt lijkt 't me toch behoorlijk vervelend.
het is ook ontzettend vervelend, heb het nou al meer dan een week
Answer me
pi_41710266
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:19 schreef Blackletter het volgende:

[..]

het is ook ontzettend vervelend, heb het nou al meer dan een week
continu?
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
  maandag 11 september 2006 @ 16:45:05 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_41710331
Red-bull drinken. Taurine staat er om bekend dat het dat soort problemen soms oplost.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_41741860
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:43 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

continu?
ja word er echt gek van
Answer me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: