quote:Op maandag 4 september 2006 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
Sandstorm.
quote:Op maandag 4 september 2006 17:30 schreef dutchmage het volgende:
ik mis de optie: anders nl.:
Correcter geformuleerd: hij initieerde de verspreiding van Limburgse vokscultuur naar andere delen van Nederland middels het internet.quote:Op maandag 4 september 2006 17:42 schreef ganzenherder het volgende:
En Maikuul heeft een compleet nieuwe cultuur ontwikkeld natuurlijk![]()
ik bij gebrek aan beterquote:Op maandag 4 september 2006 17:45 schreef Piovan het volgende:
Wie heeft op mij gestemd?
Die verdient een adoratie-topic.
sorry drukte verkeerdquote:Op maandag 4 september 2006 17:45 schreef Piovan het volgende:
Wie heeft op mij gestemd?
Die verdient een adoratie-topic.
2quote:Op maandag 4 september 2006 18:02 schreef Piovan het volgende:
Wie op mij stemt krijgt pils!
3 en een retourtje van gewenste keuze naar Mestreech.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 17:40 schreef ganzenherder het volgende:
De paint afbeeldingen van Maikuuul geven de doorslag![]()
Hij houdt de Limburgse eer hoog?quote:Op maandag 4 september 2006 18:18 schreef postmortum het volgende:
ik stem op maaikuuul omdat de limburgse eer hoog houdt![]()
eenschgezindheid in het parlement!quote:
Limburgquote:Op maandag 4 september 2006 18:18 schreef postmortum het volgende:
ik stem op maaikuuul omdat de limburgse eer hoog houdt![]()
Nee, dát zal helpen ...quote:Op maandag 4 september 2006 18:33 schreef brood_korst het volgende:
STEM OP MIJ EN IK POST IN AL JULLIE TOPICS![]()
![]()
![]()
rios '31 mijn clubquote:
DIT IS ALLEMAAL FAKE DIE KLOTE MACHINE SPEELT VALSquote:Op maandag 4 september 2006 18:41 schreef KopieerMachine het volgende:
stem niet op mij maar op Piovan
Of je stemt op Brood_korst
Op spank the money jeweet
of op kopieermachine pauperuser...
heb er gevoeld van 1994 - 1997 als linksback in de jeugdquote:
Jij maakte iedereen dood wie langs jou probeerde te komen ?quote:Op maandag 4 september 2006 18:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb er gevoeld van 194 - 1997 als linsback in de jeugd![]()
precies jij snapt hetquote:Op maandag 4 september 2006 18:53 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Jij maakte iedereen dood wie langs jou probeerde te komen ?
Ja.quote:Op maandag 4 september 2006 18:56 schreef Piovan het volgende:
Rios uit Echt?
Jij niet dan? Jij klaagt over elk insect dat maar op je arm gaat zitten, allemaal dingen die er totaal niet toe doen.quote:Op maandag 4 september 2006 18:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zijn van die klaagbaak verpesterts. Opzouten ermee -> Permban![]()
LOL. Je bent niks gewendquote:Op maandag 4 september 2006 18:58 schreef Piovan het volgende:
[..]
Echt, jong, het grootste kampdorp dat er bestaat, rooflez.
Opbokken klapdeurjostiquote:Op maandag 4 september 2006 19:02 schreef Nega het volgende:
[..]
Jij niet dan? Jij klaagt over elk insect dat maar op je arm gaat zitten, allemaal dingen die er totaal niet toe doen.
Dat is een havendorp man, vol met zeebonkenquote:Op maandag 4 september 2006 19:06 schreef Piovan het volgende:
Kut ja, ik bedoel eigenlijk Maasbracht.
Je was bij voorbaat kansloos.quote:Op maandag 4 september 2006 18:42 schreef brood_korst het volgende:
http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2648&vote=4
Ok stem maar op maikuuul ik win het toch niet meer
Kuttekop.quote:Op maandag 4 september 2006 19:10 schreef Piovan het volgende:
Kut ja, ik bedoel eigenlijk Susteren.
Mid-Side Limburg Posse Gangster Town Criminalsquote:
Omdat je een lulhoofd eerste klas bent.quote:Op maandag 4 september 2006 19:42 schreef amaranta het volgende:
Waarom sta ik er niet bij?
Nee, jij plaatst lekkere mensenlevens verpestende neponderwerptopicsquote:Op maandag 4 september 2006 18:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zijn van die klaagbaak verpesterts. Opzouten ermee -> Permban![]()
Pas als je kwaliteitsusert bent mag je klagenquote:Op maandag 4 september 2006 19:44 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Nee, jij plaatst lekkere mensenlevens verpestende neponderwerptopics
Ja en? Heb je daar problemen mee dan?quote:Op maandag 4 september 2006 19:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat je een lulhoofd eerste klas bent.
Ik mag graag goede topics lezen, maar die van jou verkloten mijn tijd alleen maar!quote:Op maandag 4 september 2006 19:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Pas als je kwaliteitsusert bent mag je klagen![]()
Nee mijn lul is tussen de brievenbus blijven hangen....quote:Op maandag 4 september 2006 19:49 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik mag graag goede topics lezen, maar die van jou verkloten mijn tijd alleen maar!
Wat heb je vandaag allemaal meegemaakt?
Mieren op de snelweg waar je voor op de rem moest?
nee peyquote:Op maandag 4 september 2006 18:56 schreef Piovan het volgende:
Rios uit Echt?
quote:Op maandag 4 september 2006 18:52 schreef alwaysthebest het volgende:
2609.
Want ik heb gelijk... je zoekt gewoon elke dag naar iets zodat je hier kan klagen, en je wilt beroemd worden op fok net als Maikuuul.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 20:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat het sarcasme wel duidelijk leek.
veruit de slechtste inderdaad.quote:
HAHAquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef KopieerMachine het volgende:
And on second place is : Kopieermachine
Lol, moeten we ons nu geintimideert voelen door iemand die als brood_korst door het leven gaat met een megaman av en heel mans dingen loopt te roepen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:11 schreef brood_korst het volgende:
STEM GODVERDOMME OP MIJ KLOOTZAKKEN![]()
Werkt deze aanpak beter ? De aggresief maar toch voorzichtige aanpak ?
Ik houd er niet van als buitenlanders tegen mij pratenquote:Op woensdag 6 september 2006 09:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Lol, moeten we ons nu geintimideert voelen door iemand die als brood_korst door het leven gaat met een megaman av en heel mans dingen loopt te roepen?![]()
Ik krijg bij jou echt het beeld van een verwende kleuter die nix meer krijgt![]()
Wen er maar alvast aanquote:Op woensdag 6 september 2006 09:47 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ik houd er niet van als buitenlanders tegen mij praten voor lul zetten![]()
Wie is ons? Jij en je met sperma bevlekte teddybeer?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:49 schreef brood_korst het volgende:
mij voor lul zetten ?? Whaha
Wil je gaan vertellen dat je me op dit forum voor lul zet ? och arme, zal ik je wakker maken![]()
Het intreseerd me geen moer hoe erg ze mij hier in de zeik nemen of dergelijke, ik ken toch niemand van jullie gelukkig. Als je je hier bij ons bevond had je niet meer zoon groot mondje als dat je nu hebt
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wie is ons? Jij en je met sperma bevlekte teddybeer?![]()
Dat hoeft niet want dat doe je zelf wel..quote:Op woensdag 6 september 2006 09:49 schreef brood_korst het volgende:
mij voor lul zetten ??
De enige stem die jij van mij kunt krijgen, is als we users mogen wegstemmen van Fok!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:11 schreef brood_korst het volgende:
STEM GODVERDOMME OP MIJ KLOOTZAKKEN![]()
wees er maar blij meequote:Op maandag 4 september 2006 17:42 schreef ganzenherder het volgende:
En Maikuul heeft een compleet nieuwe cultuur ontwikkeld natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |