Dan zul je aan het eind vd week wel een reply krijgen dat je maar ff moet bellenquote:Op maandag 4 september 2006 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Damned, waarom ligt klantenservice@feyenoord.nl er nu al de hele avond uit!
Krijg iedere keer zo'n delivery failure ofzoiets, en ik moet m'n seizoenskaart nog op mijn naam zetten![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef firecow het volgende:
Waarom zou je dit seizoen een seizoenskaart willen hebben ??![]()
Whehequote:AFCA Amsterdam !
quote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef firecow het volgende:
Wat een vreselijke successupporter uitspraakquote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef firecow het volgende:
Bizar ja. Heb precies hetzelfde. Hoe slechter het lijkt te gaan, hoe meer het mijn band met de club versterkt en hoe strijdlustiger ik word.quote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Al die jaren dat ik voor Feyenoord ben herinner ik me uiteraard de goede jaren (1993, 1999, 2002) maar toch ook vooral de héle slechte jaren (begin jaren 90 bijvoorbeeld), toen we ook zomaar met 5-0 de boot in konden gaan tegen Roda JC ofzo, zulke tropenjaren versterkt mijn band met Feyenoord altijd heb ik het gevoel.![]()
idemquote:Op maandag 4 september 2006 22:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bizar ja. Heb precies hetzelfde. Hoe slechter het lijkt te gaan, hoe meer het mijn band met de club versterkt en hoe strijdlustiger ik word.
Verwacht alleen niet dat er nu opeens veel lege plekken zullen komen in de Kuip...
Bij Celtic of bij ons?quote:Op maandag 4 september 2006 22:25 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een prijzen voor Sofia thuis. Maak er dan gewoon een tientje van of gratis voor scc's. Nu zit je daar staks met 18000man...
Die Canadees van Celtic heeft trouwens getekend tot 2011
Standaart Feyenoordgevoel?quote:Op maandag 4 september 2006 22:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bizar ja. Heb precies hetzelfde. Hoe slechter het lijkt te gaan, hoe meer het mijn band met de club versterkt en hoe strijdlustiger ik word.
Verwacht alleen niet dat er nu opeens veel lege plekken zullen komen in de Kuip...
idd, Sterker Door Strijdquote:Op maandag 4 september 2006 22:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Middenvelder, volgens FM Rechtsaanvallend wel te verstaanquote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef Erasmusch het volgende:
Jacob Lensky. Maandje geleden stage gelopen. Tot januari op huuramateurbasis omdat ie pas 17 is. Middenvelder dacht ik?
Rechts goh...dus die komt achter Hofs en Buijs dan. Wat is die Buijs eigenlijk, rechts aanvallend of verdedigend?quote:Op maandag 4 september 2006 22:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Middenvelder, volgens FM Rechtsaanvallend wel te verstaan![]()
Verdedigend gok ik.quote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef Kaap het volgende:
[..]
Rechts goh...dus die komt achter Hofs en Buijs dan. Wat is die Buijs eigenlijk, rechts aanvallend of verdedigend?
Zou het, weet het niet.quote:
Tot Januari en daarna tekent hij voor 4.5 jaar.quote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef Erasmusch het volgende:
Jacob Lensky. Maandje geleden stage gelopen. Tot januari op huurbasis omdat ie pas 17 is. Middenvelder dacht ik?
Ik bedoelde idd amateurbasis.quote:Op maandag 4 september 2006 22:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tot Januari en daarna tekent hij voor 4.5 jaar.
Is wel hetgene wat de fanatiekere met elkaar gemeen hebben.quote:
Don't push it!quote:Op maandag 4 september 2006 21:35 schreef Kaap het volgende:
[..]
Zoals Bunny zei, ik heb beloofd dat alstie een hattrick maakt, ik een Feijenoord shirt bestel met zijn naam/rugnummer erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |