Dr is een dame op kantoor die best wel aardig is, ziet er niet slecht uit ( en is getrouwd, dus ik wil er niets mee, gewoon een aardige vrouw)
Nu heb ik al weken lang een soort van zeer onschuldige pret met haar over een stuk gebak wat ze dus ontzettend lekker vind, om het precies in details uit te leggen wat het is, is nu even niet belangrijk.
Ze vond het onwijs lekker en ik plaagde haar er soms een beetje mee.
Kom ik dus vandaag op het werk aan nadat ik dus een flink stuk gebak gekocht had,wat zij dus zo overheeeeerlijk vindt en geef deze aan haar met een kop koffie erbij ; ik vond dat wel zo aardig, als ik iemand een beetje plaag over iets dan zorg ik voor een redelijk leuke verassing aan het einde, gewoon leuk omgaan met collega's
Zij dus helemaal blij en had dus totaaaal niet verwacht dat ik ineens dus met die cake aan zou komen, eb was dus leuk verrast enzo ( wie het kleine niet eert....toch? gewoon iets leuks voor de lol) en helemaal blij dat ze was
Neemt ze een hapje, staat ze op en loopt naar 1 of andere gare klootzak-collega waar ik een bloedhekel aan heb en een ander kutwijf wat ook verderop zit en gaat ze vragen of zo ook willen
Nemen ze allemaal als varkens hele stukken en proppen dit achter elkaar in hun bakkus terwijl ik er dus perplex naar sta te kijken!
Ik zei er maar niets van maar ik wilde echt op die sukkels aflopen zo van: " HEY>>>FACK JULLIE! , Ik ben niet voor niets eenn beetje omgereden vandaag om JULLIE te voorzien van gebak, dit is voor HAAR!! UITSPUGEN DIE CAKE!!!!! " -uiteraard dit dus niet publiekelijk gemaakt en ben dus maar afgedropen...-
klacht: mensen die een speciaal leuk dingetje van me krijgen en dan het gaan delen met een stel debielen die ik dus echt niet moet.
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.