Als ik het zo begrijp is die jonge nu dus al goed genoeg om in het eerste te voetballen?quote:Het is de bedoeling dat Lensky in de jeugd begint, omdat hij pas na zijn 18e verjaardag in de hoofdmacht van de Rotterdammers mag uitkomen omdat hij een niet EU-er is.
We zien wel hoe het gaat lopen. Ik vind nog steeds dat er een redelijk elftal staat, op de spitspositie na dan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:34 schreef VinnieJones het volgende:
Feyenoord is dit seizoen gewoon kansloos denk ik, misschien met 3/4 goede transfer s volgend seizoen weer mee strijden voor de titel.
Als ik zo de spelers bekijk zie ik er niet veel goede uitsteken![]()
Het ligt er gewoon aan of ze 150% door het vuur gaan voor elkaar. Dan kan je nl. van iedereen winnen... Het probleem is alleen dat ik dit team dat niet zie doen, te veel jonge gasten ofzo. Bij de elftallen van 93 en 99 was het elftal veel volwassener voor mn gevoel...quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
We zien wel hoe het gaat lopen. Ik vind nog steeds dat er een redelijk elftal staat, op de spitspositie na dan.
In die tijd stond het ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:51 schreef Nellid het volgende:
[..]
Het ligt er gewoon aan of ze 150% door het vuur gaan voor elkaar. Dan kan je nl. van iedereen winnen... Het probleem is alleen dat ik dit team dat niet zie doen, te veel jonge gasten ofzo. Bij de elftallen van 93 en 99 was het elftal veel volwassener voor mn gevoel...
Ik denk dat ook het gat in de leeftijd in de selectie vrij groot is. Een hoop gasten van 20-24, dan 2 of 3 rond de 26, en dan nog enkele dertigers. Dan denk ik dat er geen goede verhoudingen zijn. Maar zodra je deze groep van jongelingen echt bij elkaar houd (Hofs, Castelen, Drenthe, de Guzman, Buijs, Vlaar, Tiendalli, Vincken, Ekramy), er over 2 jaar echt een heel sterk team staat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:51 schreef Nellid het volgende:
[..]
Het ligt er gewoon aan of ze 150% door het vuur gaan voor elkaar. Dan kan je nl. van iedereen winnen... Het probleem is alleen dat ik dit team dat niet zie doen, te veel jonge gasten ofzo. Bij de elftallen van 93 en 99 was het elftal veel volwassener voor mn gevoel...
Mwah.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
De discussie was al klaar.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef TC03 het volgende:
Koppies niet langen mensen. We worden gewoon kampioen hoor.
Ga ff je gal spuwen in FB ofzo..quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Erg flauw om een reactie te verwijderen van 22 zinnen. Heb je een te pro-Ajax imago als mod ofzo en wil je hier even de Jack van Gelder spelen? Ik zie de grootste slowchattopics, met soms alleen een smilie als reactie... Onbegrijpelijk dat jij dan een reactie gaat verwijderen, omdat JIJ vindt dat de discussie gesloten is. Nepjood.
kom je nou alweer ijlen joh... ga lekker buiten spelen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Erg flauw om een reactie te verwijderen van 22 zinnen. Heb je een te pro-Ajax imago als mod ofzo en wil je hier even de Jack van Gelder spelen? Ik zie de grootste slowchattopics, met soms alleen een smilie als reactie... Onbegrijpelijk dat jij dan een reactie gaat verwijderen, omdat JIJ vindt dat de discussie gesloten is. Nepjood.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Erg flauw om een reactie te verwijderen van 22 zinnen! Heb je een te pro-Ajax imago als mod ofzo en wil je hier even de Jack van Gelder spelen? Ik zie de grootste slowchattopics, met soms alleen een smilie als reactie... Onbegrijpelijk dat jij dan een reactie gaat verwijderen, omdat JIJ vindt dat de discussie gesloten is. Neem de reacties tussen 15.01 en 15.22 daar, gaan nérgens over en dat mag allemaal... zoals je elke keer van die reacties ziet die niets toevoegen en wel mogen blijven staan. Huichelaar.
Omdat Harry wel heeft bewezen geen 4-3-3 spits te zijn volgens mijquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
kom je nou alweer ijlen joh... ga lekker buiten spelen.
OT: zei Ten Cate nou gister in Holland Sport dat Feyenoord 4-4-2 gaat spelen? Sinds wanneer wordt de Feyenoord-opstelling met de technische staf van 020 besproken...![]()
Mischien mocht hij juist weg bij Ajax omdat hij bij Feyenoord in zijn favo systeem kon spelenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
kom je nou alweer ijlen joh... ga lekker buiten spelen.
OT: zei Ten Cate nou gister in Holland Sport dat Feyenoord 4-4-2 gaat spelen? Sinds wanneer wordt de Feyenoord-opstelling met de technische staf van 020 besproken...![]()
Dat snap ik, maar een discussie over of Ajax of Feyenoord groter is (waar we het schijnbaar nog steeds niet over eens zijn), is ook over Feyenoord en is al meerdere malen gevoerd in diverse topics van beide clubs. En als het nou een oneliner was, het waren stuk of 20 regels! Maar goed, ik scheer me al weg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit topic is bedoeld voor feyenoord, FB is een deurtje verder.
dus dat!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Maikalo het volgende:
Het lijkt me niet logisch dat de technische staf van Feyenoord met die van 020 spreekt over de opstelling. Ook niet als het om een transfer gaat. Het lijkt me zwaar onprofessioneel als je je laat ontvallen dat je als je een spits haalt van een bepaalde club, je er direct bij bijzegt in welke opstelling je die speler het liefst zou zien.
Tering wat een lange zin
Die discussie is eindeloos en verzandt altijd in een wellus nietus hullie zullie discussie. Dus is die discussie zinloos en heb ik daarom afgekapt. Of je nu daarop verder gaat met een oneliner of een uitgebreide post van 20 regels, maakt mij niet uit. En nu echt verder in FB.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar een discussie over of Ajax of Feyenoord groter is (waar we het schijnbaar nog steeds niet over eens zijn), is ook over Feyenoord en is al meerdere malen gevoerd in diverse topics van beide clubs. En als het nou een oneliner was, het waren stuk of 20 regels!
En mag deze dan ook verwijderd? Want als mijn propaganda niet mag, mag die van hem ook niet (nénénénéquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:15 schreef Cart_man het volgende:
Sand zegt iets verstandigs, chapeau.
En Feijenoord is gewoon groter, kan gewoon geen discussie over gevoerd worden.
Lange bullshit zin?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Maikalo het volgende:
Het lijkt me niet logisch dat de technische staf van Feyenoord met die van 020 spreekt over de opstelling. Ook niet als het om een transfer gaat. Het lijkt me zwaar onprofessioneel als je je laat ontvallen dat je als je een spits haalt van een bepaalde club, je er direct bij bijzegt in welke opstelling je die speler het liefst zou zien.
Tering wat een lange zin
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:16 schreef Door_passie_gedreve... het volgende:
[..]
En mag deze dan ook verwijderd? Want als mijn propaganda niet mag, mag die van hem ook niet (nénénéné)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |